Ogłoszenie nr 2020-647-2563
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów Akademii WSB studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych kierunku Kosmetologia w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 - Zapytanie ofertowe nr 30/POWR/ZR21/2020
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2020-09-09 16:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2020-09-01
Data ostatniej zmiany
2020-09-01
Planowany termin podpisania umowy
2020-09
Powstaje w kontekście projektu
POWR.03.05.00-00-ZR21/18 - EduLider - rozwój Akademii WSB dla regionu
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień dodatkowych i uzupełniających, o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. Złożenie zamówienia dodatkowego i uzupełniającego wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków płatności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: a) terminu realizacji umowy (w przypadku, gdy nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu zamówienia w określonym w umowie terminie z przyczyn nie wynikających bezpośrednio z winy Wykonawcy, Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy); b) harmonogramu realizacji umowy; c) ostatecznej liczby osób i grup; 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; b) omyłek pisarskich; c) wystąpienia sytuacji losowych; 4. Zmiana Wykonawcy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 5. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2020-09-01
1. Zapytanie ofertowe nr 30/POWR/ZR21/2020
2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
4. Załącznik nr 3 - CV osoby skierowanej do realizacji zamówienia
5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych
7. Załącznik nr 6 - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
8. Załącznik nr 7 - Wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
9. Załącznik nr 8 - Klauzula informacyjna
10. Załącznik nr 9 - Wzór umowy o dzieło z przeniesieniem majątkowych praw autorskich
Części zamówienia
Spis treści
Część 1
Zadanie 1 - zgodnie z zapytaniem ofertowym
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Zadanie 1 - Podstawy medycyny estetycznej – wykład wraz z opracowaniem programu autorskiego w postaci sylabusa Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów Akademii WSB studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych kierunku Kosmetologia, w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021, w ramach projektu „EduLider – rozwój Akademii WSB dla regionu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający m.in liczbę grup, liczbę godzin oraz minimalne wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego lub naukowego osób wskazanych do realizacji każdego zadania, zostały opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Załącznik nr 1 stanowi integralną część zapytania ofertowego. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ 1. Wykonanie dzieła określonego w niniejszym zapytaniu obejmuje: 1) opracowanie programu autorskiego w postaci sylabusa według wzoru obowiązującego w Uczelni z uwzględnieniem m.in.: ● wymagań wstępnych w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, ● założeń i celów kształcenia, ● szczegółowych efektów kształcenia przedmiotu, ● szczegółowego programu zajęć, ● metod dydaktycznych stosowanych podczas zajęć, ● literatury obowiązkowej i uzupełniającej, ● sposobu zaliczenia przedmiotu, ● opisu sposobu sprawdzenia osiągnięcia efektów kształcenia, formy prowadzenia zajęć oraz efektów uczenia dla danego kierunku, ● sprzętu dydaktycznego będącego na wyposażeniu uczelni, który zostanie zastosowany do realizacji zajęć. 2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać sylabus do Działu Nauczania najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, 3) przeprowadzenie zajęć w następującej formie: a) stacjonarnej, w siedzibie Zamawiającego, tj. Akademia WSB, ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oddalonym maksymalnie o 20 km od siedziby Uczelni lub z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość obejmujących nast. formę zajęć: b) nagranie treści wykładu przez nauczyciela zdalnie (np. nagranie własne, nagranie webinar’u), które będzie udostępniane studentom poprzez internetową platformę edukacyjną, c) nagranie zajęć dydaktycznych innych niż wykład przez nauczyciela zdalnie (np. nagranie własne, nagranie webinar’u), które będzie udostępniane studentom poprzez internetową platformę edukacyjną, d) zajęcia w formie on-line poprzez kurs e-learning na platformie Moodle - materiały dydaktyczne obejmują zasoby w postaci: sylabusa z zaznaczonymi jednostkami lekcyjnymi realizowanym on-line, prezentacji multimedialnej wraz z komentarzami, dodatkowe materiały (np. linki do materiałów audio, video, dodatkowe artykuły do przeczytania, opisy studium przypadku itp.), oraz muszą obejmować aktywności w postaci: zadania, quizu lub testów sprawdzających wiedzę po każdej jednostce lekcyjnej, chat’u lub forum, e) zajęcia realizowane będą w małych grupach studenckich za pośrednictwem platform do komunikacji i pracy zdalnej np. Teams, Skype, Zoom lub inne - zajęcia interaktywne, zarchiwizowane w postaci nagrania video, Uwaga: Forma zajęć zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą, przy czym ostateczną decyzję w zakresie formy przeprowadzenia zajęć podejmie Zamawiający, 4) przeprowadzenie zajęć w terminie i formie ustalonej z Zamawiającym. W przypadku braku możliwości zrealizowania zajęć w terminie, Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić o tym pracownika Działu Nauczania najpóźniej 4 dni przed terminem zajęć, 5) prowadzenie ewidencji obecności studentów na poszczególnych zajęciach poprzez swoje konto w „Wirtualnej Uczelni” (nie dotyczy wykładów). 2. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: 1) wystawienia ocen po zakończeniu zajęć w trybie określonym w Regulaminie Studiów Akademii WSB oraz zgodnie z obowiązującą w Uczelni skalą ocen oraz wpisania ocen do systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Uczelni, w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia zaliczenia lub egzaminu, 2) złożenia podpisanego protokołu zaliczeniowo-egzaminacyjnego do Dziekanatu wraz z pracami zaliczeniowymi lub egzaminacyjnymi studentów, potwierdzającymi osiągnięte efekty uczenia na danym kierunku, w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia zaliczenia lub egzaminu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na ww. materiałach dydaktycznych logotypów przekazanych przez Zamawiającego. 4. 1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut (do czasu zajęć nie wlicza się przerw) TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zajęcia dydaktyczne mogą odbywać się w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, tj. Akademia WSB, ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oddalonym maksymalnie o 20 km od siedziby Uczelni lub w formie zdalnej, w tym z wykorzystaniem możliwości komunikowania się na odległość. 2. Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w okresie semestru zimowego roku akademickiego w terminie od 09.2020 r. do 02.2021 r. (z uwzględnieniem sesji poprawkowej). 3. Zajęcia odbywać się będą w następujące dni: - studia stacjonarne – od środy do piątku (Zamawiający w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo zaplanowania zajęć dydaktycznych w pozostałe dni robocze); - studnia niestacjonarne – sobota – niedziela (Zamawiający, w szczególnych przypadkach, zastrzega sobie prawo zaplanowania zajęć dydaktycznych w piątek). 4. Szczegółowe plany zajęć (dni, godziny) oraz forma zajęć zostaną ustalone z wybranymi Wykonawcami z zastrzeżeniem, że decydujący głos w sprawach dotyczących planu zajęć będzie mieć Zamawiający.
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego
80430000-7 Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Dąbrowa Górnicza
Gmina
Dąbrowa Górnicza
Miejscowość
Dąbrowa Górnicza
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu spełnienia przez Wykonawcę warunków formalnych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, obligatoryjnym jest złożenie: 1. Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 – Formularz oferty. 2. Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - CV osoby wskazanej do realizacji zamówienia. 3. Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - Oświadczenie o spełnianiu warunków. 4. Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym. 5. Załącznika nr 6 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - zaparafowany wzór umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. Załącznika nr 7 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - zaparafowany wzór upoważnienia przetwarzania danych osobowych. 7. Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 – zaparafowany wzór umowy o dzieło z przeniesieniem praw autorskich. 8. Potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dyplomu i innych niezbędnych dokumentów osoby/osób wskazanych do realizacji zamówienia. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – dotyczy przedsiębiorców.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Kryterium „Cena brutto za 1 godzinę zajęć dydaktycznych” – 70 pkt (waga 70 %) - oferty zostaną ocenione przelicznikiem P= (Cn/Co) x 70 pkt gdzie: P – liczba otrzymanych punktów, Cn – najniższa cena brutto spośród ważnych złożonych ofert, Co – cena brutto oferty ocenianej.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
2) Kryterium „Cena brutto za opracowanie sylabusa do zajęć” – 15 pkt (waga 15 %) - oferty zostaną ocenione przelicznikiem P= (Cn/Co) x 15 pkt gdzie: P – liczba otrzymanych punktów, Cn – najniższa cena brutto spośród ważnych złożonych ofert, Co – cena brutto oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Kryterium „Doświadczenie” – doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na platformie e-learningowej Moodle – 15 pkt (waga 15 %) - kryterium oceniane zgodnie z pkt XII zapytania ofertowego
Część 2
Zadanie 2 - zgodnie z zapytaniem ofertowym
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Zadanie 2 - Stylizacja paznokci – ćwiczenia wraz z opracowaniem programu autorskiego w postaci sylabusa Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów Akademii WSB studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych kierunku Kosmetologia, w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021, w ramach projektu „EduLider – rozwój Akademii WSB dla regionu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający m.in liczbę grup, liczbę godzin oraz minimalne wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego lub naukowego osób wskazanych do realizacji każdego zadania, zostały opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Załącznik nr 1 stanowi integralną część zapytania ofertowego. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ 1. Wykonanie dzieła określonego w niniejszym zapytaniu obejmuje: 1) opracowanie programu autorskiego w postaci sylabusa według wzoru obowiązującego w Uczelni z uwzględnieniem m.in.: ● wymagań wstępnych w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, ● założeń i celów kształcenia, ● szczegółowych efektów kształcenia przedmiotu, ● szczegółowego programu zajęć, ● metod dydaktycznych stosowanych podczas zajęć, ● literatury obowiązkowej i uzupełniającej, ● sposobu zaliczenia przedmiotu, ● opisu sposobu sprawdzenia osiągnięcia efektów kształcenia, formy prowadzenia zajęć oraz efektów uczenia dla danego kierunku, ● sprzętu dydaktycznego będącego na wyposażeniu uczelni, który zostanie zastosowany do realizacji zajęć. 2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać sylabus do Działu Nauczania najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, 3) przeprowadzenie zajęć w następującej formie: a) stacjonarnej, w siedzibie Zamawiającego, tj. Akademia WSB, ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oddalonym maksymalnie o 20 km od siedziby Uczelni lub z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość obejmujących nast. formę zajęć: b) nagranie treści wykładu przez nauczyciela zdalnie (np. nagranie własne, nagranie webinar’u), które będzie udostępniane studentom poprzez internetową platformę edukacyjną, c) nagranie zajęć dydaktycznych innych niż wykład przez nauczyciela zdalnie (np. nagranie własne, nagranie webinar’u), które będzie udostępniane studentom poprzez internetową platformę edukacyjną, d) zajęcia w formie on-line poprzez kurs e-learning na platformie Moodle - materiały dydaktyczne obejmują zasoby w postaci: sylabusa z zaznaczonymi jednostkami lekcyjnymi realizowanym on-line, prezentacji multimedialnej wraz z komentarzami, dodatkowe materiały (np. linki do materiałów audio, video, dodatkowe artykuły do przeczytania, opisy studium przypadku itp.), oraz muszą obejmować aktywności w postaci: zadania, quizu lub testów sprawdzających wiedzę po każdej jednostce lekcyjnej, chat’u lub forum, e) zajęcia realizowane będą w małych grupach studenckich za pośrednictwem platform do komunikacji i pracy zdalnej np. Teams, Skype, Zoom lub inne - zajęcia interaktywne, zarchiwizowane w postaci nagrania video, Uwaga: Forma zajęć zostanie ustalona z wybranym Wykonawcą, przy czym ostateczną decyzję w zakresie formy przeprowadzenia zajęć podejmie Zamawiający, 4) przeprowadzenie zajęć w terminie i formie ustalonej z Zamawiającym. W przypadku braku możliwości zrealizowania zajęć w terminie, Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić o tym pracownika Działu Nauczania najpóźniej 4 dni przed terminem zajęć, 5) prowadzenie ewidencji obecności studentów na poszczególnych zajęciach poprzez swoje konto w „Wirtualnej Uczelni” (nie dotyczy wykładów). 2. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: 1) wystawienia ocen po zakończeniu zajęć w trybie określonym w Regulaminie Studiów Akademii WSB oraz zgodnie z obowiązującą w Uczelni skalą ocen oraz wpisania ocen do systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Uczelni, w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia zaliczenia lub egzaminu, 2) złożenia podpisanego protokołu zaliczeniowo-egzaminacyjnego do Dziekanatu wraz z pracami zaliczeniowymi lub egzaminacyjnymi studentów, potwierdzającymi osiągnięte efekty uczenia na danym kierunku, w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia zaliczenia lub egzaminu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na ww. materiałach dydaktycznych logotypów przekazanych przez Zamawiającego. 4. 1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut (do czasu zajęć nie wlicza się przerw) TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zajęcia dydaktyczne mogą odbywać się w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, tj. Akademia WSB, ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oddalonym maksymalnie o 20 km od siedziby Uczelni lub w formie zdalnej, w tym z wykorzystaniem możliwości komunikowania się na odległość. 2. Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w okresie semestru zimowego roku akademickiego w terminie od 09.2020 r. do 02.2021 r. (z uwzględnieniem sesji poprawkowej). 3. Zajęcia odbywać się będą w następujące dni: - studia stacjonarne – od środy do piątku (Zamawiający w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo zaplanowania zajęć dydaktycznych w pozostałe dni robocze); - studnia niestacjonarne – sobota – niedziela (Zamawiający, w szczególnych przypadkach, zastrzega sobie prawo zaplanowania zajęć dydaktycznych w piątek). 4. Szczegółowe plany zajęć (dni, godziny) oraz forma zajęć zostaną ustalone z wybranymi Wykonawcami z zastrzeżeniem, że decydujący głos w sprawach dotyczących planu zajęć będzie mieć Zamawiający.
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego
80430000-7 Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Dąbrowa Górnicza
Gmina
Dąbrowa Górnicza
Miejscowość
Dąbrowa Górnicza
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w zapytaniu ofertowym nr 30/POWR/ZR21/2020 oraz załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki do pobrania
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu spełnienia przez Wykonawcę warunków formalnych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, obligatoryjnym jest złożenie: 1. Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 – Formularz oferty. 2. Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - CV osoby wskazanej do realizacji zamówienia. 3. Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - Oświadczenie o spełnianiu warunków. 4. Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym. 5. Załącznika nr 6 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - zaparafowany wzór umowy powierzenia przetwarzania danych. 6. Załącznika nr 7 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 - zaparafowany wzór upoważnienia przetwarzania danych osobowych. 7. Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego nr 30/POWR/ZR21/2020 – zaparafowany wzór umowy o dzieło z przeniesieniem praw autorskich. 8. Potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dyplomu i innych niezbędnych dokumentów osoby/osób wskazanych do realizacji zamówienia. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – dotyczy przedsiębiorców.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Kryterium „Cena brutto za 1 godzinę zajęć dydaktycznych” – 70 pkt (waga 70 %) - oferty zostaną ocenione przelicznikiem P= (Cn/Co) x 70 pkt gdzie: P – liczba otrzymanych punktów, Cn – najniższa cena brutto spośród ważnych złożonych ofert, Co – cena brutto oferty ocenianej.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
2) Kryterium „Cena brutto za opracowanie sylabusa do zajęć” – 15 pkt (waga 15 %) - oferty zostaną ocenione przelicznikiem P= (Cn/Co) x 15 pkt gdzie: P – liczba otrzymanych punktów, Cn – najniższa cena brutto spośród ważnych złożonych ofert, Co – cena brutto oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Kryterium „Doświadczenie” – doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na platformie e-learningowej Moodle – 15 pkt (waga 15 %) - kryterium oceniane zgodnie z pkt XII zapytania ofertowego
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2020-09-01 - data opublikowania
2020-09-09 16:00:00 - termin składania ofert
2020-09 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc