Ogłoszenie nr 2024-34880-207989
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu w tym wykonanie miejsc postojowych przy ul. Partyzantów 82 w Olsztynie, zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę nr 32/2024 z dnia 08.02.2024 planowanych do realizacji w ramach projektów UE oraz środków własnych
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2024-12-30 09:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-09
Data ostatniej zmiany
2024-12-09
Powstaje w kontekście projektu
FEWM.02.01-IZ.00-0029/24 - Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej położonego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 82
FEWM.12.01-IZ.00-0033/24 - Rewitalizacja nieruchomości położonej przy ulicy Partyzantów 82 w Olsztynie
Zamówienia uzupełniające
ND
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta w przypadku: a) rezygnacji z części zadań, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych zadań, b) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, c) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji oferty, do wysokości cen zawartych w ofercie, d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, e) zmiana terminu rozliczenia, f) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwość realizacji przedmiotu umowy, g) zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-12-09
1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Projekt budowlany - Załączniki cz. 1 z 2
3. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Projekt budowlany - Załączniki cz. 2 z 2
4. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Projekt budowlany Decyzja pozwolenia na budowę
5. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny - branża elektryczna i teletechniczna
6. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny - branża sanitarna
7. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny - konstrukcja cz.1 z 2
8. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny - konstrukcja cz.2 z 2
9. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt Techniczny _Sanitarne zewnętrzne
10. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny architektura
11. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny Plan Zagospodarowania Przestrzennego
12. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Projekt techniczny - Projekt Zagospodarowania terenu
13. Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej
14. Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
15. Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego Wykaz wykonanych robót.
16. Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego Wykaz osób posiadających uprawnienia i doświadczenie zawodowe
17. Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego Wzór umowy WMOIIB.
18. Zapytanie ofertowe nr 2/WMOIIB/2024
Części zamówienia
Część 1
Zapytanie ofertowe nr 2/WMOIIB/2024
Budżet
7000000,00 PLNCzy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
1. Przedmiotem postępowania ofertowego jest wybór Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych dla inwestycji: „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie miejsc postojowych przy ul. Partyzantów 82 w Olsztynie” zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę nr 32/2024 z dnia 08.02.2024 oraz projektem technicznym. Z przedmiotu zamówienia została wyłączona instalacja nagłośnienia (bez okablowania). Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac budowlanych na budynku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do zapytania ofertowego, precyzuje szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i składa się z: a) Projekt budowlany wraz z załącznikami i decyzją pozwolenie na budowę – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego b) Projekt techniczny – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego 3. Projekt budowlany uwzględnia wymagania dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania uniwersalnego. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zapisami Standardu dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027. 4. W przypadkach, gdy zdarzyłoby się, że w dokumentacji projektowej, w opisie przedmiotu zamówienia i jego specyfikacji wskazane zostały: nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny parametr/proces, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta/wykonawcę/dostawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych podmiotów lub produktów wskazania te dotyczące nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny parametr/proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zakres równoważności należy rozumieć, jako zaoferowanie podobnego i nie gorszego produktu/usługi pod kątem: funkcji, cech, parametrów. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty obowiązkowo zapozna się z warunkami realizacji przedmiotu umowy poprzez dokonanie wizji lokalnej. Wizja lokalna ma na celu zdobycie informacji niezbędnych do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem wszelkich utrudnień oraz kosztów mogących wpłynąć na cenę składanej oferty. Termin dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności – zakładka „Pytania” lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: wam@wam.piib.org.pl zgodnie z informacją umieszczoną w rozdziale XV niniejszego zapytania ofertowego. Wizja lokalna może być przeprowadzona w terminie do 20 grudnia 2024r. Wizja lokalna ze strony Zamawiającego odbędzie się z udziałem dwóch przedstawicieli zamawiającego. Po dokonaniu wizji lokalnej zostanie sporządzone Oświadczenie, które zostanie podpisane przez każdą ze stron. Oryginał oświadczenia z wizji lokalnej będzie podstawą do spełnienia warunku udziału w postępowaniu - Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 6. Wszystkie przewidywane prace budowlane należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót. Materiały użyte do wykonywania prac powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania. Za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych elementów i materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca robót. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 7. Wszystkie dostarczone w ramach realizacji zamówienia materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Okres gwarancji
Zgodnie z załączonym Wzorem umowy WMOIIB
Kody CPV
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45213150-9 Roboty budowlane w zakresie biurowców
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
Olsztyn
Gmina
Olsztyn
Miejscowość
Olsztyn
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postepowaniu, które określone są przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia i dotyczą: - sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: • jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 PLN 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: a) aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z jej prowadzenia o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 8 000 000,00 PLN – w celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej Wykonawcy zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postepowaniu, które określone są przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia i dotyczą: - zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że • zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej 2 usługi polegającą na wykonaniu robót budowlanych lub remontowych w budynkach o powierzchni użytkowej min. 800m2, • dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: - 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz wykazała się doświadczeniem zawodowym określonym w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń, - 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, - 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjne bez ograniczeń Wskazane Osoby mogą łączyć funkcje w ramach swoich uprawnień. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: a) wykaz należycie wykonanych prac (Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu robót budowlanych lub remontowych w budynkach o powierzchni użytkowej min. 800m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których były wykonane – w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej należyte wykonaniu przedmiotu zamówienia, b) wykaz osób posiadających uprawnienia i doświadczenie zawodowe (Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego) w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem imienia i nazwiska, rodzaju uprawnień i daty wydania uprawnień – w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej należyte wykonaniu przedmiotu zamówienia
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postepowaniu, które określone są przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia i dotyczą: - braku powiązania osobowego lub kapitałowego z Zamawiającym, - zabezpieczenia składanej oferty wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) - dokonania wizji lokalnej 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) – w celu potwierdzenia spełniania warunku braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, b) potwierdzenie wniesienia wadium w jednej z form określonej w Rozdziale XIV zapytania ofertowego – w celu potwierdzenia zabezpieczenia składanej oferty wadium, c) oryginał oświadczenia o przeprowadzeniu wizji lokalnej podpisany przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę oraz dwóch przedstawicieli Zamawiającego – (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia dokonania wizji lokalnej
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) – w celu potwierdzenia spełniania warunku braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, b) aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z jej prowadzenia o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 8 000 000,00 PLN – w celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej Wykonawcy zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, c) wykaz należycie wykonanych prac (Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu robót budowlanych lub remontowych w budynkach o powierzchni użytkowej min. 800m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których były wykonane – w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej należyte wykonaniu przedmiotu zamówienia, d) wykaz osób posiadających uprawnienia i doświadczenie zawodowe (Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego) w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem imienia i nazwiska, rodzaju uprawnień i daty wydania uprawnień – w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej należyte wykonaniu przedmiotu zamówienia, e) potwierdzenie wniesienia wadium w jednej z form określonej w Rozdziale XIV zapytania ofertowego – w celu potwierdzenia zabezpieczenia składanej oferty wadium, f) oryginał oświadczenia o przeprowadzeniu wizji lokalnej podpisany przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę oraz dwóch przedstawicieli Zamawiającego – (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) - w celu potwierdzenia dokonania wizji lokalnej
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przez kryterium „Cena brutto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Waga punktowa kryterium - 90. Maksymalnie 90 punktów w ramach kryterium. Zgodnie z załączonym Zapytaniem Ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji Przez kryterium „Termin realizacji” Zamawiający rozumie termin zakończenia robót wraz z przekazaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Waga punktowa 10. Maksymalna ilość punktów 10. Zgodnie z załączonym Zapytaniem Ofertowym.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2024-12-09 - data opublikowania
2024-12-30 09:00:00 - termin składania ofert
????-??-?? - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc