Ogłoszenie nr 2021-20656-43143
"Zwiększenie liczby osób w Rzeszowskim Ośrodku Opieki Dziennej” - catering
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2021-04-23 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2021-04-15
Data ostatniej zmiany
2021-04-15
Planowany termin podpisania umowy
2021-04
Powstaje w kontekście projektu
RPPK.08.08.00-18-0044/20 - "Zwiększenie liczby osób w Rzeszowskim Ośrodku Opieki Dziennej”
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość odwołania usługi cateringowej, biorąc pod uwagę czasowe zawieszenie działalności w związku ze stanem epidemii COVID-19. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w stosunku do Zamawiającego, począwszy od dnia następnego po zgłoszeniu sytuacji czasowego zawieszenia funkcjonowania placówki. Zgłoszenie powinno mieć formę pisemną (mail, pismo).
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-04-15
1. Załącznik nr 1 Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 Oświadczenie
3. Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
4. Załącznik nr 4 Oświadczenie spełniające aspekt społeczny
5. Załącznik nr 5 Wykaz wykonywanych usług
6. Załącznik nr 6 Oświadczenie RODO
7. Zapytanie Ofertowe
Części zamówienia
Część 1
Pełne wyżywienie uczestników projektu
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
W związku z realizacją projektu pn. "Zwiększenie liczby osób w Rzeszowskim Ośrodku Opieki Dziennej” nr RPPK.08.03.00-18-0044/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja społeczna, Działanie 8.3. Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty dotyczącej wykonania zamówienia w postaci pełnego wyżywienia uczestnikom projektu "Zwiększenie liczby osób w Rzeszowskim Ośrodku Opieki Dziennej” zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 1. Zamawiający: Fundacja Rudek Dla Życia, ul. Hetmańska 40A, 35-045 Rzeszów NIP: 813-370-19-70, REGON: 360945026 Tel. 796 801 807, 500 564 995 Fax (+48) 17 861 10 96 Adres strony internetowej: www.fundacjarudek.pl 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie, w okresie od 26 kwietnia 2021 r. do 30 września 2023 r., pełnego wyżywienia uczestnikom projektu, w którym jednorazowo przebywać będzie ok. 10 podopiecznych. Uczestnicy projektu: 10 osób niesamodzielnych powyżej. 60 roku życia, (w tym 8K, 2M), mieszkających na terenie Miasta Rzeszów/Powiat Rzeszowski, osoby które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki lub wsparcia. Przewidywana ilość śniadań: 6 090szt. Przewidywana ilość drugiego śniadania: 6 090szt. Przewidywana ilość obiadów dwudaniowych: 6 090 szt. Przewidywana ilość podwieczorku: 6 090szt. Podane ilości wyżywienia są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia jak i zwiększenia ilości zestawów cateringowych w zależności od rzeczywistej ilości uczestników w każdym dniu świadczenia usługi. 3. Kody CPV: Kod CPV 55520000-01 Usługi dostarczania posiłków Kod CVP 55521200-0 Usługi dowożenia posiłków Kod CVP 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków Dokonywanie istotnych zmian postanowień umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą możliwe jest w przypadku gdy potrzeba taka wyniknie w związku ze zmianą umowy o dofinansowanie realizacji Projektu nr RPPK.08.03.00-18-0044/20 lub treści innych dokumentów projektowych (w tym ustaw, rozporządzeń, Wytycznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w uzasadnionych przypadkach treści i warunków określonych w niniejszym zapytaniu, jak również unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny. 4. Na przedmiot zamówienia składa się: Poszczególne zamówienie obejmuje: Śniadanie wraz z napojami Serwowane ok. godz. 8:30 na sali, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, napoje uzupełniane w razie potrzeby. Na śniadanie składają się: kanapki, parówki na ciepło, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane i razowe, dżem, miód, pasty, naleśniki itp. kawa, herbata, woda (min. 0,7L na osobę/dzień), mleko, cukier, cytryna. Dostarczony świeżo przed samym podaniem. Drugie śniadanie Serwowane ok. godz. 10:30 na sali, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Na drugie śniadanie składają się: świeże owoce, musy, jogurty, koktajle itp. Dostarczony z pierwszym śniadaniem. Obiad dwudaniowy: Serwowany około godziny 13:30, czas trwania około 30 - 45 minut, dostarczony ciepły i świeży przed samym podaniem, potrawy na bieżąco uzupełniane w razie potrzeby. Podany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy obiadów, na 2 godziny przed ustalonym terminem w wyniku nieprzewidzianych okoliczności. Na obiad składa się: zupa -1 rodzaj; drugie danie – mięso/ryba w tym: dodatek skrobiowy; surówka, napój Pod pojęciem „obiad dwudaniowy” rozumie się ciepły posiłek podany z napojem o kaloryczności i gramaturze odpowiedniej dla osób dorosłych (min. 490 g) biorących udział w działaniach realizowanych w ramach projektu (zestaw: zupa, ziemniaki/frytki, mięso/ryba, surówka, napój). Dostosowany do osób starszych, niepełnosprawnych, w tym cukrzyków itp. Podwieczorek: Serwowane ok. godz. 14:00 na sali, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Podwieczorek powinien stanowić uzupełnienie puli energetycznej całodziennej diety. Z reguły jest więc posiłkiem słodkim. Dostarczony z obiadem. Naczynia do serwowania obiadu - zastawa stołowa (ceramiczna oraz szklana) z kompletem sztućców, serwetki, kubki/szklanki do napojów ciepłych bądź zimnych. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zapewnienie wyżywienia – od 26 kwietnia 2021 r. do 30 września 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizowanego przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie zrealizować przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji całości przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie sfinansować przedmiotu zamówienia. Uprawnienie Zamawiającego będzie mogło być zrealizowane w oparciu o zawarte w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą prawo odstąpienia od umowy w terminach i na warunkach wskazanych w umowie, przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego. Stronom umowy przysługiwać będzie prawo wprowadzenia do umowy dodatkowych postanowień lub zmiany postanowień umowy, w szczególności w przypadku, gdy potrzeba taka wyniknie z umowy o dofinansowanie realizacji Projektu lub z treści innych dokumentów projektowych. Jakiekolwiek zmiany umowy będą mogły być dokonane tylko za pisemną zgodą stron w formie aneksu pod rygorem nieważności. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Rzeszowski Ośrodek Opieki Dziennej, ul. Graniczna 21 , 35-326 Rzeszów
Okres gwarancji
26.04.2021 do 30.09.2023
Kody CPV
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Warunki realizacji zamówienia do zapewnienia, których zobowiązany jest Wykonawca: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń (zastawa ceramiczna oraz szklana), sztućców, termosów, tac oraz wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi zapewnienia śniadania i obiadu dwudaniowego. Żadna z pozycji menu nie może być podana w opakowaniu fabrycznym i plastikowym. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyżywienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz odbioru resztek po posiłkach. 3) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług zapewnienia wyżywienia wyłącznie z produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwa żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.) dostosowanych do stanu zdrowia uczestników projektu, o czym zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę. 4) Wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi. Użyte składniki muszą być wysokiej jakości. Posiłki muszą być serwowane estetycznie. Produkty przetworzone (takie jak kawa, herbata i inne) będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia. 5) Zamawiający nie dopuszcza przyrządzania dań ciepłych z produktów mrożonych. Wykonawca odpowiada za serwowanie dań obiadowych w taki sposób, aby zapewnić utrzymanie odpowiedniej temperatury dania. 6) Wykonawca powinien zapewnić zróżnicowane menu, wykorzystywanie produktów wysokiej jakości o odpowiedniej wartości odżywczej urozmaicenie posiłków żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem owoców i warzyw, przestrzeganie gramatury poszczególnych porcji żywnościowych zalecanych przez dietetyka. 7) Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet możliwych do stosowania w ROOD, np.: a) lekkostrawna, b) ogólna, c) cukrzycowa, d) niskotłuszczowa, e) niskobiałkowa, f) niskocholesterolowa, g) żołądkowa, h) trzustkowa i) bezsolna, j) płynna wzbogacona, k) papkowa, l) niskokaloryczna, m) wysokobiałkowa, n) bezglutenowa, o) ziemniaczana, p) bezmleczna. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zewnętrznego oznaczenia indywidualnych pojemników w sposób umożliwiający odróżnienie znajdujących się w nich diet. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dla uczestników projektu z uwzględnieniem diet specjalistycznych oraz bezwzględnej realizacji zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 ze zm.) Wadium. Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Zamawiający uzna wadium za skuteczne wówczas, gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym , nr konta: 96 1140 2004 0000 3102 8106 7144 lub w kasie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina składania ofert). Zamawiający dopuszcza możliwość wpłaty Wadium w postaci gotówki do Kasy Zamawiającego zlokalizowanej w biurze projektu Zamawiającego tj. ul. Strażacka 12E, 35-312 Rzeszów, w dniach pn-pt w godzinach 8.00- 16.00. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium oraz załączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego jego wniesienie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
. Zdolność techniczna lub zawodowa. 1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usług cateringu polegającego na organizowaniu wyżywienia, tj. na dostarczaniu co najmniej śniadania lub obiadu wraz z napojem - stałego i powtarzającego się, przy czym każda z usług świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz wartość każdej z usług była nie mniejsza niż 50 000 zł brutto, dla takich jednostek jak np.: szpitale, szkoły, przedszkola, żłobki, domy opieki, miejsca zbiorowego żywienia. 2) W tym celu Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wymagania w stosunku do Wykonawcy: Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się: 1) Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; 3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym- według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego; 4) Oświadczenie uwzględniające aspekty społeczne stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego 5) Wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego 6) Oświadczenie RODO 7) Inne wymagane dokumenty wskazane w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. d) Nie otwarto wobec nich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e) Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. f) Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. g) Wobec, których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. h) Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny oferty w ramach zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt: Cena brutto oferty (maksymalnie 60 pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny oferty w ramach zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt: - Doświadczenie (maksymalnie 30 pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny oferty w ramach zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt: - Aspekt Społeczny (maksymalnie 10 pkt)
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-04-15 - data opublikowania
2021-04-23 12:00:00 - termin składania ofert
2021-04 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.