Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019

Data publikacji: 02.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-10-2019

Numer ogłoszenia

1209619

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w formie papierowej w biurze projektu (ul. Rakowiecka 1/3 lok 7, 02-517 Warszawa; biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00) lub elektronicznej, jako plik PDF zawierający skan podpisanej oferty, wysłanej na adres: kontakt@instytutdebaty.pl do dnia 10.10.2019 r.
Oferta złożona w formie papierowej powinna być złożona w zamkniętej kopercie opatrzonej do-piskiem: „Pracownia Liderów NGO’s - oferta".

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

kontakt@instytutdebaty.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Skiba, e-mail: andrzej.skiba@instytutdebaty.pl, tel. 796 913 013.

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

796 913 013

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wynajem sal konferencyjnych z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie usługi cateringowej i hotelowej dla uczestników projektu „Pracownia Liderów NGO” w terminach:
1. 25-27.10.2019 r. (piątek-niedziela),
2. 08-10.11.2019 r. (piątek-niedziela),
3. 22-24.11.2019 r. (piątek-niedziela),
4. 06-08.12.2019 r. (piątek-niedziela),
5. 13-15.12.2019 r. (piątek-niedziela),
6. 03-05.01.2020 r. (piątek-niedziela),
7. 17-19.01.2020 r. (piątek-niedziela),

zgodnie z następującymi uwarunkowaniami:
Wymagania dotyczące usługi hotelowej dla każdego z ww. terminów:

a) Liczba dób hotelowych: 2 (piątek-niedziela). Doba liczona od godz. 15:00 w dniu przyjazdu.
b) Nocleg w pokojach jedno- lub dwuosobowych z oknem dla 35 osób (30 uczestników + 2 trenerów + 3 osoby z obsługi technicznej Zamawiającego):
- Pokój musi posiadać podstawowe wyposażenie – łóżko (jednoosobowe 90x200 cm), szafę lub wnękę garderobianą, szafkę nocną lub stolik, biurko lub stół, krzesło dla każdego gościa, lustro, wieszak ścienny na odzież wierzchnią, lampkę nocną, lampkę do pracy oraz oświetlenie górne, bezpośredni i łatwy dostęp do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego, w tym także wodę mineralną wraz ze szklankami.
- Łazienka powinna być wyposażona w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową oraz w osłonę na wannę lub prysznic, umywalkę z blatem lub półką, wc. Wyposażenie uzupełniające to lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci oraz zestaw dla każdego gościa: mydełko toaletowe lub dozownik z mydłem w płynie, ręcznik mały, ręcznik kąpielowy, szklanka lub jednorazowy kubek.
c) Na terenie obiektu wymagany jest dostęp do bezprzewodowego Internetu (WiFi).
d) Dostęp dla osób niepełnosprawnych.
e) Bezpłatny parking dla min. 5 samochodów osobowych przez cały zjazd.

Wymagania dotyczące wyżywienia dla każdego z ww. terminów:
a) Śniadanie dla 35 osób w formie stołu szwedzkiego, w dniach zjazdu: sobota, niedziela, obejmujący m.in. świeże pieczywo, wędliny, sery, warzywa oraz naleśniki, parówki, jajecznica, serwowane na ciepło w bemarach bez ograniczeń ilościowych. Napoje: woda mineralna, soki owocowe, kawa oraz herbata czarna i smakowa bez ograniczeń ilościowych.
b) Obiad dla 35 osób, serwowany w formie stołu szwedzkiego, w dniach zjazdu: sobota, niedziela, obejmujący min. dwie zupy, dwa rodzaje mięsa, ryba, warzywa gotowane, warzywa surowe, surówki, sałatki, sosy do sałatek i mięs, dwa rodzaje dodatków (ryż, ziemniaki, itd.) serwowane w bemarach na ciepło bez ograniczeń ilościowych. Deser: ciasta i owoce bez ograniczeń ilościowych. Napoje: woda mineralna i soki owocowe bez ograniczeń ilościowych.
c) Kolacja dla 35 osób serwowana w formie stołu szwedzkiego, w dniach zjazdu: piątek, sobota, obejmująca m.in. dania mięsne i wegetariańskie, warzywa gotowane, warzywa surowe, sałatki, surówki, sosy do sałatek i mięs, świeże pieczywo, wędliny, ser dwa rodzaje dodatków (ryż, ziemniaki, itd.) serwowane na ciepło w bemarach bez ograniczeń ilościowych. Deser: ciasta i owoce bez ograniczeń. Napoje: woda mineralna, soki owocowe, kawa oraz herbata czarna i smakowa bez ograniczeń ilościowych.
d) Przerwa kawowa przez całe szkolenie (m.in: kawa, herbata czarna oraz owocowa, woda mineralna gaz/niegaz, soki, cukier, cytryna, mleko, ciasteczka min. 3 rodzaje, bez ograniczeń ilościowych).
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru menu, które zaproponuje wyłoniony Wykonawca (min. 3 propozycje menu).
f) Posiłki powinny być utrzymywane we właściwej temperaturze przez cały czas ich serwowania, podane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek, ze świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia.
g) Szczegółowe godziny oraz ilość serwowanych obiadów, śniadań i kolacji zostaną uzgodnione z Zamawiającym najpóźniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
h) W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego i nieograniczonego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy porcelanowej oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania posiłków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy).
i) Wszystkie posiłki (śniadanie, obiad, kolacja oraz bufet kawowy) będą niezwłocznie uzupełniane, gdyby jednego ze składników zaczynało brakować w celu zaspokojenia po-trzeb żywieniowych uczestników szkolenia.

Wymagania dotyczące sali konferencyjnej dla każdego z ww. terminów:
a) Jedna duża sala konferencyjna klimatyzowana zapewniająca miejsce siedzące dla min. 35 osób, wyposażona w min. stoły, krzesła, sprzęt multimedialny (laptop, rzutnik, ekran), flipchart, mazaki, wysokiej jakości nagłośnienie z 3 mikrofonami bezprzewodowymi, wentylator, bezprzewodową sieć Internet (WiFi), stół prezydialny i 5 miejsc sie-dzących.
b) Sala musi spełniać wymogi BHP i p.poż., odpowiednią odległość od źródeł hałasu, zapewniać warunki dyskrecji (sala zamknięta, bez możliwości przechodzenia przez nią);
c) Wykonawca zapewni temperaturę odpowiednią do panujących warunków atmosferycznych (22-24°C).
d) Sala powinna mieścić się w tym budynku, w którym uczestnicy będą zakwaterowani.
e) Wykonawca zapewni osoby odpowiedzialne za przygotowanie sali oraz jej bieżącą obsługę (np. przestawienie mebli, obsługę techniczno-informatyczną sprzętu, etc).
f) Sala dostępna dla organizatorów i uczestników szkolenia pierwszego dnia w godzinach 16:00-00:00, drugiego dnia w godzinach: 8:00-00:00 oraz w kolejnym dniu w godzinach 8:00-19:00.
g) Sala powinna być dostępna dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: Gdańsk Miejscowość: Gdańsk

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. „Pracownia Liderów NGO’s” nr POWR.02.16.00-00-0018/16-01 realizowanego w ramach Działania 2.16 Usprawnienie procesu stanowienia prawa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest objęcie wsparciem szkoleniowym uczestników projektu z terenu Polski (w tym wolontariuszy pracujących na rzecz organizacji pozarządowych i partnerów społecznych) zgodnie z programem opracowanym przez wnioskodawcę uwzględniającym wyniki analizy potrzeb szkoleniowych przedstawicieli organizacji pozarządowych i partnerów społecznych (załącznik do wniosku o dofinansowanie). Wsparcie szkoleniowe doprowadzi do trwałego wzmocnienia potencjału organizacji pozarządowych objętych wsparciem w zakresie legislacji i udziału w procesie stanowienia prawa (w tym w szczególności z zakresu prawa gospodarczego, ekonomii z elementami polityki przemysłowej, prawa pracy, ekonomicznej analizy prawa).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wynajem sal konferencyjnych z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie usługi cateringowej i hotelowej dla uczestników projektu „Pracownia Liderów NGO” w terminach:
1. 25-27.10.2019 r. (piątek-niedziela),
2. 08-10.11.2019 r. (piątek-niedziela),
3. 22-24.11.2019 r. (piątek-niedziela),
4. 06-08.12.2019 r. (piątek-niedziela),
5. 13-15.12.2019 r. (piątek-niedziela),
6. 03-05.01.2020 r. (piątek-niedziela),
7. 17-19.01.2020 r. (piątek-niedziela),

zgodnie z następującymi uwarunkowaniami:
Wymagania dotyczące usługi hotelowej dla każdego z ww. terminów:

a) Liczba dób hotelowych: 2 (piątek-niedziela). Doba liczona od godz. 15:00 w dniu przyjazdu.
b) Nocleg w pokojach jedno- lub dwuosobowych z oknem dla 35 osób (30 uczestników + 2 trenerów + 3 osoby z obsługi technicznej Zamawiającego):
- Pokój musi posiadać podstawowe wyposażenie – łóżko (jednoosobowe 90x200 cm), szafę lub wnękę garderobianą, szafkę nocną lub stolik, biurko lub stół, krzesło dla każdego gościa, lustro, wieszak ścienny na odzież wierzchnią, lampkę nocną, lampkę do pracy oraz oświetlenie górne, bezpośredni i łatwy dostęp do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego, w tym także wodę mineralną wraz ze szklankami.
- Łazienka powinna być wyposażona w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową oraz w osłonę na wannę lub prysznic, umywalkę z blatem lub półką, wc. Wyposażenie uzupełniające to lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci oraz zestaw dla każdego gościa: mydełko toaletowe lub dozownik z mydłem w płynie, ręcznik mały, ręcznik kąpielowy, szklanka lub jednorazowy kubek.
c) Na terenie obiektu wymagany jest dostęp do bezprzewodowego Internetu (WiFi).
d) Dostęp dla osób niepełnosprawnych.
e) Bezpłatny parking dla min. 5 samochodów osobowych przez cały zjazd.

Wymagania dotyczące wyżywienia dla każdego z ww. terminów:
SZCZEGÓŁY W PLIKU POD NAZWĄ ,,Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami - NOWE -01.2019".

Wymagania dotyczące sali konferencyjnej dla każdego z ww. terminów:
SZCZEGÓŁY W PLIKU POD NAZWĄ ,,Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami - NOWE -01.2019".

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Wynajem sal konferencyjnych z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie usługi cateringowej i hotelowej dla uczestników projektu „Pracownia Liderów NGO” w terminach:
1. 25-27.10.2019 r. (piątek-niedziela),
2. 08-10.11.2019 r. (piątek-niedziela),
3. 22-24.11.2019 r. (piątek-niedziela),
4. 06-08.12.2019 r. (piątek-niedziela),
5. 13-15.12.2019 r. (piątek-niedziela),
6. 03-05.01.2020 r. (piątek-niedziela),
7. 17-19.01.2020 r. (piątek-niedziela),

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej:
1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Za-mawiający nie stawia specjalnych warunków w tym zakresie.

2) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zapewni świadczenie usług w hotelu / pensjonacie / centrum konferencyjno-szkoleniowym:
1. Dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (dostosowany budynek, sala szkoleniowa, toalety, restauracja, minimum 2 dostosowane pokoje oraz parking),
2. Usytuowanym w odległości max. 10 km od Dworca Głównego w Gdańsku
(najkrótsza trasa dojazdu, a nie w linii prostej).
3. Który spełnia poniższe warunki:
- na dzień składania oferty zatrudnia minimum jedną osobę niepełnosprawną na umowę o pracę,
- prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
- dysponuje niezbędnym zapleczem technicznym i potencjałem osobowym gwarantującym rzetelne wykonanie zamówienia,

3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
 znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
 posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z prowadzoną działalnością

4) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego prawidłowe wyko-nanie przedmiotu zamówienia.
- posiada doświadczenie w obsłudze konferencji, sympozjów, warsztatów – organizacja minimum 5 spotkań tego typu na 30 osób każde w ciągu ostatnich 3 lat.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (Formularz oferty). Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią ww. warunków zostaną od-rzucone.
W trakcie oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Wiedza i doświadczenie

Posiada doświadczenie w obsłudze konferencji, sympozjów, warsztatów – organizacja minimum 5 spotkań tego typu na 30 osób każde w ciągu ostatnich 3 lat.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zapewni świadczenie usług w hotelu / pensjonacie / centrum konferencyjno-szkoleniowym:
1. Dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (dostosowany budynek, sala szkoleniowa, toalety, restauracja, minimum 2 dostosowane pokoje oraz parking),
2. Usytuowanym w odległości max. 10 km od Dworca Głównego w Gdańsku
(najkrótsza trasa dojazdu, a nie w linii prostej).
3. Który spełnia poniższe warunki:
- na dzień składania oferty zatrudnia minimum jedną osobę niepełnosprawną na umowę o pracę,
- prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
- dysponuje niezbędnym zapleczem technicznym i potencjałem osobowym gwarantującym rzetelne wykonanie zamówienia,

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

BRAK

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
 posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z prowadzoną działalnością

Dodatkowe warunki

2. Kryterium społeczne (zatrudnienie na umowę o pracę) – waga 10%
Powyższe kryterium rozumiane jest jako procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w za-kresie przygotowania, dostarczenia, podania posiłków, z uwzględnieniem personelu podwykonawców.
Zamawiający w tym miejscu wyraźnie wskazuje, iż warunek angażowania personelu na podstawie umowy o pracę nie ogranicza konkurencji w dostępie do zamówień publicznych. Należy bowiem odróżnić warunki uczestnictwa w postępowaniu, które wykonawca musi wykazać już na etapie ubiegania się o zamówienie od zobowiązania się przez Wykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę określonej liczby osób w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. W przypadku warunku umownego, wykonawca wykazuje jedynie swoje zobowiązanie się do zawarcia umów o pracę dopiero na potrzeby wykonania zamówienia, a więc gdy uzyska zamówienie.
Takie dodatkowe warunki umowne są nie tylko zgodne z prawem Unii Europejskiej, ale także są popierane przez Komisję Europejską (art. 9 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej: „Przy określaniu i realizacji swoich polityk i działań Unia bierze pod uwagę wymogi związane ze wspieraniem wysokiego poziomu zatrudnienia, zapewnianiem odpowiedniej ochrony socjalnej, zwalczaniem wykluczenia społecznego, a także z wysokim poziomem kształcenia, szkolenia oraz ochrony zdrowia ludzkiego.”).
Ponadto Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 §11 Kodeksu pracy „nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy”. To oznacza, że jeżeli praca jest wykonywana w miejscu i czasie wskazanym przez praco-dawcę, oraz pod jego kierownictwem, to należy stosować umowę o pracę.
W związku z tym, jeżeli przedmiotem zamówienia publicznego są czynności, których wykony-wanie odpowiada warunkom wykonywania pracy, bowiem jest określone miejsce i czas wykonywania czynności, to postawienie warunku zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę jest w pełni uzasadnione.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
- w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
- w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie a także zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy.
- w zakresie zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/-czek do projektu.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 1/2019
FORMULARZ OFERTY CENOWEJ

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium Cena brutto (C) – waga 90%
Wykonawca oferujący najniższą cenę brutto otrzyma 90 punktów, natomiast pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
C = (Cmin / Co) x 90 pkt., gdzie
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena brutto (C)”,
Cmin - najniższa cena brutto za realizację zamówienia spośród wszystkich prawidłowych ofert złożonych w postępowaniu,
Co - cena brutto za realizację zamówienia w aktualnie badanej ofercie.
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać podatek VAT/uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.
2. Kryterium społeczne (zatrudnienie na umowę o pracę) – waga 10%
Powyższe kryterium rozumiane jest jako procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie przygotowania, dostarczenia, podania posiłków, z uwzględnieniem personelu podwykonawców.
Zamawiający w tym miejscu wyraźnie wskazuje, iż warunek angażowania personelu na podstawie umowy o pracę nie ogranicza konkurencji w dostępie do zamówień publicznych. Należy bowiem odróżnić warunki uczestnictwa w postępowaniu, które wykonawca musi wykazać już na etapie ubiegania się o zamówienie od zobowiązania się przez Wykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę określonej liczby osób w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. W przypadku warunku umownego, wykonawca wykazuje jedynie swoje zobowiązanie się do zawarcia umów o pracę dopiero na potrzeby wykonania zamówienia, a więc gdy uzyska zamówienie.
Takie dodatkowe warunki umowne są nie tylko zgodne z prawem Unii Europejskiej, ale także są popierane przez Komisję Europejską (art. 9 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej: „Przy określaniu i realizacji swoich polityk i działań Unia bierze pod uwagę wymogi związane ze wspieraniem wysokiego poziomu zatrudnienia, zapewnianiem odpowiedniej ochrony socjalnej, zwalczaniem wykluczenia społecznego, a także z wysokim poziomem kształcenia, szkolenia oraz ochrony zdrowia ludzkiego.”).
Ponadto Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 §11 Kodeksu pracy „nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy”. To oznacza, że jeżeli praca jest wykonywana w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, oraz pod jego kierownictwem, to należy stosować umowę o pracę.
W związku z tym, jeżeli przedmiotem zamówienia publicznego są czynności, których wykonywanie odpowiada warunkom wykonywania pracy, bowiem jest określone miejsce i czas wykonywania czynności, to postawienie warunku zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę jest w pełni uzasadnione

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
− posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
− pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowe-go (Formularz ofertowy). Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzucone.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA INICJATYW MŁODZIEŻOWYCH

Adres

Solec 81B/73A

00-382 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

792277855

NIP

7010346695

Tytuł projektu

Pracownia Liderów NGO's

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0018/16-01

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Firma Handlowo-Usługowa ,,KaJa"
Jacek Przybylski
ul. Necla 4/16
84-200 Wejherowo
NIP 588 12 92 441
Data wpłynięcia oferty: 09.10.2019 r.
Cena brutto: 157 514, 00 zł.
Liczba wyświetleń: 161