Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2021-8964-26403

„Poprawa efektywności przesyłu ciepła oraz likwidacja źródeł niskiej emisji poprzez modernizację i rozwój ostrowskiego systemu dystrybucji ciepła” „Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim zadanie 9 – wymiana sieci napowietrznej 2xDN250 na sieć preizolowaną 2xDN250 komora ul. Dworcowa /Krotoszyńska, o długości 250m.”

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2021-02-03 14:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2021-01-11

Data ostatniej zmiany

2021-01-22

Planowany termin podpisania umowy

2021-02

Powstaje w kontekście projektu

POIS.01.05.00-00-0030/19 - Poprawa efektywności przesyłu ciepła oraz likwidacja źródeł niskiej emisji poprzez modernizację i rozwój ostrowskiego systemu dystrybucji ciepła

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Warunki zmiany umowy

1.1. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia strony nie przewidywały w chwili zawarcia umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron w wyniku ich nienależytej staranności, ani nie mogą być przez strony zawinione i muszą potwierdzać, iż: a)umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na grożącą, rażącą stratę jednej bądź obu stronom, lub niemożność osiągnięcia celu umowy, albo też b)wykonanie umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej lub obu stron. 1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności : 1)zmiany zostały przewidziane w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian ujęte w dalszych punktach Rozdziału XX, 2)zmiany dotyczą konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych przedmiotem zamówienia podstawowego, o ile zostaną łącznie spełnione następujące warunki: a)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a)na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych, c)istotnych zmian umowy, d)w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 5)wprowadzana zmiana lub łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6)zmiana, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna. Zmiana postanowień zawartych w umowie uznana będzie za istotną, jeżeli: -1 zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, -2 nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: -zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział -zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, -zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, -zmiana polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione pkt 11.3.4. 1.3. Zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 1.4. W trakcie realizacji inwestycji Zamawiający może, w uzasadnionym przypadku, bądź na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazić zgodę na dokonanie zmian terminów realizacji poszczególnych etapów robót wskazanych w uzgodnionym harmonogramie. Konieczność dokonania takiej zmiany winna być udokumentowana i wynikać z: a)wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych b)zaistnienia siły wyższej, c)w innych okolicznościach, w których Wykonawca - mimo dołożenia należytej staranności - nie mógł wykonywać zobowiązania umownego z przyczyn nie leżących po jego stronie. 1.5. Zmiana umowy będzie mogła, w szczególności, nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może być spowodowana przede wszystkim: 1) warunkami atmosferycznymi lub zaistnieniem siły wyższej, które uniemożliwiły prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) stwierdzeniem wystąpieniem warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, odmiennych od przyjętych w założeniach projektowych, napotkania niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych w szczególności: a)wstrzymanie robót decyzją Zamawiającego, b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przekazanej Wykonawcy, 3)następstwem działania organów administracji, w szczególności: a)niedotrzymanie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b)odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w założeniach projektowych przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego. 2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może być spowodowana zmianą technologiczną. 3.Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała - jako zmiana nieistotna - tylko akceptacji Zamawiającego. 4.Inne zmiany: a)zmiana obowiązującej stawki VAT. b)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2021-01-11

  1. 1. Załącznik nr 10

  2. 2. Załącznik nr 9

  3. 3. Załącznik nr 8

  4. 4. Załącznik nr 7

  5. 5. Załącznik nr 6

  6. 6. Załącznik nr 5

  7. 7. Załącznik nr 4.1

  8. 8. Załącznik nr 4

  9. 9. Załącznik nr 3

  10. 10. Załącznik nr 2

  11. 11. Załącznik nr 1

  12. 12. SIWZ

Części zamówienia

  • Część 1

    Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      „Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim zadanie 9 – wymiana sieci napowietrznej 2xDN250 na sieć preizolowaną 2xDN250 komora ul. Dworcowa /Krotoszyńska, o długości 250m.”

      Kody CPV

      45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

      45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

      45111250-5 Badanie gruntu

      45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

      45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

      45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

      45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

      45251250-8 Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych

      45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

      71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      wielkopolskie

      Powiat

      ostrowski

      Gmina

      Ostrów Wielkopolski

      Miejscowość

      Ostrów Wielkopolski

      Harmonogram

      • Etap 1

        Koniec realizacji

        2022-07-29

        Czy występuje płatność częściowa

        NIE

        Opis

        „Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim zadanie 9 – wymiana sieci napowietrznej 2xDN250 na sieć preizolowaną 2xDN250 komora ul. Dworcowa /Krotoszyńska, o długości 250m.” Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę istniejącej sieci ciepłowniczej w technologii napowietrznej na sieć ciepłowniczą w technologii preizolowanej 2xDN250 o długości 250m komora ulica Dworcowa/Krotoszyńska.

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonawca zrealizował w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przyłączy lub sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych o DN ≥ 200 na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł brutto.

      Typ

      Potencjał techniczny

      Opis

      Wykonawca posiadaja zdolności techniczne i zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - kierownikiem budowy - musi posiadać uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, - kierownik robót budowlanych - musi posiadać uprawnienia konstrukcyjno- budowlane i min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ww. osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.65 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia raz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie złotych: milion), - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł (słownie złotych: milion)

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy zgodnie z rozdziałem X SIWZ

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji: a) na roboty i materiały - maksymalnie 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wadium wynosi: a) 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do: a) ubezpieczenia budowy od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych, losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. Wartość ubezpieczenia: min. 1.000 000 zł (słownie złotych: milion), Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenia OC i CAR, które wyczerpują zakresem i wysokością wymagania ubezpieczeniowe wskazane w ww. pkt. 3 ppkt.1 oraz w istotnych postanowieniach umownych, nie konieczny jest wykup dodatkowej polisy. a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1.000 000 zł (słownie złotych: milion),w całym okresie trwania robót budowlanych, b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i na zasadach określonych w niniejszej SIWZ,

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      ENA BRUTTO - 80 % Kx = (Cmin ÷ Cx)x80 pkt Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia, Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      GWARANCJA - 20 % G = (Gwn ÷ Gmax)x20 pkt Gwn – termin zaproponowany przez Wykonawcę, Gmax – maksymalny termin gwarancji określony przez Zamawiającego (Gmax = 60 miesięcy).

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2021-01-22 - data opublikowania

2021-02-03 14:00:00 - termin składania ofert

2021-02 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

2022-07-29 - Etap1 (koniec): Roboty budowlane / Roboty budowlane / „Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim zadanie 9 – wymiana sieci napowietrznej 2xD...

????-??-?? - Etap1 (początek): Roboty budowlane / Roboty budowlane / „Przebudowa sieci ciepłowniczej w Ostrowie Wielkopolskim zadanie 9 – wymiana sieci napowietrznej 2xD...