Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2025-56127-217479

Zapytanie ofertowe nr 05/ARL/KPPSF/2025 Dostawa przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby Punktów Obsługi Przedsiębiorcy (POP) w subregionach centralnym, południowym i północnym woj. Śląskiego

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2025-03-07 12:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2025-02-27

Data ostatniej zmiany

2025-02-28

Planowany termin podpisania umowy

2025-03

Powstaje w kontekście projektu

FESL.05.15-IP.02-0961/24 - Kadry przyszłości – Usługi rozwojowe dla przedsiębiorców – PSF

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego opublikowana w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacja o zmianie terminu składania ofert zostanie do oferentów przekazana drogą elektroniczną. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o tych okolicznościach. Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie i miejscu zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpi jedna z następujących okoliczności: 1) wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe; 2) w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie umowy z wybranym oferentem; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Niezależnie od postanowień ust. 6 powyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień. Zamawiający na podstawie zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (sekcja 3.2.4 Wytycznych) zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; b) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku działań siły wyższej, c) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, d) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku wyrażenia przez IZ zgody na zmianę terminu kwalifikowalności wydatków określonego w dokumentacji konkursowej, wniosku o dofinansowanie i innych dokumentów dotyczących dofinansowania.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2025-02-27

  1. 1. 1. Zapytanie ofertowe - pętla indukcyjna podpisane

  2. 2. 1. Zapytanie ofertowe - pętla indukcyjna-

  3. 3. 2. Formularz ofertowy - pętla

  4. 4. 3. Załącznik nr 2 - pętla

  5. 5. 4. Załącznik nr 3 - pętla

  6. 6. 5. Załącznik nr 4 - pętla

  7. 7. 6. Umowa na pętle indukcyjne - wzór

Części zamówienia

  • Część 1

    Dostawa przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby POP

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Dostawa

      Dostawy inne

      Opis

      Celem postępowania jest wybór Dostawcy przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby Punktów Obsługi Przedsiębiorcy (POP) w subregionach centralnym, południowym i północnym woj. Śląskiego. dla Agencji Rozwoju Lokalnego S.A. z siedzibą w Sosnowcu.. Pod pojęciem Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie dostaw przedmiotów, dostawy urządzeń lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się poniżej: Poz. 1 Przenośna pętla indukcyjna x 3 szt. Parametry minimalne: Poz.1 Przenośna pętla indukcyjna Czułość mikrofonu: do 60 dB 3 Podstawowe zasilanie elektryczne: Zasilacz sieciowy 100–240 VAC, 50–60 Hz Zasilanie: Akumulatorowe, czas pracy na baterii min. 6 godzin Zasięg działania: 1,2 metra Moc wyjściowa: maks. 10 W Wbudowany mikrofon: Tak Możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku: Tak (np. AUX) Wskaźniki działania: LED Kompaktowe wymiary: Ułatwiające transport i mobilne zastosowanie Gwarancja: 24 miesiące

      Okres gwarancji

      24

      Kody CPV

      33185100-1 Części i akcesoria do aparatów słuchowych

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Sosnowiec

      Gmina

      Sosnowiec

      Miejscowość

      Sosnowiec

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      Oferent posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz nie zalega z opłacaniem podatków. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania. Nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą posiadać powiązań osobowych lub kapitałowych z Agencją Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Agencji Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami wykonującymi w imieniu Agencji Rozwoju Lokalnego S.A czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegających w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego; c) pozostawaniu z Agencją Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami o których mowa powyżej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o całkowitą cenę netto wyrażoną w PLN – 60% (niższa cena jest wyżej oceniana)

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Wybór w oparciu o czas kompletnej gwarancji (okres objęcia gwarancją całego zamówienia, przy jednoczesnym objęciu gwarancją wszystkich usterek fizycznych powstałych na skutek wad technologii wykonania w pełnych m-c)–40% (dłuższy okres gwarancji jest wyżej oceniany, minimalny okres gwarancji 24 m-ce)

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2025-02-28 - data opublikowania

2025-03-07 12:00:00 - termin składania ofert

2025-03 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.