Strona główna
Logo unii europejskiej

INFORMACJA O OGŁOSZENIU na usługę organizacji i realizacji szkoleń i egzaminów z zakresu Prince 2 Foundation dla studentów kierunku Zarządzanie Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie uczestniczącej w projekcie pt. „Zintegrowany program rozwoju Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej”

Data publikacji: 19.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-01-2020

Numer ogłoszenia

1223953

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

1. Termin składania ofert : do 07.01.20120
2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń (24 godziny – 3 dni zajęć) i egzaminów z zakresu Prince 2 Foundation dla studentów kierunku Zarządzanie w 4 grupach – po 1 grupie na dany rok akademicki. Ilość osób w grupie 10.
3. Harmonogram realizacji zamówienia (*wymagane): Usługa realizowana będzie na terenie województwa mazowieckiego, w m. Józefów dla 4 grup. Termin: stycznia 2020 do 31 grudnia 2022.
Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje:
Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów w wymiarze 96 godzin lekcyjnych (po 24 godziny lekcyjnych dla każdej z grup).
4. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji (*wymagane): dodano zapis: Punkty
liczone będą na podstawie pierwszego wskazanego w wykazie trenera, który będzie wskazany jako
prowadzący do szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. (Zamawiający nie będzie wyliczał średniej
arytmetycznej z kilku trenerów). Pozostali trenerzy będą traktowani jako zabezpieczenie realizacji
szkolenia w przypadku nieobecności pierwszego trenera.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego, podpisana i złożona wraz z załącznikami lub przesłana skanem w terminie do 07 stycznia 2020 r. poprzez email: i.dawidowicz@wsge.edu.pl z dopiskiem w tytule: Oferta na szkolenia dla studentów kierunku Zarzadzanie lub pocztą/osobiście na adres siedziby Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi ul. Sienkiewicza 4, 05-410 Józefów. Oferty złożone po podanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data złożenia /dostarczenia a nie data nadania. Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 22 780 10 07 wew. 23.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje każdego z Oferentów mailowo. Wykonawca do oferty dołącza kopie dokumentów potwierdzających spełnienie kryterium dostępu.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

i.dawidowicz@wsge.edu.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ilona Dawidowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

227801007

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń (24 godziny – 3 dni zajęć) i egzaminów z zakresu Prince 2 Foundation dla studentów kierunku Zarządzanie w 4 grupach – po 1 grupie na dany rok akademicki. Ilość osób w grupie 10.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: otwocki Miejscowość: Józefów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem szkoleń jest podniesienie kompetencji studentów z zakresu sposobu zarządzania ryzykiem, jakością i prowadzeniem nadzoru. Studenci dowiedzą się również, jak zwiększyć szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu biznesowego.

Przedmiot zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia szkolenia i egzaminu w 4 grupach studentów Prince 2 Foundation dla studentów kierunku Zarządzanie – po 1 grupie na dany rok akademicki. Ilość osób w grupie 10.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających/powtarzających się/dodatkowych.

Kod CPV

80430000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

Harmonogram realizacji zamówienia

Usługa realizowana będzie na terenie województwa mazowieckiego, w m. Józefów dla 4 grup.
Termin: stycznia 2020 do 31 grudnia 2022.

Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje:
Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów w łącznym wymiarze 48 godzin lekcyjnych (po 12 godzin lekcyjnych dla każdej z grup).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:
a) Wykonawcy nie powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
• Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli - weryfikacja na podstawie Załącznika nr 2
b) Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zapytaniem - weryfikowane na podstawie wyciągu CEIDG lub wydruku KRS
• dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem (min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń oraz minimum 3 zrealizowane usługi w obszarze tematycznym zbieżnym z przedmiotem niniejszego zapytania) – weryfikowane na podstawie Załącznika nr 3 oraz dokumentów poświadczających wykonanie usługi czyli referencji lub dokumentów równoważnych.
• dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym pozwalającym na realizację zamówienia – weryfikowane na podstawie Załącznika nr 4
• dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia spełniającymi kryteria opisane w zamówieniu (wiedza i doświadczenie) - weryfikowane na podstawie załączonych do formularza ofertowego CV prowadzących oraz minimum 1 referencji z obszaru szkoleniowego jaki trener ma realizować.
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
2. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do oceny zgodnie z kryteriami oceny merytorycznej.
3. Oferta Wykonawcy musi zawierać cenę za usługę łącznie.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, tj. oferta musi dotyczyć realizacji całości zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem (min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń oraz minimum 3 zrealizowane usługi w obszarze tematycznym zbieżnym z przedmiotem niniejszego zapytania) – weryfikowane na podstawie Załącznika nr 3 oraz dokumentów poświadczających wykonanie usługi czyli referencji lub dokumentów równoważnych.
2. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, spełniającymi kryteria opisane w niniejszym zamówieniu (wiedza i doświadczenie).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - warunek konieczny - weryfikowane na podstawie załącznika nr 4.
4. Dostarczą kompletną ofertę zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym.

Wiedza i doświadczenie

Doświadczenie zawodowe:
1. Trenerzy muszą posiadać wykształcenie wyższe.
2. Trenerzy muszą posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze szkoleniowym (weryfikowane na podstawie załączonych do formularza ofertowego CV trenerów oraz minimum 1 referencji z obszaru szkoleniowego jaki trener ma realizować).

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia – weryfikowane na podstawie oświadczenia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

1. Trenerzy muszą posiadać wykształcenie wyższe.
2. Trenerzy muszą posiadać doświadczenie zawodowe w danym obszarze szkoleniowym (weryfikowane na podstawie załączonych do formularza ofertowego CV prowadzących oraz minimum 1 referencji z obszaru szkoleniowego jaki trener ma realizować.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący potencjałem ekonomicznym i finansowym pozwalającym na realizację zamówienia – weryfikowane na podstawie oświadczenia.

Warunki zmiany umowy

W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć m.in.:
1. okresu i harmonogramu realizacji umowy,
2. ostatecznej liczby godzin i uczestników/czek,
3. zasad płatności, (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
4. zabezpieczenia i kar umownych,
6. Oferent składając ofertę akceptuje, że w umowie będą znajdowały się m.in. następujące zapisy dotyczące kar umownych:
a/ Zamawiający może rozwiązać Umowę w przypadku stwierdzenia nierzetelności w realizowaniu przez Wykonawcę czynności objętych Umową, a w szczególności w przypadku:
- niewywiązywania się z powierzonego zakresu obowiązków, przewidujące karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy,
- dwukrotnej odmowy w realizacji zlecenia pomimo dopełnienia wszelkich formalności,
- w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie oraz nieprowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji w tym zakresie- przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy
Zamawiający informuje, iż w umowie zastrzeżony zostanie zapis o przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz oferty (Załącznik Nr 1)
2. Oświadczenie o nie powiązaniu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo (Załącznik Nr 2)
3. Wzór wykazu przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zapytaniem ofertowym (Załącznik nr 3).
4. Wzór wykazu trenerów (Załącznik nr 3a).
5. Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i ekonomicznym pozwalającym na realizację zamówienia (Załącznik nr 4)
6. CV trenerów
7. Stosowne referencje i potwierdzenia realizacji usług.
8. Wyciągu CEIDG lub wydruku KRS
9. Program szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:

• Cena – 60 pkt
• Potencjał Oferenta stanowiący gwarancje realizacji szkoleń - 40 pkt.

I. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru

Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa brutto ocenianej oferty

II. W ramach kryterium „Potencjał Oferenta stanowiący gwarancje realizacji szkoleń” Zamawiający będzie przyznawał punkty wg poniższych kryteriów:
a) 4 pkt. za każdą zrealizowaną przez Wykonawcę usługę szkoleniową z zakresu tematycznego zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania, ponad minimalną liczbę usług określoną w warunkach wejściowych (3 usługi), ale nie więcej niż 20 pkt.
b) 2 pkt. za każde przedłożone, przez zgłoszonego w niniejszym postępowaniu trenera, referencje ze szkolenia z zakresu tematycznego zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania, ponad minimalną liczbę referencji określoną w warunkach wejściowych (1 referencja), ale nie więcej niż 20 pkt. - punkty
liczone będą na podstawie pierwszego wskazanego w wykazie trenera, który będzie wskazany jako
prowadzący do szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. (Zamawiający nie będzie wyliczał średniej
arytmetycznej z kilku trenerów). Pozostali trenerzy będą traktowani jako zabezpieczenie realizacji
szkolenia w przypadku nieobecności pierwszego trenera.



W celu przyznania punktów w ramach kryterium „Potencjał Oferenta stanowiący gwarancje realizacji szkoleń” dodatkowo oferent zobowiązany jest do przedłożenia:
• stosownych dokumentów poświadczających zrealizowanie usługi szkoleniowej z zakresu tematycznego zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania.
• Stosownych dokumentów poświadczających zrealizowane przez trenerów szkolenia tj. referencji lub dokumentów równoważnych.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zakazuje się składania ofert cząstkowych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI EUROREGIONALNEJ IM. ALCIDE DE GASPERI W JÓZEFOWIE

Adres

Sienkiewicza 4

05-410 Józefów

mazowieckie , otwocki

Numer telefonu

227801007

Fax

227801007

NIP

5321823156

Tytuł projektu

Zintegrowany program rozwoju Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej

Numer projektu

POWR.03.05.00-00-Z028/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Inprogress Sp. z o. o. ul. Balicka 95, 30-149 Kraków
data wpłynięcia oferty: 07.01.2020
cena: 58 800 zł
Liczba wyświetleń: 82