Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2022-35052-95247

Dostawa maszyn i urządzeń do badań w ramach projektu działanie 1.3.1 Wdrażanie innowacji przez MŚP „Wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji systemu sprzęgu śrubowego w przedsiębiorstwie Ebrima Sp. z o.o.”

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2022-04-06 12:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2022-02-23

Data ostatniej zmiany

2022-04-01

Planowany termin podpisania umowy

2022-04

Powstaje w kontekście projektu

POPW.01.03.01-28-0011/20 - Wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji systemu sprzęgu śrubowego w przedsiębiorstwie Ebrima Sp. z o.o.

Warunki zmiany umowy

1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy, w tym w zakresie wynagrodzenia i terminu realizacji, w przypadku (gdy): a) wynikną okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności leżące po stronie Zamawiającego lub związane z opóźnieniami w dostawach, utrudnieniach w transporcie czy spowodowane epidemią COVID-19, co będzie miało wpływ na termin realizacji dostawy Przedmiotu Umowy, b) opóźnienia w dostawie Przedmiotu Umowy, które nie wynika z winy Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w produkcji lub dostawie Przedmiotu Umowy przez producenta, c) celowym lub koniecznym stanie się dokonanie dodatkowych czynności, nieprzewidzianych w Umowie, przy czym wartość prac dodatkowych nie może przekraczać 10% wartości brutto Umowy; d) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą, przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, e) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego lub wymaganą do zapłacenia przez wykonawcę; W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. f) zmian wynikających z przepisów prawa, g) zmiany ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku gdy możliwa jest dostawa mniejszej lub większej liczby maszyn i/lub urządzeń, które spełniają funkcjonalność zastępowanych maszyn i/lub urządzeń, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, h) zmiany ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku braku dostępności maszyn i/lub urządzeń o parametrach technicznych i ilości wskazanej w Ofercie, jeżeli zmiana ilości zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń wynikła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym na wniosek Zamawiającego, i) zmiany modelu/typu zaoferowanych maszyn i/lub urządzeń, w przypadku braku dostępności na rynku danego modelu/typu maszyn i/lub urządzeń pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanych maszyn i/lub urządzeń, j) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku braku dostępności maszyn i/lub urządzeń w ilości lub o parametrach technicznych wskazanych w ofercie, o ile istnieje możliwość dostarczenia wskazanych maszyn i/lub urządzeń w innym terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych niż wskazany w § 1 ust. 2 terminie realizacji Umowy; k) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku dokonania przez Strony zmian Umowy na zasadach określonych w lit. poprzedzających, o ile ich wprowadzenie ma wpływ na koszty ponoszone przez Wykonawcę. 2. Wykonawca powinien wykazać Zamawiającemu okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany Umowy. Zamawiający ma w tym zakresie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę odpowiednich wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów które pozwolą Zamawiającemu ocenić zasadność zmiany Umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2022-02-23

  1. 1. 1. Opis przedmiotu zamówienia

  2. 2. 2. Formularz ofertowy

  3. 3. 2. Formularz ofertowy (word)

  4. 4. 3. Oświadczenie o braku powiązań

  5. 5. 3. Oświadczenie o braku powiązań (word)

  6. 6. 4. Wzór umowy

  7. 7. 4. Wzór umowy (word)

  8. 8. 5. Klauzula RODO

  9. 9. 5. Klauzula RODO (word)

  10. 10. Zapytanie ofertowe

  11. 11. Zapytanie ofertowe (word)

Dodane do ogłoszenia w wersji 2 z dn. 2022-02-28

  1. 1. Zmiana Zapytania ofertowego - dane osoby uprawionej do kontaktowania się z Wykonawcami

Dodane do ogłoszenia w wersji 3 z dn. 2022-03-17

  1. 1. Zawiadomienie o zmianie treści Zapytania ofertowego z dnia 17 marca 2022 r.

  2. 2. Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 17.03.2022 r.

  3. 3. Zapytanie ofertowe po zmianie treści - wersja jednolita uwzględniająca zmiany

Dodane do ogłoszenia w wersji 5 z dn. 2022-03-29

  1. 1. Odpowiedzi na pytania 29.03.2022

  2. 2. Zawiadomienie o zmianie treści zapytania ofertowego

  3. 3. Opis przedmiotu zamówienia po zmianach 29032022

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-04-01

  1. 1. Odpowiedzi na pytania - znakowarka

Części zamówienia

  • Część 1

    Dostawa maszyn i urządzeń do badań

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Dostawa

      Dostawy inne

      Opis

      1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących maszyn i urządzeń do badań: 1) Mikroskop metalograficzny badawczy 2) Mikroskop pomiarowy 3) Długościomierz uniwersalny 4) Bezprzewodowy Pirometr laserowy 5) Stanowisko sprawdzenia płytek wzorcowych 6) Młot do badania udarności 7) Spektrometr emisji optycznej 8) Twardościomierz 9) Ręczny optyczny układ odczytowy 10) Maszyna wytrzymałościowa 11) Znakowarka 12) Defektoskop UT 13) Szlifierka tarczowa 14) Stanowisko do badania urządzeń cięgłowych z komputerowym systemem informatycznym 15) Analizator zawartości wodoru 16) Pionowe Centrum Obróbkowe 2. Zamawiający zastrzega, że ww. maszyny i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż oraz dostosowanie maszyn i urządzeń do pomieszczeń Zamawiającego, jak również odpowiednie rozmieszczenie maszyn i urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego, tak aby zapewnić należyte funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz najwydajniejsze zastosowanie pomieszczeń Zamawiającego.

      Kody CPV

      38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza

      38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

      42612200-1 Pionowe, wrzecionowate centra obróbkowe

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      warmińsko-mazurskie

      Powiat

      gołdapski

      Gmina

      Gołdap

      Miejscowość

      Gołdap

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym kapitałowo i osobowo. Oznacza to, że nie mogą wystąpić wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika; d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Cena – 70 % Ocena nastąpi według wzoru: Kc = Cn/Cb x 100 x 70% gdzie: KC – kryterium cena (liczba punktów) Cn – najniższa cena brutto oferty złożonej w postępowaniu Cb – cena brutto oferty badanej

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Termin realizacji zamówienia - 20 % Sposób oceny: Najkrótszy czas realizacji zamówienia, wskazany w złożonych ofertach …………………………………………………………………………………………………………….. X 20 Czas realizacji zamówienia zaoferowany w ofercie badanej

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Okres gwarancji – 10 % Sposób oceny: - 24 miesiące - 35 miesięcy - 5 pkt - co najmniej 36 miesięcy - 10 pkt

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2022-04-01 - data opublikowania

2022-04-06 12:00:00 - termin składania ofert

2022-04 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.