Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.

Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.

Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.

Ogłoszenie nr 2022-8797-90670

Zapytanie ofertowe nr 19.2/POIR/2022 na dostawę i instalację fabrycznie nowej sprężarki

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2022-02-09 15:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2022-01-31

Data ostatniej zmiany

2022-02-04

Planowany termin podpisania umowy

2022-02

Powstaje w kontekście projektu

POIR.03.02.02-00-1902/20 - Wdrożenie innowacyjnej technologii cynkowania jednostkowego ze stałym monitorowaniem i serwisowaniem kąpieli cynkowej w TIGA-CYNK Sp. z o.o. w Małomicach

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego.

Warunki zmiany umowy

1. Zakazuje się co do zasady wprowadzania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a. w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b. zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada; c. zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; d. zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2.2. Dopuszczalne są inne zmiany umowy wynikające w szczególności ze: a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, b. zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa. 2.3. Jakiekolwiek zmiany techniczne i technologiczne dopuszczalne są w następujących sytuacjach: a. na wniosek Wykonawcy wyłącznie w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje specyfikacja techniczna. W tym przypadku Wykonawca przedstawia opis proponowanych zmian. Wprowadzenie proponowanej zmiany wymaga akceptacji Zamawiającego, a także - w przypadku zmiany istotnej - zgody Instytucji Zarządzającej. b. na wniosek Zamawiającego, gdy zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie. Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie – po uzyskaniu akceptacji Instytucji Zarządzającej – opis techniczny wraz ze zleceniem ich wykonania. 2.4. Zmiana umowy może nastąpić także, gdy ze strony Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też Pośredniczącej pojawi się potrzeba zmiany terminów lub zakresu realizowanego projektu i związana z tym konieczność zmiany sposobu, zakresu bądź terminów wykonania zamówienia przez Wykonawcę lub taka potrzeba wyniknie za strony Zamawiającego, który uzyska na to zgodę Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też pośredniczącej 2.5. Zamawiający dodatkowo dopuszcza nieistotne zmiany umowy, które mogą mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i są rozumiane jako zmiany, które w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłyby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę. 3. Warunki wprowadzania zmian w umowie: a. inicjowanie zmian: na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; b. uzasadnienie zmian: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2022-01-31

  1. 1. Zapytanie ofertowe nr 19.2/POIR/2022

  2. 2. Załącznik nr 1. Layout

  3. 3. Załącznik nr 2-5. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami

  4. 4. Załącznik nr 6. Projekt umowy

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-02-04

  1. 1. Odpowiedzi na pytania

Części zamówienia

  • Część 1

    Dostawa i instalacja fabrycznie nowej sprężarki

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Dostawa

      Dostawy inne

      Opis

      Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej sprężarki wraz z instalacją, zapewniającej dostarczenie sprężonego powietrza do sieci zasilającej urządzenia z napędem pneumatycznym, które zastosowane będą w technologicznej linii produkcyjnej przeznaczonej do nakładania ogniowych powłok cynkowych na konstrukcjach stalowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawa sprężarki powietrza o następujących parametrach: - układ wytwarzania sprężonego powietrza – kompresor śrubowy olejowy, - wydajność jednostkowa – 3,27 m3/min (~200 m3/h) przy ciśnieniu p = 1,0 MPa, - separator cyklonowy wyposażony w elektroniczny czasowy spust kondensatu, - filtracja wstępna zapewniająca usunięcie cząstek stałych i ciekłych o wielkości powyżej 3 µm, - osuszacz chłodniczy usuwający wilgoć z powietrza do punktu rosy na poziomie +3°C, - filtracja końcowa zapewniająca usunięcie cząstek stałych powyżej 1 µm, - filtry i osuszacz wyposażone w automatyczne zawory odwadniające, - zbiornik sprężonego powietrza o pojemności 3000 litrów z atestem i dopuszczeniem certyfikowanym UDT, - poziom hałasu pracy – max. 72 db(A), - moc znamionowa silnika – max. 22 kW, - klasa czystości sprężonego powietrza zgodna z ISO 8573.1 – 2.4.2. Urządzenie powinno zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi dyrektywami UE i normami obowiązującymi na terenie Polski, posiadać niezbędne instrukcje obsługi/użytkowania. Wymaga się dostarczenia wraz z urządzeniem certyfikatu CE. 2. Transport i rozładunek 3. Wykonanie poziomej instalacji sprężonego powietrza z mocowaniem do konstrukcji hali: - przewiduje się punkty odbioru wskazane w dokumencie „Layout” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania i oznaczone jako P1-P7, - wysokość prowadzenia instalacji - 4 m ponad poziomem posadzki, - długość instalacji - ok. 130 mb, - wykonanie instalacji powinno odbyć się z uwzględnieniem możliwości konserwacji urządzeń (sprężarki, uzdatnianie i filtracja) bez konieczności przerywania ruchu zakładu, - możliwość mocowania poziomej części instalacji do tras kablowych i elementów konstrukcyjnych hali bez konieczności stosowania dodatkowych uchwytów, podpór, zawiesi, - możliwość przyłączenia w jednym punkcie odbiorczym przynajmniej jednego odbiornika z użyciem szybkozłączy. Instalacja złącza sprężarki ze zbiornikiem musi zapewniać przepustowość zgodną z wydajnością sprężarek i ograniczającą spadki ciśnienia. 4. Uruchomienie urządzenia 5. Szkolenie pracowników z obsługi urządzenia i prac serwisowych; instruktaż stanowiskowy.

      Okres gwarancji

      min. 36 miesięcy (kryterium oceny)

      Kody CPV

      42123000-7 Sprężarki

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      lubuskie

      Powiat

      żagański

      Gmina

      Małomice

      Miejscowość

      Małomice

      Harmonogram

      • Etap 1

        Koniec realizacji

        2022-03-21

        Czy występuje płatność częściowa

        NIE

        Opis

        Dostawa i instalacja fabrycznie nowej sprężarki powietrza

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy prowadzą działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na Formularzu oferty – Załącznik nr 2.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał (najpóźniej od chwili podpisania umowy) ważną i opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na Formularzu oferty – Załącznik nr 2. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia takiej polisy najpóźniej w chwili podpisania umowy z Zamawiającym. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca nie posiadał zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane „Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy” – Załącznik nr 4. 3. Zamawiający wymaga, by w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U z 2020 r. poz. 814, 1298 t.j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1298 t.j.). Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane „Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy” – Załącznik nr 4.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy według wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego 2. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia” według wzoru z załącznika nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego 3. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy” według wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego 4. Wypełnione i podpisane Oświadczenie RODO według wzoru z załącznika nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego 5. Sporządzony przez wykonawcę opis techniczny oferowanego urządzenia 6. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że mogło to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Ponadto z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania wyboru wykonawcy lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. Każdy z oferentów, odpowiadając na zapytanie ofertowe, zobowiązany jest złożyć „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia” – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów rozporządzenia RODO - zgodnie z zapisem pkt. XIV Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022. 3. Miejsce i sposób złożenia oferty opisano w pkt. III Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      1. cena ofertowa netto – waga 80% Szczegóły dotyczące kryterium "Cena" i sposób oceny oferty przedstawiono w pkt. XI Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      2. wydłużenie okresu gwarancji powyżej wymaganych 36 miesięcy– waga 10% Szczegóły dotyczące kryterium "Okres gwarancji" i sposób oceny oferty przedstawiono w pkt. XI Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      3. czas reakcji serwisu na zgłoszenie reklamacyjne – waga 10% Szczegóły dotyczące kryterium "Czas reakcji serwisu" i sposób oceny oferty przedstawiono w pkt. XI Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      KRYTERIUM ŚRODOWISKOWE - ma zastosowanie w przypadku, gdy oferta dwóch lub więcej wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów. Zamawiający przeprowadzi ocenę tychże ofert według dodatkowego kryterium środowiskowego (Ś). Szczegóły oceny przedstawiono w pkt. XI Zapytania ofertowego nr 19.2/POIR/2022.

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2022-02-04 - data opublikowania

2022-02-09 15:00:00 - termin składania ofert

2022-02 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

2022-03-21 - Etap1 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej sprężarki wraz z instalacją, zapewniającej dost...

????-??-?? - Etap1 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej sprężarki wraz z instalacją, zapewniającej dost...