Strona główna
Logo unii europejskiej

Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW w miejscowości Stręgiel, gmina Węgorzewo - Zapytanie ofertowe nr 1/2019

Data publikacji: 23.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-01-2020

Numer ogłoszenia

1224482

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać listownie, mailowo lub złożyć osobiście do dnia 24.01.2020 r. do godz. 15:00 na adres :
Solamen Sp. z o.o.
Stręgiel 7
11-600 Węgorzewo
lub e-mail: solamen@solamen.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

solamen@solamen.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Weronika Palian

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW wraz z jej uruchomieniem. Inwestycja zostanie zrealizowana na gruncie zlokalizowanym w gminie Węgorzewo, powiat węgorzewski, województwo warmińsko-mazurskie, na działce nr 210/8 (obręb Stręgiel).

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: węgorzewski Miejscowość: Stręgiel

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest budowa o instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW wraz z jej uruchomieniem, a w szczególności:
a) budowę elektrowni - wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego i rozruch elektrowni,
b) w razie zaistnienia konieczności - opracowanie dokumentacji zamiennej, w tym projektu budowlanego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW wraz z jej uruchomieniem.
Zadanie obejmuje zakup i montaż elektrowni fotowoltaicznej, w skład której wchodzą następujące elementy:
• panele fotowoltaiczne – 1662 sztuki o mocy 340 Wp każdy
• inwertery fotowoltaiczne
• konstrukcja naziemna – komplet,
• stacja transformatorowa – komplet
• infrastruktura techniczna: okablowanie i zabezpieczenie oraz linia średniego napięcia – komplet,
• instalacja odgromowa
• system monitoringu instalacji
• przygotowanie gruntu pod instalację (niwelacja i utwardzenie).
Wynikiem projektu jest budowa gotowej do eksploatacji elektrowni słonecznej.
Instalacja musi być nowa z co najmniej 10 letnią gwarancją producenta na panele monokrystaliczne. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga kart katalogowych, z których będzie wynikał fakt min. 10 letniej gwarancji (bez wskazywania możliwych rozwiązań opcjonalnych i zastrzeżeń) na panele monokrystaliczne. Zamawiający wymaga również min. 5 letniej gwarancji producenckiej na inwertery. Dodatkowo Zamawiający wymaga min. 15 letniej gwarancji na konstrukcję wsporczą – okres gwarancji w zakresie konstrukcji zostanie oceniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym.
Wymagane parametry instalacji fotowoltaicznej:
Parametry panelu PV:
• gwarancja producenta,
- na produkt obejmująca wszystkie ewentualne wady ukryte: min.10 lat;
- liniowa gwarancja stałej mocy: min. 25 lat;
- w pierwszym roku zachowanie min. 97% mocy; następnie spadek o maks. 0,7 % rok,
- po 10 latach powyżej 90% mocy,
- po 25 latach powyżej 80% mocy,
• zgodność z normami polskimi lub równoważnymi.
Parametry Inwerterów (falowników):
- Zamawiający, podobnie jak w przypadku paneli fotowoltaicznych, wymaga aby inwertery objęte były min. 5 letnią gwarancją producencką,
• sprawność maksymalna nie mniejsza niż 98,6%
• sprawność europejska nie mniejsza niż 98,4 %
• minimalny temperaturowy zakres pracy: -25°C do +60°C
• stopień ochrony min. IP65
• zgodność z normami polskimi lub równoważnymi normy przyłączenia do sieci: muszą spełniać wymagania OSD określone lub nieokreślone w warunkach przyłączeniowych.
System nadzoru, monitoringu pracy elektrowni fotowoltaicznej:
1. Elektrownia fotowoltaiczna musi być zaprojektowana i wykonana do pracy w trybie bezobsługowym, spełniając wymagania stawiane przez Operatora zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia i instrukcjami powiązanymi.
2. Farma fotowoltaiczna musi posiadać system z możliwością bieżącego monitoringu parametrów pracy poszczególnych modułów instalacji w odniesieniu do ich produktywności, automatycznie wykrywać obszary o mniejszej produktywności, aby wcześniej wykrywać uszkodzone elementy, a także do bieżącej kontroli parametrów energii wytwarzanej, archiwizacji danych pomiarowych, raportowania bieżącego i historycznego w formie tabelarycznej i wykresów (trendów). System powinien posiadać możliwość zdalnego sterowania urządzeniami i kontroli online.
3. Farma fotowoltaiczna musi posiadać moduł prognozowania produkcji energii elektrycznej na podstawie prognoz pogodowych na okres tygodnia, korygujący prognozy w oparciu o rzeczywistą produkcję w odniesieniu do wcześniejszej prognozy, generujący raporty w oparciu o dostępne standardy wymiany informacji
4. Automatyka farmy powinna być wyposażona w system zdalnego powiadamiania obsługi o zdarzeniach usterkowych i awaryjnych poprzez komunikaty SMS.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.02.2020 r.
Maksymalny termin zakończenia inwestycji :15.07.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń;
2. Zapoznali się z projektem umowy i akceptują jej treść;
3. W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykażą się doświadczeniem w postaci wykonanych co najmniej 1 instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej o mocy min. 150 kW. Doświadczenie w realizacji instalacji fotowoltaicznych należy udokumentować w postaci załączonych do oferty protokołów zdawczo – odbiorczych lub referencji oraz załącznika nr 3 do zapytania ofertowego – „Wykaz zrealizowanych instalacji spełniających wymagania określone w pkt. IV Zapytania Ofertowego”. Brane pod uwagę będą usługi, w których moc pojedynczej instalacji fotowoltaicznej wynosiła minimum 150 kW. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedłożonych dokumentów, na co Wykonawca, składając ofertę wyraża zgodę.

Potencjał techniczny

Zgodnie z Zapytaniem Ofertowym oraz pozostałymi punktami zawartymi w ogłoszeniu

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli wykaże (Załącznik 4), że dysponuje: osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia (kopie dokumentów potwierdzające odpowiednie uprawniania należy załączyć do oferty wraz z załącznikiem nr 4):
1. Kierownik budowy - wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2. Kierownik robót elektrycznych - wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
b) min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Instalator – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
a) ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii w postaci systemów fotowoltaicznych (art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii);
b) min. 3 letnie doświadczenie w instalowaniu paneli fotowoltaicznych.
Osoby te muszą porozumiewać się komunikatywnie w jęz. polskim lub taka komunikacja zostanie zapewniona poprzez tłumacza towarzyszącemu montażowi lub serwisowi w trakcie prowadzenia prac wykonawczych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Przedłożą Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
2. Przedłożą Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
3. Przedłożą polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 500.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia i zgodnej z kodem PKD;
4. Posiadają zdolność kredytową lub środki własne na poziomie 1.000.000,00 złotych. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna za wystarczający wyciągu z rachunku bankowego.

Dodatkowe warunki

Wymagania dotyczące wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium ma być wniesione przelewem na nieoprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego nr: 52 1540 1072 2107 7879 4273 0001, tytułem: „Wadium – zapytanie ofertowe nr 1/2019”, do dnia 24.01.2020 r.
3. Wadium będzie zwrócone w ciągu 7 dni po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Przedłożą zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.07.2017 r.) – Załącznik 2;
3. Wniosą w terminie wadium.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień podpisanej umowy,w formie aneksu do umowy, pod warunkiem zgody obu stron:
1. Przedłużenia terminu wykonania umowy, takiego jak:
• zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wymagająca wprowadzenia zmian do już wykonanych elementów przedmiotu zamówienia – po udokumentowaniu przez Wykonawcę wykonania tych elementów,
• wystąpienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy zdarzeń noszących znamiona tzw. siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, którym Wykonawca nie mógł zapobiec lub których nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy,
• za zgodą obu stron,
• zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
2. Zmiany harmonogramu prac;
3. Zmiany terminów płatności;
4. Zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów w zakresie podatku VAT.
5. Zmiany urządzeń w przypadku konieczności technicznej lub postępu technologicznego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik 1 do Zapytania Ofertowego.
3. Wykaz wykonanych instalacji – załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego wraz z protokołami odbioru/referencjami potwierdzającymi zrealizowane usługi wraz z informacją, że usługi te zostały wykonane należycie.
4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami.
5. Zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami wobec ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
6. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7. Kopia polisy ubezpieczeniowej.
8. Informacja o posiadanej zdolności kredytowej lub środkach na rachunku bankowym.
9. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia – załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
10. Karty katalogowe proponowanych urządzeń.
11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Kryterium nr 1 - Łączna cena netto oferty – waga kryterium: 40%
2. Kryterium nr 2 - Gwarancja na instalację i jej elementy – waga kryterium: 20%
3. Kryterium nr 3 – Gwarancja na prace instalacyjne – waga kryterium: 20%
4. Kryterium nr 4 – Czas usunięcia w awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – waga kryterium 20%

Kryterium 1: Łączna cena netto – 40%
Dla zapewnienia równouprawnienia Wykonawców krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN lub EUR (cena podana w EUR zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu walut NBP z dnia składania ofert). Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40. Każda kolejna, wyższa oferowana wartość otrzyma liczbę punktów wyliczoną wg wzoru:
C=(CN )/(C"OB" ) x 40
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena netto,
COB – Cena netto zaoferowana w ofercie badanej.

Kryterium 2: Gwarancja na instalację i jej elementy – 20%
Kryterium będzie oceniane na podstawie wskazanego w ofercie okresu gwarancji (w latach) na elementy instalacji od dnia podpisania protokołu obioru końcowego. Oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji, spełniająca warunki zapytania, uzyska maksymalnie 20 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty przeliczone proporcjonalnie według wzoru:
okres gwarancji jakości w badanej ofercie
Liczba punktów = -------------------------------------------------------------- x 20 (waga punktowa)
najdłuższy okres gwarancji jakości spośród złożonych ofert

Kryterium 3: Gwarancja na prace instalacyjne – 20%
Kryterium będzie oceniane na podstawie wskazanego w ofercie okresu gwarancji jakości (w miesiącach) na prace instalacyjne od dnia podpisania protokołu obioru końcowego. Oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji jakości, spełniająca warunki zapytania, uzyska maksymalnie 20 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty przeliczone proporcjonalnie według wzoru:
okres gwarancji jakości w badanej ofercie
Liczba punktów = -------------------------------------------------------------- x 20 (waga punktowa)
najdłuższy okres gwarancji jakości spośród złożonych ofert

Kryterium 4: Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – 20%
Maksymalną liczbę punktów tj. 20 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy możliwy czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów.
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według wzoru:
Najkrótszy czas usunięcia awarii (w godzinach)
Punkty = -----------------------------------------------------------------------------x 20 (waga punktowa)
Czas usunięcia awarii badanej oferty (w godzinach)

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (największa liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie
zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1. Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2. Zostanie złożona po terminie składania ofert;
3. Oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników;
4. Nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert;
5. Zaproponowane parametry techniczne instalacji nie będą zgodne z parametrami określonymi w zapytaniu ofertowym i załącznikach.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.),
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 3.
3. Zmawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

SOLAMEN SP. Z O.O.

Adres

11-600 Stręgiel

warmińsko-mazurskie , węgorzewski

Numer telefonu

694058046

NIP

6751479489

Tytuł projektu

Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW w miejscowości Stręgiel, gmina Węgorzewo

Numer projektu

RPWM.04.01.00-28-0072/17-00

Inne źródła finansowania

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu nr RPWM.04.01.00-28-0072/17 pn. „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 0,49 MW w miejscowości Stręgiel, gmina Węgorzewo”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

RES ENERGY BGW Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Metalowa 3, 10-603 Olsztyn, 24.01.2020 r. 3 250 000,00 zł
Liczba wyświetleń: 257