Ogłoszenie nr 2022-35052-95247
Dostawa maszyn i urządzeń do badań w ramach projektu działanie 1.3.1 Wdrażanie innowacji przez MŚP „Wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji systemu sprzęgu śrubowego w przedsiębiorstwie Ebrima Sp. z o.o.”
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2022-04-06 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2022-02-23
Data ostatniej zmiany
2022-04-01
Planowany termin podpisania umowy
2022-04
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.03.01-28-0011/20 - Wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji systemu sprzęgu śrubowego w przedsiębiorstwie Ebrima Sp. z o.o.
Warunki zmiany umowy
1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy, w tym w zakresie wynagrodzenia i terminu realizacji, w przypadku (gdy): a) wynikną okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności leżące po stronie Zamawiającego lub związane z opóźnieniami w dostawach, utrudnieniach w transporcie czy spowodowane epidemią COVID-19, co będzie miało wpływ na termin realizacji dostawy Przedmiotu Umowy, b) opóźnienia w dostawie Przedmiotu Umowy, które nie wynika z winy Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w produkcji lub dostawie Przedmiotu Umowy przez producenta, c) celowym lub koniecznym stanie się dokonanie dodatkowych czynności, nieprzewidzianych w Umowie, przy czym wartość prac dodatkowych nie może przekraczać 10% wartości brutto Umowy; d) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą, przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, e) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego lub wymaganą do zapłacenia przez wykonawcę; W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. f) zmian wynikających z przepisów prawa, g) zmiany ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku gdy możliwa jest dostawa mniejszej lub większej liczby maszyn i/lub urządzeń, które spełniają funkcjonalność zastępowanych maszyn i/lub urządzeń, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, h) zmiany ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku braku dostępności maszyn i/lub urządzeń o parametrach technicznych i ilości wskazanej w Ofercie, jeżeli zmiana ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń wynikła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym na wniosek Zamawiającego, i) zmiany modelu/typu zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku braku dostępności na rynku danego modelu/typu maszyn i/lub urządzeń pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanych maszyn i/lub urządzeń, j) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku braku dostępności maszyn i/lub urządzeń w ilości lub o parametrach technicznych wskazanych w ofercie, o ile istnieje możliwość dostarczenia wskazanych maszyn i/lub urządzeń w innym terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych niż wskazany w § 1 ust. 2 terminie realizacji Umowy; k) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku dokonania przez Strony zmian Umowy na zasadach określonych w lit. poprzedzających, o ile ich wprowadzenie ma wpływ na koszty ponoszone przez Wykonawcę. 2. Wykonawca powinien wykazać Zamawiającemu okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany Umowy. Zamawiający ma w tym zakresie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę odpowiednich wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów które pozwolą Zamawiającemu ocenić zasadność zmiany Umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2022-02-23
1. 1. Opis przedmiotu zamówienia
2. 2. Formularz ofertowy
3. 2. Formularz ofertowy (word)
4. 3. Oświadczenie o braku powiązań
5. 3. Oświadczenie o braku powiązań (word)
6. 4. Wzór umowy
7. 4. Wzór umowy (word)
8. 5. Klauzula RODO
9. 5. Klauzula RODO (word)
10. Zapytanie ofertowe
11. Zapytanie ofertowe (word)
Dodane do ogłoszenia w wersji 2 z dn. 2022-02-28
1. Zmiana Zapytania ofertowego - dane osoby uprawionej do kontaktowania się z Wykonawcami
Dodane do ogłoszenia w wersji 3 z dn. 2022-03-17
1. Zawiadomienie o zmianie treści Zapytania ofertowego z dnia 17 marca 2022 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 17.03.2022 r.
3. Zapytanie ofertowe po zmianie treści - wersja jednolita uwzględniająca zmiany
Dodane do ogłoszenia w wersji 5 z dn. 2022-03-29
1. Odpowiedzi na pytania 29.03.2022
2. Zawiadomienie o zmianie treści zapytania ofertowego
3. Opis przedmiotu zamówienia po zmianach 29032022
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-04-01
1. Odpowiedzi na pytania - znakowarka
Części zamówienia
Część 1
Dostawa maszyn i urządzeń do badań
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących maszyn i urządzeń do badań: 1) Mikroskop metalograficzny badawczy 2) Mikroskop pomiarowy 3) Długościomierz uniwersalny 4) Bezprzewodowy Pirometr laserowy 5) Stanowisko sprawdzenia płytek wzorcowych 6) Młot do badania udarności 7) Spektrometr emisji optycznej 8) Twardościomierz 9) Ręczny optyczny układ odczytowy 10) Maszyna wytrzymałościowa 11) Znakowarka 12) Defektoskop UT 13) Szlifierka tarczowa 14) Stanowisko do badania urządzeń cięgłowych z komputerowym systemem informatycznym 15) Analizator zawartości wodoru 16) Pionowe Centrum Obróbkowe 2. Zamawiający zastrzega, że ww. maszyny i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż oraz dostosowanie maszyn i urządzeń do pomieszczeń Zamawiającego, jak również odpowiednie rozmieszczenie maszyn i urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego, tak aby zapewnić należyte funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz najwydajniejsze zastosowanie pomieszczeń Zamawiającego.
Kody CPV
38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza
38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
42612200-1 Pionowe, wrzecionowate centra obróbkowe
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
gołdapski
Gmina
Gołdap
Miejscowość
Gołdap
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym kapitałowo i osobowo. Oznacza to, że nie mogą wystąpić wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika; d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena – 70 % Ocena nastąpi według wzoru: Kc = Cn/Cb x 100 x 70% gdzie: KC – kryterium cena (liczba punktów) Cn – najniższa cena brutto oferty złożonej w postępowaniu Cb – cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia - 20 % Sposób oceny: Najkrótszy czas realizacji zamówienia, wskazany w złożonych ofertach …………………………………………………………………………………………………………….. X 20 Czas realizacji zamówienia zaoferowany w ofercie badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 10 % Sposób oceny: - 24 miesiące - 35 miesięcy - 5 pkt - co najmniej 36 miesięcy - 10 pkt
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2022-04-01 - data opublikowania
2022-04-06 12:00:00 - termin składania ofert
2022-04 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.