Ogłoszenie nr 2025-77023-222773
Zapytanie ofertowe nr 10/10.20/CNP/2025 w oparciu o zasadę konkurencyjności
Status ogłoszenia: Opublikowane
Termin składania ofert
2025-04-09 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2025-04-01
Data ostatniej zmiany
2025-04-01
Planowany termin podpisania umowy
2025-04
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.20-IP.02-07B3/23 - Czas na Przedsiębiorców
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2025-04-01
1. Zapytanie ofertowe 10/10.20/CNP/2025
2. Załączniki 1-6
Części zamówienia
Część 1
Zapytanie ofertowe nr 10/10.20/CNP/2025 w oparciu o zasadę
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wybór doradców zawodowych w celu weryfikacji predyspozycji Kandydatów / Kandydatek (w tym np. osobowościowych, poziomu motywacji) do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej oraz dokonanie analizy adekwatności przyjętej przez Kandydatów / Kandydatki (dalej KD) kategorii szkoleniowej oraz zaproponowanie obszarów merytorycznych szkoleń / doradztwa dla Kandydatów / Kandydatek, którzy starają się o środki finansowe na założenie działalności gospodarczej w ramach projektu pn. „Czas na Przedsiębiorców” (nr umowy o dofinansowanie UDA-FESL.10.20-IP.02-07B3/23-00). Projekt jest współfinansowany ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FESL.10.20-Wsparcie na założenie działalności gospodarczej. Weryfikacja odbywać się będzie zgodnie z Regulaminem rekrutacji uczestników projektu, z wykorzystaniem odpowiednich Kart oceny predyspozycji przekazanych przez Zamawiającego. Planowany termin realizacji zamówienia: kwiecień 2025r. - wrzesień 2025r. W uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w przypadku wpłynięcia niewystarczającej liczby zgłoszeń lub braku możliwości wyłonienia pełnej liczby UP, Beneficjent zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Planowana liczba Kandydatów / Kandydatek: max 30 Kandydatów / Kandydatek. W projekcie założono, iż wszyscy Kandydaci / Kandydatki, którzy uzyskali co najmniej minimalną liczbę punktów w poszczególnych kategoriach oceny merytorycznej formularza rekrutacyjnego (czyli ocenę pozytywną), zostaną zaproszeni do rozmów rekrutacyjnych z doradcą zawodowym. Planowana liczba godzin doradztwa: średnio 2 godziny zegarowe dla Kandydata / Kandydatki. Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 85312320-8 (usługi doradztwa). Dane postępowanie obejmuje część zamówienia, natomiast pozostała część zamówienia obejmuje wybór osób oceniających formularze rekrutacyjne pod względem formalnym i merytorycznym.
Kody CPV
85312320-8 Usługi doradztwa
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne oraz wszelkie podmioty, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w przedmiocie zamówienia, dysponujące potencjałem techniczno-kadrowym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca akceptuje treść zapytania – złożenie oferty jest uważane za akceptację warunków. 3. Wykonawca akceptuje zapisy umowy na uczestnictwo w pracach KR (doradca zawodowy) (wzór stanowi Załącznik nr 7a i 7b do niniejszego postępowania) - złożenie oferty jest uważane za akceptację warunków tam opisanych. 4. Doradca zawodowy wchodzący w skład KR musi spełniać następujące warunki: a. Posiadać wykształcenie wyższe – weryfikowane na podstawie wypełnionego Załącznika nr 2 do niniejszego Zaproszenia oraz przedłożonych kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz b. Posiadać doświadczenie w postaci co najmniej 500 godzin doradztwa, zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat przed rozpoczęciem projektu*. - weryfikowane na podstawie wypełnionego Załącznika nr 2 do niniejszego Zaproszenia oraz przedłożonych referencji potwierdzających prawidłowość wykonania usług lub protokołów potwierdzających wykonanie usług należycie lub tożsame, z których jednoznacznie będzie wynikać rodzaj oraz liczba godzin udzielonego wsparcia doradczego w ostatnich 3 latach przed rozpoczęciem projektu *, * w ostatnich 3 latach liczone od daty pierwszej realizowanej usługi do dnia przed rozpoczęciem realizacji projektu tj. w okresie 01.07.2021 – 30.06.2024 r. Podmiot realizujący usługę doradztwa zawodowego musi posiadać wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie składanych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt. VI i będzie dokonana według formuły: „spełnia” – „nie spełnia”.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu złożenia oferty należy złożyć następujące dokumenty stanowiące jej integralną cześć: 1. Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – z datą i podpisem. W formularzu oferty Wykonawca określa cenę obejmującą koszt 1 (jednej) godziny zegarowej pracy doradcy zawodowego. 2. Załącznik nr 2 – Wykaz kwalifikacji doradcy zawodowego – do zestawienia należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie doradcy oraz referencje potwierdzające prawidłowość wykonania usług lub protokołów potwierdzających wykonanie usług należycie lub tożsame, z których jednoznacznie będzie wynikać rodzaj oraz liczba godzin udzielonego wsparcia doradczego (co najmniej 500 godzin) w ostatnich 3 latach przed rozpoczęciem realizacji projektu tj. w okresie 01.07.2021 – 30.06.2024 r. Podmiot realizujący usługę doradztwa zawodowego musi posiadać wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia. Pod uwagę brane będą tylko te godziny doradztwa zawodowego, które jednocześnie będą poparte kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem referencji potwierdzającymi prawidłowość wykonania usług lub protokołami potwierdzającymi wykonanie usług należycie lub tożsame. UWAGA: z przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać liczba godzin doradztwa zawodowego, okres świadczenia usługi, a także, że usługi zostały wykonane należycie przez osobę wykazaną w Załączniku nr 2. 3. Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do zapytania ofertowego w zakresie powiązań osobowych i kapitałowych. 4. Załącznik nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z zapytania ofertowego na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 5. Załącznik nr 5 – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z zapytania ofertowego ze względu na podjęcie jakichkolwiek działań dyskryminujących sprzecznych z zasadami, o których mowa w art. 9 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24.06.2021r. 6. Załącznik nr 6 - Arkusz oceny podmiotu przetwarzającego dane osobowe (dotyczy podmiotu lub osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą). 7. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. Ocena kompletności oferty nastąpi na podstawie składanych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX i będzie dokonana według formuły „spełnia” – „nie spełnia”. UWAGA: Oferty złożone po terminie, wariantowe lub złożone na formularzu nie zawierającym wszystkich wymaganych informacji zawartych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli jej treść nie odpowiada treści warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający nie może udzielać zamówienia osobom/podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia VII.2 Zamawiający nie może udzielać zamówienia osobom/podmiotom, które podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ww. ustawy wykluczeniu podlega: 1) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. VII.3 Zamawiający nie może udzielać zamówienia osobom/podmiotom wobec, których stwierdzono podjęcie przez nich jakichkolwiek działań dyskryminujących sprzecznych z zasadami, o których mowa w art. 9 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24.06.2021r.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ocena kryterium nr 1 – cena oferty: K1 = (C min/C)*100*waga (100%) C min – najniższa cena spośród ofert C – cena podana w ofercie rozpatrywanej
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2025-04-01 - data opublikowania
2025-04-09 12:00:00 - termin składania ofert
2025-04 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.
Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.
Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.