Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.

Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.

Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.

Ogłoszenie nr 2021-25195-61684

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/4PR/2021 Zakup usługi wycieczki do Ziemi Kieleckiej dla świetlicy podwórkowej projektu PoCUŚ – Piotrkowskie Centrum Usług Środowiskowych

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2021-08-04

Data opublikowania ogłoszenia

2021-07-28

Data ostatniej zmiany

2021-07-28

Powstaje w kontekście projektu

RPLD.09.02.01-10-B059/18 - „PoCUŚ - Piotrkowskie Centrum Usług Środowiskowych”

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia, warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie obiektywnych trudności w realizacji zajęć, których nie można było przewidzieć, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja zarządzająca i Zamawiający nie straci dofinansowania. 2. Aktualizacje danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę: nazwy firmy, adresu siedziby, formy prawnej, itp. 3. Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Ze względu na dofinansowanie zadania środkami unijnymi, możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. 5. Zmiany stawki podatku VAT. 6. Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób o +/- 5 osób bez podania przyczyny i bez prawa żądania przez Organizatora z tego tytułu jakiejkolwiek rekompensaty czy odszkodowania. Zmiana liczby osób nie będzie powodowała zmiany ceny jednostkowej wycieczki. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub w związku z rozprzestrzenianiem się pandemii COVID-19 zmiana liczby uczestników ulegnie zmniejszeniu o 50%, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-07-28

  1. 1. Zapytanie ofertowe

  2. 2. Formularz ofertowy

  3. 3. Oświadczenie 1

  4. 4. Oświadczenie 2

Części zamówienia

  • Część 1

    Zakup usługi wycieczki do Ziemi Kieleckiej

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Usługa

      Usługi inne

      Opis

      II. Termin składania ofert: do dnia 04.08.2021 r. III. Miejsce i sposób składania ofert: 1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z załącznikiem 1. do niniejszego zapytania (Formularz ofertowy do zapytania 3/4PR/2021 – załącznik nr 1 oraz pozostałymi niezbędnymi załącznikami (2-3), powinna być złożona pocztą elektroniczną lub w bazie konkurencyjności do dnia 04.08.2021 r. 2. W przypadku korzystania z wersji e-mail: 4poryroku@zhp.net.pl, w tytule wiadomości należy wpisać: „Oferta: Wycieczka Ziemia Kielecka, projekt PoCUŚ. Dokumenty ofertowe powinny być w załączniku w postaci skanu z odręcznym podpisem i pieczątką, w formacie .jpg lub .pdf. 3. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. 4. Oferty złożone po terminie, w innej formie bądź niekompletne nie będą rozpatrywane i będą skutkowały jej odrzuceniem. 5. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, przygotowaną w języku polskim, w formie papierowej. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty, wraz załącznikami i dokumentami składającymi się na ofertę, była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. 8. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w Formularzu oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne. 9. Formularz ofertowy oraz oświadczenia, stanowiące integralną część Oferty, muszą być przedstawione w formie oryginału, wszystkie inne dokumenty składane przez Wykonawcę w Ofercie mogą być złożone w postaci kserokopii. W przypadku złożenia Oferty w formie elektronicznej wszystkie dokumenty należy złożyć w formie skanu. 10. Ewentualne dokumenty sporządzone w języku obcym mogą być złożone wyłącznie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. 11. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego. 12. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny. 13. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 14. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty. 15. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych. 16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 17. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 18. W toku badania i merytorycznej oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 19. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz http://piotrkow.zhp.pl/zamowienia-publiczne-aktualne/ IV. Adres e-mail, na który można wysłać ofertę: 4poryroku@zhp.net.pl V. Osoby do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Ewa Wolniak (kierownik świetlicy) VI. Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: tel. 694 125 457 VII. Informacje ogólne: 1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Zasadą Konkurencyjności w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020. 2. Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu Zamawiający należy przez to rozumieć Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Łódzka/Komenda Hufca Piotrków Trybunalski. 3. Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu Wykonawca, należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej ubiegającą się o udzielenie Zamówienia. 4. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Ewa Wolniak, tel.: 694 125 457, adres e-mail: 4poryroku@zhp.net.pl VIII. Skrócony opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zapytania jest kompleksowa organizacja jednodniowej wycieczki do Ziemi Kieleckiej dla Uczestników i Uczestniczek projektu: „PoCUŚ – Piotrkowskie Centrum Usług Środowiskowych”, zadanie nr 8: Placówki wsparcia dziennego – prowadzone w formie pracy podwórkowej realizowanej przez wychowawcę (ŚP)-ZHP IX. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa organizacja jednodniowej wycieczki do Ziemi Kieleckiej Termin organizacji wycieczki: 11.08.2021 r. (środa) Ilość osób: 80 uczestników (w wieku 6-16 lat; uczestnicy będą podzieleni na dwa autokary: autokar 1. – uczestnicy oddziału z Bab (grupa młodsza i starsza) i Kamocina (grupa młodsza i starsza); autokar 2. – uczestnicy oddziału z Witowa-Koloni (grupa młodsza i starsza) i Goleszy Dużych (grupa młodsza i starsza)); grupa młodsza wiekowo do 10. r. ż., grupa starsza powyżej Wycieczka obejmuje: 1. Przejazd dwoma autokarami, które muszą być sprawne technicznie, zdezynfekowane zgodnie z obowiązującymi w danym momencie wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, dostosowane do przewozu dzieci i młodzieży 2. Środki do dezynfekcji rąk do wykorzystania przez uczestników i opiekunów wycieczki w autokarze i w miejscach realizacji programu 3. Opłaty parkingowe, drogowe i za korzystanie z toalet w przypadku konieczności ich opłacania 4. Wyżywienie: a) Prowiant na drogę, również dla opiekunów i wolontariuszy (drożdżówka, soczek o składzie 100% soku, pojemność min. 250 ml) b) Obiad (dwudaniowy, z napojem; również dla opiekunów i wolontariuszy) 6. Opieka pilotów (osobny dla każdego autokaru ) 7. Bezpłatny udział 12 osób kadry (stałej kadry świetlicy i wolontariuszy) 8. Upominek (butelka filtrująca wodę z zapasem filtra, pojemność min. 0,7 l – również dla opiekunów i wolontariuszy) 9. W programie minimum (opłaty po stronie Wykonawcy) : a) Zwiedzanie z przewodnikiem Zamku w Chęcinach b) Zwiedzanie z przewodnikiem Niemczówki c) Warsztaty dostosowane do wieku uczestników, 60 min. w Niemczówce d) Oprowadzenie przez pilotów po Chęcinach e) Wizyta w Centrum Nauki Leonardo da Vinci w Chęcinach f) Spacer po Zespole Pałacowo-Parkowym w sąsiedztwie ww. Centrum Nauki Skrócony plan wycieczki: Wyjazd z miejsc zbiórki (1 autokar: Baby – gm. Moszczenica, Kamocin – gm. Grabica;; 2 autokar: Golesze Duże – gm. Wolbórz, Kolonia Witów, gm. Sulejów;). Przejazd z pilotami do ww. atrakcji Ziemi Kieleckiej. Na miejscu realizacja programu z uwzględnieniem aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian kolejności punktów zwiedzania ze względów logistycznych oraz fakultatywny program (jedynie) w przypadku nie sprzyjających warunków pogodowych. Obowiązkiem Wnioskodawcy będzie przedstawienie wcześniej do akceptacji takiego programu (odpowiadającego tematycznie, czasowo i cenowo programowi zamawianemu) Pozostałe informacje w załączniku "Zapytanie ofertowe..."

      Kody CPV

      63511000-4 Organizacja wycieczek

      Miejsca realizacji

      cała Polska

      Kraj

      Polska

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy dysponują kwalifikacjami i spełniają wymagania: A. Posiadający uprawnienia do prowadzenia działalności zgodnie z ustawą o usługach turystycznych. Wpis do właściwej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. B. Posiadający polisę ubezpieczeniową.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego). 2. Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). 4. Wpis do właściwej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem).

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      2. Zaproponowana cena za osobę brutto - waga 70%. Punkty liczone wg wzoru: najniższa cena brutto analizowanych ofert / cena brutto badanej oferty x 70% x 100

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      1. Doświadczenie w organizacji wycieczek dla dzieci i młodzieży – waga 30 % Ilość zorganizowanych wycieczek dla dzieci i młodzieży w ostatnich 3 latach, licząc wstecz od początku pandemii: 151 i więcej - 6 pkt od 51 do 150 - 4 pkt do 50 - 2 pkt Punkty liczone wg wzoru: ilość punktów badanej oferty z

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2021-07-28 - data opublikowania

2021-08-04 - termin składania ofert

????-??-?? - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.