Ogłoszenie nr 2021-501-80366
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/RPKP/162/LASOLEIL na dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego, programu graficznego oraz zakup usługi szkoleniowej dla pracowników i właściciela
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2021-11-30 14:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2021-11-22
Data ostatniej zmiany
2021-11-22
Planowany termin podpisania umowy
2021-12
Powstaje w kontekście projektu
RPKP.01.06.02-04-0368/19 - Innowacyjne usługi mobilne w zakresie projektowania i aranżacji wnętrz
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zapisy dotyczące zmiany umowy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: i. zmiany/przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę, ii. zmniejszenia kwoty wynagrodzenia w przypadku odstąpienia Zamawiającego od części zakresu przedmiotu zamówienia, iii. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, iv. zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności mające bezpośredni i pośredni wpływ na realizację postanowień umowy i terminowość jej realizacji, v. ustawowej zmiany stawki podatku VAT (obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik zmiany stawki podatku), vi. aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby czy zmianę formy prawnej. 2) Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy także w przypadku: i. zmiany terminu na skutek działań lub zaniechania odpowiednich działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, ii. zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, iii. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku czasowego zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego, iv. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, v. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3) Opóźnienia, o których mowa powyżej muszą udokumentowane stosownymi informacjami niezależnych organów lub/i protokołami podpisanymi i zaakceptowanymi przez Zamawiającego. 4) W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-11-22
1. Treść zapytania ofertowego nr 4/RPKP/162/LASOLEIL
2. Wzór umowy do zapytania ofertowego nr 4/RPKP/162/LASOLEIL
3. Załączniki do zapytania ofertowego nr 4/RPKP/162/LASOLEIL w wersji edytowalnej
Części zamówienia
Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/RPKP/162/LASOLEIL
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/RPKP/162/LASOLEIL na dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego, programu graficznego oraz zakup usługi szkoleniowej dla pracowników i właściciela realizowaną w ramach poddziałania RPKP.01.06.02 Dotacje dla innowacyjnych MŚP w związku z realizacją umowy o dofinansowanie dla projektu nr RPKP.01.06.02-04-0368/19 pn. „Innowacyjne usługi mobilne w zakresie projektowania i aranżacji wnętrz”.
Okres gwarancji
Min. 12 miesięcy
Kody CPV
30213100-6 Komputery przenośne
30213300-8 Komputer biurkowy
32322000-6 Urządzenia multimedialne
48320000-7 Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania
48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 Usługi szkolenia personelu
Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepowiązani z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są uprawnieni do czynnego udziału w obrocie gospodarczym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz którzy świadczą usługi w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem ekonomicznym i zdolnościami finansowymi do wykonania zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca powinien potwierdzić spełnienie ww. warunków składając stosowne oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 2) Oświadczenie o spełnieniu pozostałych warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. 3) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis KRS lub zaświadczenie CEIDG mogą być także załączone w formie wydruku ze strony internetowej. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszelkie niezbędne dokumenty, o których mowa w części VII niniejszego zapytania ofertowego, 2) zestawienie szczegółowe oferty według wzoru określonego przez Zamawiającego, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli z załączonych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy, 4) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis KRS lub zaświadczenie CEIDG mogą być także załączone w formie wydruku ze strony internetowej.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
całościowa cena brutto [waga 90%], punktacja od 0 do 90 pkt. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zlecenia. Metodologia obliczania: (cena najniższa/cena oferty badanej) x 90 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
okres gwarancji – 10 pkt. Zamawiający wymaga udzielenia min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wymagane jest podanie w formularzu ofertowym okresu gwarancji w miesiącach. − 12 miesiące – 0 pkt., − 24 miesięcy – 5 pkt., − 36 miesięcy – 10 pkt.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-11-22 - data opublikowania
2021-11-30 14:00:00 - termin składania ofert
2021-12 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.
Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.
Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.