Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.

Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.

Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.

Ogłoszenie nr 2021-403-47219

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynków wielorodzinnych przy ul. Kochanowskiego 1, 3, 5, 7

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2021-05-25 13:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2021-05-10

Data ostatniej zmiany

2021-05-13

Planowany termin podpisania umowy

2021-06

Powstaje w kontekście projektu

RPZP.02.07.00-32-B008/17 - Modernizacja energetyczna budynków wielorodzinnych przy ulicy Kochanowskiego wchodzących w skład Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Osiedle Wieszczów”

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ - wzór umowy. XI. Zmiana umowy § 15 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (21 grudnia 2020 r.) oraz w przypadkach określonych niniejszą umową. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy; 2) zmianie wynagrodzenia; 3) zmianie zasad i terminów dokonywania odbiorów oraz płatności wynagrodzenia; 4) zmianie sposobu spełnienia świadczenia. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy (rozpoczęcia lub zakończenia) może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy; 2) w toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych itp. i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych; 3) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenia robót – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane; 4) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 5) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej, odkrycie wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy; 6) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności: a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy; b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych; d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; e) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią. 3a. W sytuacjach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, terminy realizacji umowy mogą ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy. Okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1-6 niniejszego paragrafu kierownik budowy stwierdza wpisem do dziennika budowy, który wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w §3 ust. 2 niniejszej umowy. 4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w następujących przypadkach: 1) w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, zmianą zakresu świadczenia, w tym w związku z ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót, zmiany zakresu świadczenia oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego): - stawka roboczogodziny „R” – średnia dla województwa zachodniopomorskiego, - koszty pośrednie „Kp” (R+S) – średnie dla województwa zachodniopomorskiego, - zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – średni dla województwa zachodniopomorskiego, - ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. - nakłady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. W przypadku robót, dla których brak nakładów KNR, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. Po zatwierdzeniu nowej ceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy. 2) ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane. 5. Zmiana polegająca na wprowadzeniu robót zamiennych, których wartość nie zmienia wynagrodzenia umownego określonego w § 9 ust. 1 niniejszej umowy, nastąpi na zasadach wskazanych w ust. 4 pkt. 1 niniejszego paragrafu. Więcej we wzorze umowy ze względu na brak miejsca.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2021-05-10

  1. 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

  2. 2. Załącznik nr 1 formularz oferty

  3. 3. Załącznik nr 2 oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy

  4. 4. Załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich

  5. 5. Załącznik nr 4 przykładowy wzór pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego

  6. 6. Załącznik nr 5 przykładowy wykaz robót

  7. 7. Załącznik nr 6 wzór umowy

  8. 8. Załącznik nr 7 przedmiary robót

  9. 9. Załącznik nr 8 dokumentacja techniczna

  10. 10. Załącznik nr 9 oświadczenie o braku powiązań kapitałowych

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-05-13

  1. 1. Odpowiedź udzielona na pytanie - wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 13.05.2021 r.

Części zamówienia

  • Część 1

    Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynków wielorodzinnych przy ul. Kochanowskiego 1, 3, 5, 7 w Czaplinku. 1.2. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej wymienionej poniżej i w opisach zawartych poniżej: 1.2.1. Zakres prac obejmuje: a) wymianę zwykłych zaworów podpionowych na automatycznej regulacji, b) uzupełnienie izolacji termicznej przewodów w piwnicach i regulacja instalacji c.o., c) montaż podzielników kosztów na grzejnikach, d) modernizację węzła c.o. (montaż licznika ciepła, wymiana zaworów odcinających, montaż inteligentnego systemu oszczędzania energii). 1.2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 1 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE SANITARNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, b) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 1 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE ELEKTRYCZNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, c) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 3 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE SANITARNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, d) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 3 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE ELEKTRYCZNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, e) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 5 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE SANITARNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, f) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 5 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 22/8, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE ELEKTRYCZNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, g) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 7 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 19/29, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE SANITARNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, h) Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji ogrzewczej w budynku mieszkalnym przy ul. Jana Kochanowskiego 7 w Czaplinku, działka ewidencyjna nr 19/29, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Czaplinek – INSTALACJE ELEKTRYCZNE, wykonany przez Proj Futura Andrzej Jaworowski, ul. Malczewskiego 8b/13, 71-616 Szczecin, i) Audyty energetyczne budynków, wykonane przez INPACO Roland Kałużniacki, 75-430 Koszalin, ul. Fińska 37D, j) przedmiary robót, specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót budowlanych oraz zapisy niniejszego SIWZ wraz z załącznikami. 1.3. Przedstawiony przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym i opisane w siwz nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a projektem budowlanym i zapisami siwz, decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany razem z siwz. Wybrany wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy ma przedstawić własny kosztorys ofertowy obejmujący realizację zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i siwz, z podziałem na działy jak w przedmiarach robót i niniejszej siwz. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlanym i siwz. 1.4. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 1.5. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 1.6. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5, złożyć opis materiałów równoważnych (zawierający co najmniej nazwę oraz parametry techniczne), o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 ppkt 3 siwz. 1.7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji, o której mowa w pkt 1.2.2.) odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. 2. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1) Dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności dla robót zanikających, 2) Dokumentację Powykonawczą w wersji papierowej zawierającą: a) protokoły prób, badań i sprawdzeń zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i obowiązującymi przepisami, b) stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Wymaga się oryginałów wszelkich dostarczonych protokołów, wyników badań i zaświadczeń. Dokumenty nie będące oryginałami (atesty uprawnienia, itp.) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałami przez wykonawcę z adnotacją, iż zostały wbudowane na przedmiotowym zadaniu. 3. Warunki wykonawstwa. 1) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może być logicznie wywnioskowane. 2) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z dokumentacji projektowej i warunków terenowych. 3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie. 4) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 5) Tymczasowe zajęcie terenów przyległych, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi: a) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy, warunków bezpieczeństwa pracy i osób, ochrony p.poż., b) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy dla potrzeb Wykonawcy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, d) uzgodnienie we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowych zajęć terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych, e) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji sąsiadujących z terenem budowy, w zakresie dostępu do posesji i obsługi, f) prowadzenie robót w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie, g) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, h) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie wszystkich materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie ze Specyfikacją techniczną i przepisami powszechnie obowiązującymi) – celem uzyskania ich akceptacji przez Inspektora nadzoru – w terminie co najmniej 7 dni przed ich wbudowaniem, i) przeprowadzanie prób, pomiarów i sprawdzeń przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych, na własny koszt, j) zgłaszanie Inspektorowi Nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, k) usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza, itp. po zakończeniu robót, l) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia j

      Okres gwarancji

      Okres rękojmi 60 miesięcy

      Kody CPV

      45000000-7 Roboty budowlane

      45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

      45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

      45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      zachodniopomorskie

      Powiat

      drawski

      Gmina

      Czaplinek

      Miejscowość

      Czaplinek

      Harmonogram

      • Etap 1

        Początek realizacji

        2021-06-01

        Koniec realizacji

        2021-10-29

        Czy występuje płatność częściowa

        TAK

        Opis

        Ocieplenie stropodachów i stropów nad piwnicami w ramach modernizacji energetycznej budynków wielorodzinnych przy ul. Kochanowskiego 1, 3, 5, 7

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich powyższe zastrzeżenie dotyczy również tych podmiotów. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wykazana przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 60 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wykazana przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      1. O udzielenie zamówienia nie może ubiegać się wykonawca: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe. 2) który jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zgodnie z pkt 8 Rozdziału V siwz. 3) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do siwz; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 8 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Dokumenty wymagane przez zamawiającego opisane są szczegółowo w załączonym do ogłoszenia SIWZ w Rozdziale V Podstawy wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty. w punktach od 3 do 9 oraz w Rozdziale VI Wykonawcy zagraniczni.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Cena - 100%

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2021-05-13 - data opublikowania

2021-05-25 13:00:00 - termin składania ofert

2021-06 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

2021-06-01 - Etap1 (początek): Roboty budowlane / Roboty budowlane / 1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynków wielorodzin...

2021-10-29 - Etap1 (koniec): Roboty budowlane / Roboty budowlane / 1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynków wielorodzin... / występuje płatność częściowa