Ogłoszenie nr 2024-66689-205121
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100.
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2024-12-02 10:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-14
Data ostatniej zmiany
2024-11-26
Planowany termin podpisania umowy
2024-12
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.04-IP.01-002E/23 - Kompleksowe Centrum Cyberbezpieczeństwa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2024-11-14
1. ZAPYTANIE OFERTOWE
2. Załącznik 1 OPZ
3. Dokumentacja techniczna (zał. do OPZ)
4. Załącznik 6 Pojekt Umowy
5. Komplet załączników do ZO
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-11-26
1. Przedłużenie terminu składania ofert
Części zamówienia
Spis treści
Część 1
Wykonanie robót bud-inst. dot. przebudowy części pomieszczeń
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 - Zadanie 1
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy
Kody CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym Zapytaniem Ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o zakresie i rodzaju prac jak określone w Zadaniu/Zadaniach ujętych w Zapytaniu Ofertowym, na które składana jest oferta.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczenia OC na minimum 200 000,00 PLN i zobowiąże się do jej utrzymania przez okres realizacji umowy, w tym gwarancji. Spełnienie wymogu weryfikowane będzie na podstawie kopii polisy z dowodem jej opłacenia, dołączonej do oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą sumę minimalną w wysokości 200 000,00 PLN wraz z kopią potwierdzenia opłacenia polisy. 3) Wykaz wykonanych zleceń z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o zakresie i rodzaju prac jak określone w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Zaakceptowany wzór umowy, podpisany i parafowany na każdej stronie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - klauzula informacyjna RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych (RODO), w przypadku pozyskiwania przez niego danych osobowych osób trzecich w celu zamieszczenia ich w ofercie - załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. 7) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiający - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8) Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 9) Oświadczenie o braku przesłanek powodujących wykluczenie - załącznik nr 9 do zapytania ofertowego. 10) Wykaz personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do zapytania ofertowego dotyczy zadania II, zadania, III, zadania IV. 11) Certyfikaty i poświadczenia dla personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wymienione w rozdz. IV ust. 4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 12) W przypadku oferty na wykonanie Zadania IV dokument potwierdzający autoryzację producenta aparatury Polon-Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000. 13) Karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń i materiałów wskazanych w Formularzu Oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę/y upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 15) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo powinno wskazać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w punktach 1)-2) i 4)-9) powyżej, a dokumenty wymienione w punktach 3) i 10)-13) muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: a) Konsorcjanci zawarli i przedłożyli Zamawiającemu przed zawarciem umowy pisemną umowę pomiędzy nimi regulującą prawa i obowiązki Konsorcjantów na czas realizacji zamówienia. Umowa ta zawierać musi między innymi następujące postanowienia: • wprowadzające solidarną odpowiedzialność Konsorcjantów wobec Zamawiającego, za wykonanie przedmiotu Zamówienia, • dotyczące podziału zadań pomiędzy Konsorcjantów w ramach przedmiotu Zamówienia, • ustanawiające jednego z członków Konsorcjum pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, złożenia Oferty i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. b) Konsorcjanci wraz z ofertą złożyli Zamawiającemu wspólne oświadczenie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności o przyjęciu na siebie solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie Zamówienia. Wszelkie dokumenty wymagane w postępowaniu, w tym m.in. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, instrukcje, oraz inne dokumenty, muszą być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty są dostępne wyłącznie w innym języku, należy dostarczyć je w oryginale oraz dołączyć ich tłumaczenia na język polski. Tłumaczenia nie muszą być wykonane przez tłumacza przysięgłego, ale muszą być opatrzone datą tłumaczenia oraz zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia .
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 20%
Część 2
Wykonanie robót inst. dot. przebudowy części pomieszczeń
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 - Zadanie 2
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy
Kody CPV
32428000-9 Modernizacja sieci
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym Zapytaniem Ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o zakresie i rodzaju prac jak określone w Zadaniu/Zadaniach ujętych w Zapytaniu Ofertowym, na które składana jest oferta.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczenia OC na minimum 200 000,00 PLN i zobowiąże się do jej utrzymania przez okres realizacji umowy, w tym gwarancji. Spełnienie wymogu weryfikowane będzie na podstawie kopii polisy z dowodem jej opłacenia, dołączonej do oferty.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Należy wykazać, że dysponuje się, osobami zdolnymi do wykonania Zadania/Zadań objętych złożoną ofertą, zgodnie z wymaganymi do realizacji zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Zadanie II: − co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji E i D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu, oraz prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) - certyfikat lub licencje instalatorów systemu okablowania strukturalnego, odpowiednie do zastosowanego materiału.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą sumę minimalną w wysokości 200 000,00 PLN wraz z kopią potwierdzenia opłacenia polisy. 3) Wykaz wykonanych zleceń z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o zakresie i rodzaju prac jak określone w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Zaakceptowany wzór umowy, podpisany i parafowany na każdej stronie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - klauzula informacyjna RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych (RODO), w przypadku pozyskiwania przez niego danych osobowych osób trzecich w celu zamieszczenia ich w ofercie - załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. 7) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiający - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8) Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 9) Oświadczenie o braku przesłanek powodujących wykluczenie - załącznik nr 9 do zapytania ofertowego. 10) Wykaz personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do zapytania ofertowego dotyczy zadania II, zadania, III, zadania IV. 11) Certyfikaty i poświadczenia dla personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wymienione w rozdz. IV ust. 4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 12) W przypadku oferty na wykonanie Zadania IV dokument potwierdzający autoryzację producenta aparatury Polon-Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000. 13) Karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń i materiałów wskazanych w Formularzu Oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę/y upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 15) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo powinno wskazać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w punktach 1)-2) i 4)-9) powyżej, a dokumenty wymienione w punktach 3) i 10)-13) muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: a) Konsorcjanci zawarli i przedłożyli Zamawiającemu przed zawarciem umowy pisemną umowę pomiędzy nimi regulującą prawa i obowiązki Konsorcjantów na czas realizacji zamówienia. Umowa ta zawierać musi między innymi następujące postanowienia: • wprowadzające solidarną odpowiedzialność Konsorcjantów wobec Zamawiającego, za wykonanie przedmiotu Zamówienia, • dotyczące podziału zadań pomiędzy Konsorcjantów w ramach przedmiotu Zamówienia, • ustanawiające jednego z członków Konsorcjum pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, złożenia Oferty i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. b) Konsorcjanci wraz z ofertą złożyli Zamawiającemu wspólne oświadczenie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności o przyjęciu na siebie solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie Zamówienia. Wszelkie dokumenty wymagane w postępowaniu, w tym m.in. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, instrukcje, oraz inne dokumenty, muszą być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty są dostępne wyłącznie w innym języku, należy dostarczyć je w oryginale oraz dołączyć ich tłumaczenia na język polski. Tłumaczenia nie muszą być wykonane przez tłumacza przysięgłego, ale muszą być opatrzone datą tłumaczenia oraz zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia .
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 20%
Część 3
Wykonanie robót inst dot rozbudowy inst sys antywłamaniowego
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 - Zadanie 3
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy
Kody CPV
31625300-6 Alarmy antywłamaniowe
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym Zapytaniem Ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o zakresie i rodzaju prac jak określone w Zadaniu/Zadaniach ujętych w Zapytaniu Ofertowym, na które składana jest oferta.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczenia OC na minimum 200 000,00 PLN i zobowiąże się do jej utrzymania przez okres realizacji umowy, w tym gwarancji. Spełnienie wymogu weryfikowane będzie na podstawie kopii polisy z dowodem jej opłacenia, dołączonej do oferty.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Należy wykazać, że dysponuje się, osobami zdolnymi do wykonania Zadania/Zadań objętych złożoną ofertą, zgodnie z wymaganymi do realizacji zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Zadanie III: − co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji E i D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu, oraz prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą sumę minimalną w wysokości 200 000,00 PLN wraz z kopią potwierdzenia opłacenia polisy. 3) Wykaz wykonanych zleceń z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o zakresie i rodzaju prac jak określone w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Zaakceptowany wzór umowy, podpisany i parafowany na każdej stronie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - klauzula informacyjna RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych (RODO), w przypadku pozyskiwania przez niego danych osobowych osób trzecich w celu zamieszczenia ich w ofercie - załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. 7) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiający - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8) Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 9) Oświadczenie o braku przesłanek powodujących wykluczenie - załącznik nr 9 do zapytania ofertowego. 10) Wykaz personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do zapytania ofertowego dotyczy zadania II, zadania, III, zadania IV. 11) Certyfikaty i poświadczenia dla personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wymienione w rozdz. IV ust. 4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 12) W przypadku oferty na wykonanie Zadania IV dokument potwierdzający autoryzację producenta aparatury Polon-Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000. 13) Karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń i materiałów wskazanych w Formularzu Oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę/y upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 15) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo powinno wskazać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w punktach 1)-2) i 4)-9) powyżej, a dokumenty wymienione w punktach 3) i 10)-13) muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: a) Konsorcjanci zawarli i przedłożyli Zamawiającemu przed zawarciem umowy pisemną umowę pomiędzy nimi regulującą prawa i obowiązki Konsorcjantów na czas realizacji zamówienia. Umowa ta zawierać musi między innymi następujące postanowienia: • wprowadzające solidarną odpowiedzialność Konsorcjantów wobec Zamawiającego, za wykonanie przedmiotu Zamówienia, • dotyczące podziału zadań pomiędzy Konsorcjantów w ramach przedmiotu Zamówienia, • ustanawiające jednego z członków Konsorcjum pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, złożenia Oferty i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. b) Konsorcjanci wraz z ofertą złożyli Zamawiającemu wspólne oświadczenie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności o przyjęciu na siebie solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie Zamówienia. Wszelkie dokumenty wymagane w postępowaniu, w tym m.in. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, instrukcje, oraz inne dokumenty, muszą być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty są dostępne wyłącznie w innym języku, należy dostarczyć je w oryginale oraz dołączyć ich tłumaczenia na język polski. Tłumaczenia nie muszą być wykonane przez tłumacza przysięgłego, ale muszą być opatrzone datą tłumaczenia oraz zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia .
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 20%
Część 4
Wykonanie robót inst dot rozbudowy instalacji ppoż
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 - Zadanie 4
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy
Kody CPV
31625200-5 Systemy przeciwpożarowe
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym Zapytaniem Ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o zakresie i rodzaju prac jak określone w Zadaniu/Zadaniach ujętych w Zapytaniu Ofertowym, na które składana jest oferta. O udzielenie zamówienia na Zadanie IV może ubiegać się Wykonawca posiadający dodatkowo autoryzację producenta aparatury Polon Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczenia OC na minimum 200 000,00 PLN i zobowiąże się do jej utrzymania przez okres realizacji umowy, w tym gwarancji. Spełnienie wymogu weryfikowane będzie na podstawie kopii polisy z dowodem jej opłacenia, dołączonej do oferty.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Należy wykazać, że dysponuje się, osobami zdolnymi do wykonania Zadania/Zadań objętych złożoną ofertą, zgodnie z wymaganymi do realizacji zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych i zobowiąże się do delegowania tych osób do realizacji zamówienia. Zadnie IV: − co najmniej 1 osoby posiadającej świadectwo lub certyfikat ukończonego szkolenia nt. Rozproszonego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON 6000,
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą sumę minimalną w wysokości 200 000,00 PLN wraz z kopią potwierdzenia opłacenia polisy. 3) Wykaz wykonanych zleceń z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o zakresie i rodzaju prac jak określone w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Zaakceptowany wzór umowy, podpisany i parafowany na każdej stronie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - klauzula informacyjna RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych (RODO), w przypadku pozyskiwania przez niego danych osobowych osób trzecich w celu zamieszczenia ich w ofercie - załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. 7) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiający - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8) Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 9) Oświadczenie o braku przesłanek powodujących wykluczenie - załącznik nr 9 do zapytania ofertowego. 10) Wykaz personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do zapytania ofertowego dotyczy zadania II, zadania, III, zadania IV. 11) Certyfikaty i poświadczenia dla personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wymienione w rozdz. IV ust. 4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 12) W przypadku oferty na wykonanie Zadania IV dokument potwierdzający autoryzację producenta aparatury Polon-Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000. 13) Karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń i materiałów wskazanych w Formularzu Oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę/y upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 15) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo powinno wskazać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w punktach 1)-2) i 4)-9) powyżej, a dokumenty wymienione w punktach 3) i 10)-13) muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: a) Konsorcjanci zawarli i przedłożyli Zamawiającemu przed zawarciem umowy pisemną umowę pomiędzy nimi regulującą prawa i obowiązki Konsorcjantów na czas realizacji zamówienia. Umowa ta zawierać musi między innymi następujące postanowienia: • wprowadzające solidarną odpowiedzialność Konsorcjantów wobec Zamawiającego, za wykonanie przedmiotu Zamówienia, • dotyczące podziału zadań pomiędzy Konsorcjantów w ramach przedmiotu Zamówienia, • ustanawiające jednego z członków Konsorcjum pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, złożenia Oferty i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. b) Konsorcjanci wraz z ofertą złożyli Zamawiającemu wspólne oświadczenie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności o przyjęciu na siebie solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie Zamówienia. Wszelkie dokumenty wymagane w postępowaniu, w tym m.in. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, instrukcje, oraz inne dokumenty, muszą być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty są dostępne wyłącznie w innym języku, należy dostarczyć je w oryginale oraz dołączyć ich tłumaczenia na język polski. Tłumaczenia nie muszą być wykonane przez tłumacza przysięgłego, ale muszą być opatrzone datą tłumaczenia oraz zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia .
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 20%
Część 5
Wykonanie robót bud-inst dot montażu rolet antywłamaniowych
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących przebudowy pomieszczenia biurowego w budynku biurowym położonym w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100 - Zadanie 5
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy
Kody CPV
44115700-6 Rolety zewnętrzne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym Zapytaniem Ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o zakresie i rodzaju prac jak określone w Zadaniu/Zadaniach ujętych w Zapytaniu Ofertowym, na które składana jest oferta.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczenia OC na minimum 200 000,00 PLN i zobowiąże się do jej utrzymania przez okres realizacji umowy, w tym gwarancji. Spełnienie wymogu weryfikowane będzie na podstawie kopii polisy z dowodem jej opłacenia, dołączonej do oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą sumę minimalną w wysokości 200 000,00 PLN wraz z kopią potwierdzenia opłacenia polisy. 3) Wykaz wykonanych zleceń z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o zakresie i rodzaju prac jak określone w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Zaakceptowany wzór umowy, podpisany i parafowany na każdej stronie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - klauzula informacyjna RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. 6) Oświadczenie o wypełnienie przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych (RODO), w przypadku pozyskiwania przez niego danych osobowych osób trzecich w celu zamieszczenia ich w ofercie - załącznik nr 8 do zapytania ofertowego. 7) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiający - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8) Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 9) Oświadczenie o braku przesłanek powodujących wykluczenie - załącznik nr 9 do zapytania ofertowego. 10) Wykaz personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do zapytania ofertowego dotyczy zadania II, zadania, III, zadania IV. 11) Certyfikaty i poświadczenia dla personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wymienione w rozdz. IV ust. 4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 12) W przypadku oferty na wykonanie Zadania IV dokument potwierdzający autoryzację producenta aparatury Polon-Alfa na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej rozproszonego systemu POLON 6000. 13) Karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń i materiałów wskazanych w Formularzu Oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 14) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę/y upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 15) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo powinno wskazać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w punktach 1)-2) i 4)-9) powyżej, a dokumenty wymienione w punktach 3) i 10)-13) muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: a) Konsorcjanci zawarli i przedłożyli Zamawiającemu przed zawarciem umowy pisemną umowę pomiędzy nimi regulującą prawa i obowiązki Konsorcjantów na czas realizacji zamówienia. Umowa ta zawierać musi między innymi następujące postanowienia: • wprowadzające solidarną odpowiedzialność Konsorcjantów wobec Zamawiającego, za wykonanie przedmiotu Zamówienia, • dotyczące podziału zadań pomiędzy Konsorcjantów w ramach przedmiotu Zamówienia, • ustanawiające jednego z członków Konsorcjum pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, złożenia Oferty i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia. b) Konsorcjanci wraz z ofertą złożyli Zamawiającemu wspólne oświadczenie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności o przyjęciu na siebie solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie Zamówienia. Wszelkie dokumenty wymagane w postępowaniu, w tym m.in. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, instrukcje, oraz inne dokumenty, muszą być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty są dostępne wyłącznie w innym języku, należy dostarczyć je w oryginale oraz dołączyć ich tłumaczenia na język polski. Tłumaczenia nie muszą być wykonane przez tłumacza przysięgłego, ale muszą być opatrzone datą tłumaczenia oraz zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia .
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji – 20%
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2024-11-26 - data opublikowania
2024-12-02 10:00:00 - termin składania ofert
2024-12 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.
Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.
Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.