Ogłoszenie nr 2025-56127-217479
Zapytanie ofertowe nr 05/ARL/KPPSF/2025 Dostawa przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby Punktów Obsługi Przedsiębiorcy (POP) w subregionach centralnym, południowym i północnym woj. Śląskiego
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2025-03-07 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-27
Data ostatniej zmiany
2025-02-28
Planowany termin podpisania umowy
2025-03
Powstaje w kontekście projektu
FESL.05.15-IP.02-0961/24 - Kadry przyszłości – Usługi rozwojowe dla przedsiębiorców – PSF
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego opublikowana w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacja o zmianie terminu składania ofert zostanie do oferentów przekazana drogą elektroniczną. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o tych okolicznościach. Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie i miejscu zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpi jedna z następujących okoliczności: 1) wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe; 2) w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie umowy z wybranym oferentem; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Niezależnie od postanowień ust. 6 powyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień. Zamawiający na podstawie zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (sekcja 3.2.4 Wytycznych) zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; b) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku działań siły wyższej, c) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, d) Zmiany wynagrodzenia, terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy lub jej zakresu, w przypadku wyrażenia przez IZ zgody na zmianę terminu kwalifikowalności wydatków określonego w dokumentacji konkursowej, wniosku o dofinansowanie i innych dokumentów dotyczących dofinansowania.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2025-02-27
1. 1. Zapytanie ofertowe - pętla indukcyjna podpisane
2. 1. Zapytanie ofertowe - pętla indukcyjna-
3. 2. Formularz ofertowy - pętla
4. 3. Załącznik nr 2 - pętla
5. 4. Załącznik nr 3 - pętla
6. 5. Załącznik nr 4 - pętla
7. 6. Umowa na pętle indukcyjne - wzór
Części zamówienia
Część 1
Dostawa przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby POP
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Celem postępowania jest wybór Dostawcy przenośnej pętli indukcyjnej na potrzeby Punktów Obsługi Przedsiębiorcy (POP) w subregionach centralnym, południowym i północnym woj. Śląskiego. dla Agencji Rozwoju Lokalnego S.A. z siedzibą w Sosnowcu.. Pod pojęciem Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie dostaw przedmiotów, dostawy urządzeń lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się poniżej: Poz. 1 Przenośna pętla indukcyjna x 3 szt. Parametry minimalne: Poz.1 Przenośna pętla indukcyjna Czułość mikrofonu: do 60 dB 3 Podstawowe zasilanie elektryczne: Zasilacz sieciowy 100–240 VAC, 50–60 Hz Zasilanie: Akumulatorowe, czas pracy na baterii min. 6 godzin Zasięg działania: 1,2 metra Moc wyjściowa: maks. 10 W Wbudowany mikrofon: Tak Możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku: Tak (np. AUX) Wskaźniki działania: LED Kompaktowe wymiary: Ułatwiające transport i mobilne zastosowanie Gwarancja: 24 miesiące
Okres gwarancji
24
Kody CPV
33185100-1 Części i akcesoria do aparatów słuchowych
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferent posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz nie zalega z opłacaniem podatków. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania. Nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą posiadać powiązań osobowych lub kapitałowych z Agencją Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Agencji Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami wykonującymi w imieniu Agencji Rozwoju Lokalnego S.A czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegających w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego; c) pozostawaniu z Agencją Rozwoju Lokalnego S.A. lub osobami o których mowa powyżej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie Oferent składa: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem do zapytania.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o całkowitą cenę netto wyrażoną w PLN – 60% (niższa cena jest wyżej oceniana)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wybór w oparciu o czas kompletnej gwarancji (okres objęcia gwarancją całego zamówienia, przy jednoczesnym objęciu gwarancją wszystkich usterek fizycznych powstałych na skutek wad technologii wykonania w pełnych m-c)–40% (dłuższy okres gwarancji jest wyżej oceniany, minimalny okres gwarancji 24 m-ce)
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2025-02-28 - data opublikowania
2025-03-07 12:00:00 - termin składania ofert
2025-03 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.