Ogłoszenie nr 2024-53827-208126
„Odtworzenie dziedzictwa gospodarczego Warmii i Mazur w zawodzie ślusarza”
Status ogłoszenia: Zamknięte
Termin składania ofert
2024-12-17 08:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-09
Data ostatniej zmiany
2024-12-09
Planowany termin podpisania umowy
2024-12
Powstaje w kontekście projektu
FEWM.01.09-IP.02-0379/24 - „Odtworzenie dziedzictwa gospodarczego Warmii i Mazur w zawodzie ślusarza”
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu, wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie lub zmian w tej umowie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy, zdarzenia te muszą być odpowiednio uzasadnione i udokumentowane. 3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego, takimi jak: opóźnienie w zapłacie przedpłaty (ze względów proceduralnych związanych z zawarciem umowy o dofinansowanie i/lub uzyskaniem zaliczki ze środków unijnych), odpowiednio do powstałego opóźnienia (jeżeli dotyczy). 4. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, wydłużenie terminu płatności, zmiany w przedmiocie zamówienia nie mające wpływu na jego cenę, poprawienia parametrów technicznych przedmiotu zamówienia bez wpływu na cenę netto, inne zmiany korzystne dla Zamawiającego). Zmiany te muszą być formalnie zatwierdzone przez obydwie strony. 5. Zmiana terminu wykonania zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. Zmiany te muszą być odpowiednio uzasadnione i udokumentowane. 6. Zmiana terminu wykonania umowy z powodu wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 7. Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach. 8. Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy. 9. Zmiany sposobu lub zakresów wykonania przedmiotu zamówienia, wyłącznie za zgodą Zamawiającego, jeżeli dotyczą one możliwych do wykonania proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań alternatywnych, które charakteryzują się lepszymi parametrami lub funkcjonalności względem pierwotnie przedstawionych w ofercie. 10. W przypadku zmiany stawek VAT – zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wynagrodzenia Wykonawcy do aktualnej stawki. 11. Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów. 12. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. Zmiana musi być zgłoszona na piśmie. 13. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-12-09
1. Załącznik nr 2 Oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej
2. Załącznik nr 3 Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonani
3. Załącznik nr 4_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Załącznik nr 5_Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym
5. Załącznik nr 6_Klauzula informacyjna dot. zasad przetwarzania danych osobowych
6. Załącznik nr 7 - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia
7. Załącznik nr 1_Formularz ofertowy
8. Zapytanie ofertowe
Części zamówienia
Część 1
Dostawa zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego - 1szt
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach projektu : „Odtworzenie dziedzictwa gospodarczego Warmii i Mazur w zawodzie ślusarza”. Projekt realizowany w ramach Programu Regionalnego „Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027”, PRIORYTET FEWM.01 Gospodarka, DZIAŁANIE FEWM.01.09 Konkurencyjne i innowacyjne MŚP, Schemat A – typ 2 projektu: odtwarzanie gospodarczego dziedzictwa regionu, Nabór nr FEWM.01.09-IP.02-006/24 Przedmiot Zamówienia: Dostawa nowego środka trwałego tj. fabrycznie nowego, zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego (cela spawalnicza) – 1 szt. OPIS: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie i dostawa nowego środka trwałego, fabrycznie nowego, zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego (cela spawalnicza) – 1 szt. 2. Szacowana wartość zamówienia przekracza 50 tys. zł netto; 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik do formularza ofertowego; 4. Przedmiot zamówienia musi nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r.. Nie dopuszcza się rozwiązań powystawowych, prezentacyjnych, po naprawach; 5. Przedmiot zamówienia nie może być prototypem. Uwagi dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do załączenia specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia, która w sposób jednoznaczny potwierdza zgodność parametrów technicznych z wymaganiami określonymi w specyfikacji zamówienia przedstawionej przez Zamawiającego. Specyfikacja techniczna powinna zawierać: Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie kluczowe parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego; Dokumenty potwierdzające zgodność (np. katalogi, broszury, karty techniczne - jeżeli występują); Wskazanie nazw producenta oraz modeli urządzeń lub systemów (jeśli dotyczy); Inne dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami technicznymi, jeśli zostały określone w zapytaniu ofertowym. Brak załączenia specyfikacji technicznej lub przedstawienie dokumentu nieodpowiadającego wymaganiom Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z wymaganiami. Ilekroć w treści Zapytania Ofertowego lub specyfikacji Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, tylekroć Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Podane nazwy własne nie są wiążące dla Wykonawców i służą wyłącznie zobrazowaniu parametrów technicznych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykazanie, że spełnia wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne, Wykonawca musi dodatkowo udowodnić, że oferowana dostawa spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, przedstawiając szczegółowe parametry proponowanych rozwiązań.
Okres gwarancji
24
Kody CPV
42000000-6 Maszyny przemysłowe
42662000-4 Sprzęt spawalniczy
42997300-4 Roboty przemysłowe
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Jonkowo
Miejscowość
Jonkowo
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Składający ofertę musi spełniać warunki określone w oświadczeniu tj. oświadczyć, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej (załącznik nr 2 do Zapytania) Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA (C) - ocenie podlega całkowita cena netto zamówienia (waga kryterium 90%) Maksymalną liczbę punktów (90) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę netto za realizację zamówienia. Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale III Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
OKRES GWARANCJI (G ) (waga kryterium 10 %) W kryterium oceniana będzie długość udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancji na planowany do zakupu przedmiot zamówienia Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale III Zapytania ofertowego.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2024-12-09 - data opublikowania
2024-12-17 08:00:00 - termin składania ofert
2024-12 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.