Ogłoszenie nr 2021-27128-81304
Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2021-12-03
Data opublikowania ogłoszenia
2021-11-26
Data ostatniej zmiany
2021-11-26
Planowany termin podpisania umowy
2021-12
Powstaje w kontekście projektu
POWR.02.16.00-00-0089/19 - Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w uzgodnieniu z Wykonawcą – zgodnie z sekcją 6.5.2 „Zasada konkurencyjności” pkt. 20 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020”. W szczególności lit. e pkt. 20 zezwala na wprowadzenie zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian nie będzie większa od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. ze względu na sytuację epidemiologiczną lub rezygnacje uczestników), zastrzega sobie prawo do odwołania danego szkolenia lub zmiany jego terminu, o czym powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem. W takim przypadku nowy termin Zamawiający ustali wspólnie z Wykonawcą, a realizacja szkolenia odbędzie się na warunkach zgodnych z przedstawioną ofertą Wykonawcy. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę warunków usługi określonych w zapytaniu ofertowym lub niewykonania obowiązków określonych w umowie Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-11-26
1. zał. 1 - formularz oferty
2. zał. 2 - klauzula informacyjna
3. zał. 3 - standardy i ceny rynkowe
4. zał. 4 - kryteria oceny
5. zał. 5 - umowa
Części zamówienia
Część 1
Zapytanie ofertowe nr 7/2021/POWER/2.16/FIRR
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami usługa wynajęcia sali szkoleniowej z niezbędnym wyposażeniem technicznym, organizacji cateringu (obejmującego przerwy kawowe, 2 obiady i 1 kolację) oraz zapewnienie noclegu ze śniadaniem dla 3 – 6 uczestników/-ek i 2 trenerów/-ek szkolenia. - Będą to 2 dni szkoleniowe (wynajem sali w godzinach 09:00-18:00). Każdego dnia w szkoleniu udział weźmie maksymalnie 17 uczestników/-czek + 2 trenerów/-ki. 1 nocleg dla 3 – 5 uczestników/-ek oraz istnieje możliwość przyjazdu trenerów/-ek 1 dzień przed szkoleniem (tj, piątek w godzinach popołudniowych) i rezerwacji noclegu wraz z kolacją i śniadaniem. O tym Zamawiający poinformuje na 3 dni przed przyjazdem trenera/-ki. 2) Terminy szkoleń: 13-14.12.2021 r. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wstępnej rezerwacji w obiekcie w tym terminie. Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. ze względu na sytuację epidemiologiczną lub rezygnacje uczestników), zastrzega sobie prawo do odwołania danego szkolenia lub zmiany jego terminu, o czym powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem. W takim przypadku nowy termin Zamawiający ustali wspólnie z Wykonawcą, a realizacja szkolenia odbędzie się na warunkach zgodnych z przedstawioną ofertą Wykonawcy. 3) Usługa wynajmu sali szkoleniowej Sala musi być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i umożliwiać rozmieszczenie 17-osobowej grupy uczestników/-ek szkolenia i 2 trenerów/-ek z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących na czas realizacji szkolenia (Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi: maseczkę, rękawiczki jednorazowe, płyn dezynfekujący). Standard sali: sala musi spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są szkolenia; musi mieć bezpośredni dostęp do światła dziennego, być posprzątana i zdezynfekowana. Sala i dojście do niej muszą być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami (m.in. wejście pozbawione progu, szerokie drzwi – min. 90 cm). Wyposażenie sali: projektor multimedialny, ekran do projektora, Internet (Wi-Fi), flipchart z papierem i flamastrami, materiały piśmienne, papier A4, wieszaki na odzież wierzchnią, miejsca do siedzenia dla maks. 17 uczestników/-czek szkolenia oraz 2 trenerów/-ek. W bliskiej odległości od sali musi znajdować się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie sali musi być też zgodne z zał. nr 3. Wykonawca musi zapewnić osobę z obsługi do bieżącego rozwiązywania problemów technicznych. 4) Usługa cateringu I dzień szkoleniowy – bufet kawowy (dostępny w przerwach), obiad i kolacja. II dzień szkoleniowy: – bufet kawowy (dostępny w przerwach), śniadanie, obiad. - Liczba korzystających – Projekt zakłada udział 12-17 uczestników/ czek (przeciętnie 13 osób) oraz 2 trenerów/-rek w szkoleniu w jednej sali. - Bufet kawowy – całodniowa lub uzupełniana w trakcie szkolenia: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, mleko/śmietanka do kawy, cytryna, cukier, drobne słone i słodkie przekąski typu (mini kanapki na początku 1 dnia szkolenia, paluszki, kruche ciasteczka, owoce). Przerwa kawowa powinna być przygotowana na przyjazd uczestników/-ek szkolenia, nie później niż jedną godzinę przed rozpoczęciem szkolenia. Zorganizowana w miejscu zapewniającym swobodny dostęp dla uczestników/-czek, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami. Przerwa kawowa powinna być przygotowana na każdy dzień szkolenia osobno. - Śniadanie (w drugim dniu szkolenia): śniadanie na ciepło lub zimno w formie bufetu szwedzkiego lub serwowane z uwzględnieniem diet uczestników/-ek szkoleń. - Obiad (w pierwszym i drugim dniu szkolenia): zupa, drugie danie. Zapotrzebowanie na dania oraz ilość posiłków wegetariańskich, wegańskich lub innych diet będzie zgłoszone z odpowiednim wyprzedzeniem i potwierdzone na 3 dni przed szkoleniem. - Kolacja (w pierwszym dniu szkolenia): kolacja na ciepło lub zimno w formie bufetu szwedzkiego lub serwowana z uwzględnieniem diet uczestników/-ek szkoleń. - Do wszystkich posiłków należy zapewnić napoje zimne i ciepłe do wyboru. - Nie dopuszcza się podania jednorazowej zastawy stołowej. 5) Usługa noclegowa - Usługa będzie polegała na zapewnieniu noclegów wraz ze śniadaniem w pokojach maksymalnie 2 osobowych dla uczestników/-czek szkoleń i 1 osobowych dla trenerów/-ek według zgłoszonego zapotrzebowania, o którym Zamawiający poinformuje realizatora usługi najpóźniej na 3 dni przed terminem szkolenia. - Szacowana liczba uczestników/-ek szkolenia – planowo: 3 – 6 osób/szkolenie (1. noc po pierwszym dniu szkoleniowym) plus 2 trenerów/-ki (2 noclegi, 1. noc przed szkoleniem i 2. w trakcie szkolenia). Pokoje powinny być w standardzie nie mniejszym niż 3***, pokoje wyposażone w łazienkę, toaletę, z dostępem do Internetu i TV. - Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania niepełnosprawności kwaterowanych gości przy doborze pokoi (w tym osób poruszających się na wózkach). Wykonawca zapewni minimum 1 pokój przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (z uwzględnieniem możliwości przebywania w obiekcie osoby poruszającej się z psem przewodnikiem). Dojście do pokoi musi być w pełni dostępne. Jeżeli pokoje będą znajdowały się na wyższych kondygnacjach to winda do nich prowadząca musi mieć odpowiednie wymiary zawierać informacje głosowe i wizualne. 6) Dodatkowe wymagania - Do miejsca szkolenia musi być możliwość bezpośredniego dotarcia transportem publicznym ze stacji Elbląg w czasie maks. 30 min. (włączając w to dojście na przystanki i przejazd). Przy połączeniu z przesiadką łączny czas nie może przekraczać 30 minut. - Przy budynku, w którym znajduje się sala powinno znajdować się przynajmniej 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami spełniające wymagania budowlane (https://budowlaneabc.gov.pl/standardy-projektowania-budynkow-dla-osob-niepelnosprawnych/stanowiska-postojowe-dla-samochodow/wymiary-stanowisk-postojowych-przystosowanych-do-potrzeb-osob-z-niepelnosprawnosciami/) lub takie miejsca powinny znajdować się w pobliżu budynku. Wejście do budynku i do sali powinno być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami (https://budowlaneabc.gov.pl/standardy-projektowania-budynkow-dla-osob-niepelnosprawnych/budynek/strefa-wejscia/strefa-wejscia/). - Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji obiektów pod kątem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Akceptując warunki zamówienia Wykonawca wyraża na to zgodę. Oferty dot. obiektów niespełniających warunku dostępności nie będą brane pod uwagę, ponieważ nie spełniają warunków zamówienia. - Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania wstępnej rezerwacji sali szkoleniowej we wskazanym obiekcie i podania kontaktu bezpośrednio do tego obiektu w celu potwierdzenia rezerwacji. Akceptując warunki zamówienia Wykonawca wyraża na to zgodę. Oferty niespełniające tego warunku nie będą brane pod uwagę, ponieważ nie spełniają warunków zamówienia. - Stawki jednostkowe usług nie mogą przekraczać stawek, o których mowa w zał. nr 3. - Na 3 dni przed terminem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy program, na podstawie którego określone zostaną godziny posiłków, liczba uczestników/-ek, oraz pozostałe kwestie organizacyjne. - W przypadkach niezależnych od Zamawiającego (na przykład choroby uczestnika/-czki, skutkującej jego/jej nieobecnością na szkoleniu) Wykonawcy będzie przysługiwała zapłata w wysokości odpowiadającej liczbie wykorzystanych posiłków i przerw kawowych. Zamawiający nie może takiej sytuacji wykluczyć, ale zakłada, że będzie występować niezwykle rzadko lub wcale.
Kody CPV
55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
Elbląg
Gmina
Elbląg
Miejscowość
Elbląg
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania tych uprawnień. 2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wskazanego wyżej warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zawartego w treści Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. 2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wskazanego wyżej warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zawartego w treści Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
1) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do należytego wykonania zamówienia (w tym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), w szczególności Wykonawca dysponuje salą szkoleniową z możliwością świadczenia usługi cateringowej, pomieszczeniami sanitarnymi, w tym toaletą dostępną dla osób z niepełnosprawnościami (w szczególności osób poruszających się na wózkach) oraz bazą noclegową dla ilości uczestników/-ek wskazanych w zapytaniu ofertowym. 2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wskazanego wyżej warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zawartego w treści Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz dołączenia zdjęć przestrzeni dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami (np.: wejście główne, sala szkoleniowa, sala restauracyjna, korytarze, toaleta przeznaczona dla osób z niepełnosprawnościami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do audytowania przestrzeni prezentowanych na zdjęciach - w sytuacji, gdy stan deklarowany na zdjęciach nie będzie w rzeczywistości spełniał standardów dostępności lub będzie niezgodny ze stanem faktycznym oferta zostanie uznana za nieważną. 3) Wykonawca zrealizuje usługę w jednym i tym samym miejscu każdego dnia na terenie Elbląga.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia. 2) Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wskazanych wyżej warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń zawartych w treści Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wskazanego wyżej warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zawartego w treści Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Prawidłowo przygotowana oferta musi być sporządzona według wzoru Formularz oferty (zał. nr 1) i podpisana przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Podpisy złożone przez Wykonawcę muszą być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną. Alternatywnie oferta i załączniki mogą zostać podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym z wykorzystaniem certyfikatu kwalifikowanego. 3) W przypadku składania oferty na podstawie pełnomocnictwa, należy jego kopię dołączyć do oferty jako załącznik. 4) Wykonawca może dołączyć do oferty dodatkowe załączniki wedle własnego uznania. 5) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Należy zwrócić uwagę na kompletność i poprawność złożenia oraz podpisania załączników. 6) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora. 7) Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom/-czkom postępowania. 8) Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty zostały kolejno ponumerowane. 9) Kompletna oferta musi zawierać: a. Formularz oferty (stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego), b. Obowiązek informacyjny RODO (stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego). c. Zdjęcia przestrzeni dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami (np.: wejście główne, sala szkoleniowa, sala restauracyjna, korytarze, toaleta przeznaczona dla osób z niepełnosprawnościami). d. Pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty na podstawie pełnomocnictwa. 10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 11) Miejsce złożenia oferty: ofertę należy złożyć drogą e-mailową na adres konkurencyjnosc@firr.org.pl lub przez https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Oferta powinna być przesłana jako załącznik (zgodnie z Formularzem Oferty) w formie dostępnej (Word, dostępny PDF) oraz w formie skanu podpisanego dokumentu. Formularz Oferty może być też przesłany w formie elektronicznej opatrzonej (podpisanej) bezpiecznym podpisem elektronicznym z wykorzystaniem certyfikatu kwalifikowanego. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia. Załącznik z ofertą nie może przekraczać 20 MB. 12) Ofertę złożoną na adres elektroniczny konkurencyjność@firr.org.pl należy zaszyfrować hasłem składającym się z co najmniej 8 znaków. W dniu roboczym następującym po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: konkurencyjność@firr.org.pl, informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty. Ofert składanych za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności nie trzeba szyfrować, gdyż udostępniane są Zamawiającemu dopiero po terminie składania ofert.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Informacje dotyczące sposobu wyboru oferty 1) Wykonawcy, którzy złożą oferty, zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w ofercie. 2) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści w Bazie Konkurencyjności Funduszy Europejskich znajdującej się na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie Zamawiającego. 3) Wybrany Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. 5) Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 6) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania ogłoszenia bez podania przyczyny przed upływem terminu na złożenie oferty. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, po upływie terminu składania ofert, gdy: a. procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia; b. jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, lub wartości poszczególnych elementów składowych oferty jednostkowo przekroczą wartość w odniesieniu do której istniałaby konieczność zastosowania przez Zamawiającego innego źródła finansowania niż to z którego planowane jest sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku gdy nie zostanie złożona żadna oferta. 10) Wszelkie oferty, które nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie będą kompletne, zostaną odrzucone na etapie weryfikacji formalnej – z zastrzeżeniem możliwości dokonywania uzupełnień, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598 z późn. zm.). 11) W przypadku jeżeli oferta Wykonawcy będzie podlegała uzupełnieniu lub wymagać będzie wyjaśnienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień do oferty. 12) Oferty przesłane po terminie lub w inny niż wskazany w zapytaniu sposób nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. 13) Ofertę Wykonawcy podlegającego wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów prawa uznaje się za ofertę odrzuconą. 14) Zamawiający w ramach Projektu ma zagwarantowane finansowanie wyłącznie na faktycznie zrealizowane zamówienie, w związku z tym Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za faktycznie zrealizowaną usługę. 15) Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w polskich złotych (PLN) na zakończenie usługi. Wynagrodzenie zostanie obliczone na podstawie cen jednostkowych zawartych w Formularzu oferty oraz liczby uczestników/-czek faktycznie korzystających z poszczególnych usług. Płatność zostanie dokonana w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT za wykonane usługi. Opóźnienie w płatności wynikające ze zwłoki w otrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację projektu od Instytucji Wdrażającej nie będzie przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 17) Niespełnienie któregokolwiek z wymienionych wyżej warunków/wymagań skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) Cena brutto usługi – 90 pkt (waga) Szczegółowe informacje dot. kryteriów oceny znajdują się w zał. nr 4.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Aspekty społeczne – 10 pkt (waga) – kryterium premiujące Szczegółowe informacje dot. kryteriów oceny znajdują się w zał. nr 4.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-11-26 - data opublikowania
2021-12-03 - termin składania ofert
2021-12 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc