Ogłoszenie nr 2021-24020-53125
Zapytanie ofertowe na spawarki TIG i spawarki MIG
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2021-06-23
Data opublikowania ogłoszenia
2021-06-15
Data ostatniej zmiany
2021-06-15
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.02-00-2418/20 - Wykorzystanie innowacyjnych nanopowłok o właściwościach antykorozyjnych, hydrofobowych oraz oleofobowych w systemach wentylacyjnych (NANO-DUCT).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych.
Warunki zmiany umowy
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą wynikać: • z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektu polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; • z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; • z powodu okoliczności działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; • z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. Zmiana umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego ze Zleceniobiorcą jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku: • działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, • gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy do zrealizowania z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, • konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres: • Niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, • Niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty • Niezbędny do uzyskania przedmiotowej dokumentacji Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie). W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-06-15
1. Formularz do zapytania ofertowego załącznik nr 1 VT
2. Oświadczenie do zapytania ofertowego nr 2 VT
Części zamówienia
Część 1
Zapytanie ofertowe na spawarki TIG i spawarki MIG
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Celem zamówienia jest wybór dostawcy środków trwałych – kompletu 3 szt spawarek TIG oraz 3 szt spawarek MIG do projektu pt. „Wykorzystanie innowacyjnych nanopowłok o właściwościach antykorozyjnych, hydrofobowych oraz oleofobowych w systemach wentylacyjnych (NANO-DUCT). " realizowanego w ramach działania: Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Kredyt na innowacje technologiczne. Specyfikacja kosztu: 1. Spawarka TIG 3szt wraz z oprzyrządowaniem: Jeden komplet powinien zawierać: -spawarkę -chłodnicę -podwozie kołowe -uchwyt spawalniczy TIG chłodzony cieczą SR-18/4m lub więcej -kabel masowy Minimalne parametry: • moc 230 V do 400V • zabezpieczenie sieci, A 20 • zakres regulacji AC/DC, A 4 – 280 • napięcie stanu jałowego, V 68,0 • 100% cyklu pracy, A 280 • opadanie prądu spawania, s 0,1 - 10 • częstotliwość 50/60Hz • 40% cyklu pracy, A 280 • stopień ochrony IP 21S • masa źródła prądu, min kg 50 • 3 fazy 2. Spawarka MIG 3 szt wraz z oprzyrządowaniem: Jeden komplet powinien zawierać: - spawarkę - podwozie kołowe - uchwyt spawalniczy min. 5m długości - kabel masowy Minimalne parametry: • napięcie zasilania od 220 V do 380 V, 3 fazy • EMC Klasa - A • częstotliwość - 50/60Hz • pobór mocy z sieci - 13,5 kVA @ 40% Cykl pracy (40°) • znamionowy prąd zasilania I1max - 35,2A • cykl pracy: 280 A • zakres prądu spawania - 30A – 280A • napięcia w stanie jałowym - 17 – 46 Vdc • spawanie drutem od 0,8mm do 1,6mm; • czterorolkowy podajnik drutu, • elektroniczny system stabilizacji podawania drutu Przewidywany termin realizacji zamówienia: max. 2 tygodnie od podpisania umowy z wykonawcą MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 1. Oferty należy składać poprzez: • portal Baza Konkurencyjności lub • elektronicznie - poczta e-mail: vent.trade@onet.pl lub • za pośrednictwem poczty na adres: Jaśkowa Dolina 15/15 80-252 Gdańsk lub • osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Jaśkowa Dolina 15/15 80-252 Gdańsk, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. 2. Ocena ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego. 3. Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone w Bazie Konkurencyjności do 7 dni od terminu oceny ofert. Wyjaśnienia w zakresie oceny ofert udzielane będą w terminie do 5 dni od dnia publikacji wyników w Bazie Konkurencyjności. 4. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. SPOSÓB POPRAWIENIA BŁĘDÓW W OFERCIE: Zamawiający poprawia w ofercie niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona: a) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, b) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. c) omyłki wynikające z błędnie wyliczonego podatku VAT d) pozostałe przypadki, które będą jednoznacznie wskazywać na omyłkę, a sposób ich poprawienia będzie jednoznaczny OCENA OFERT: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie ze wskazaną punktacją. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani cząstkowych. 3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. Koszty przygotowania oferty obciążają Oferenta. 5. Oferty winny być wystawione wyłącznie w PLN lub EUR. Oferty przedstawione w EURO będą przeliczane wg kursu NBP z dnia sporządzenia oferty. 6. Oferta powinna być przygotowana wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1. 7. Oferta powinna być ważna min. 30 dni.
Okres gwarancji
2 lata
Kody CPV
42662000-4 Sprzęt spawalniczy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
Szczecin
Gmina
Szczecin
Miejscowość
Szczecin
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do udziału w postępowaniu dopuszcza się podmioty wobec których nie jest prowadzone żadne postępowanie egzekucyjne ani nie ogłoszono upadłości oraz znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w terminie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania 3. Udokumentowane referencje na zrealizowane w latach 2020-2021 jednego zamówienia w wysokości ponad 50 tys zł, bądź równowartość tej wartości w euro. 4. Opis przedmiotu zamówienia musi zawierać szczegółowe informację dotyczące spawarek. Specyfikacja zamówienia (opis parametrów) może zostać dołączona w formie osobnego dokumentu lub uwzględniona w formularzu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń. 2. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązane z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania, a ich oferta zostanie automatycznie odrzucona w procesie wyboru wykonawcy. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku do przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty, które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość odrzucenia ofert, których zakres merytoryczny budzi uzasadnione wątpliwości. 5. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich zawartych w zapytaniu zasad. 6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji (dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert. 8. Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania ofertowego oraz zostanie doręczona do wszystkich Oferentów. 9. Ocena Zapytania nie jest realizowane w ramach prawa zamówień publicznych. Ocena ofert dokonana przez Zamawiającego jest ostateczna. 10. Opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia skutkować będzie karami umownymi o wartości odpowiadającej 0,5 % za każdy dzień zwłoki. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją tego warunku. Warunek ten zostanie zapisany w umowie z wybranym wykonawcą. 11. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 letni okres gwarancji. 12. Jeśli naprawa przedmiotu zamówienia nie zostanie zrealizowana w ciągu 24h, oferent zobowiązany jest na czas serwisu zapewnić maszynę o co najmniej takich samych zbliżonych parametrach.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: W kryterium „Cena netto” najwyższą liczbę punktów (70 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Liczba punktów oferty = (cena oferty najniżej skalkulowanej x 70 pkt) / cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji W kryterium "okres gwarancji" najwyższą liczbę punktów (15pkt) otrzyma oferta zawierająca najdłuższy czas obsługi gwarancyjnej, a każda następna odpowiednio ze wzorem: Liczba punktów oferty = (gwarancja oferty ocenianej x 15 pkt) / najdłuższa gwarancja z otrzymanych ofert
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji na serwis -od momentu zgłoszenia do momentu podjęcia naprawy W kryterium „Czas reakcji na serwis” najwyższą liczbę punktów (15 pkt) otrzyma oferta z najkrótszym serwisem z pozyskanych ofert Liczba punktów oferty = (serwis oferty najniżej skalkulowanej x 15 pkt) / czas serwisu ocenianego
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-06-15 - data opublikowania
2021-06-23 - termin składania ofert
????-??-?? - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc