Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2024-24976-205009

Wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa oraz przegląd, aktualizacja, opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami na rzecz Urzędu Gminy Gnojnik oraz jednostki jej podległej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2024-11-21 09:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2024-11-13

Data ostatniej zmiany

2024-11-13

Planowany termin podpisania umowy

2024-12

Powstaje w kontekście projektu

FERC.02.02-CS.01-0001/23 - Wzmocnienie odporności cyfrowej w Gminie Gnojnik

Warunki zmiany umowy

Wzór umowy. Część nr 1 (Część) - Załącznik nr 9 Część nr 2 (Część) – Załącznik nr 10

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-11-13

  1. 1. Zapytanie ofertowe

  2. 2. Załącznik nr 1 Formularz oferty

  3. 3. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy

  4. 4. Załącznik 3a Wykaz usług

  5. 5. Załącznik 3b Wykaz usług

  6. 6. Załącznik nr 4 Opis Przedmiotu Zamówienia Część nr 1 Audyt

  7. 7. Załącznik nr 5 Opis Przedmiotu Zamówienia Część nr 2 SZBI

  8. 8. Załącznik nr 6a Wykaz osób

  9. 9. Załącznik nr 6b Wykaz osób

  10. 10. Załącznik nr 7 Zobowiązanie podmiotu trzeciego

  11. 11. Załącznik nr 8 Klauzula informacyjna FERC

  12. 12. Załącznik nr 9 Wzór umowy Część nr 1 Audyt

  13. 13. Załącznik nr 10 Wzór umowy Część nr 2 SZBI

Części zamówienia

Spis treści

  • Część 1

    Wykonanie audytu bezpieczeństwa

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Usługa

      Usługi inne

      Opis

      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami normy PN ISO/IEC 27001:2023 oraz wymaganiami prawnymi w zakresie KRI oraz ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa dla urzędu gminy Gojnik i jednostki podległej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się odpowiednio: dla Części I w Załączniku nr 4.

      Kody CPV

      79212000-3 Usługi audytu

      79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      małopolskie

      Powiat

      brzeski

      Gmina

      Gnojnik

      Miejscowość

      Gnojnik

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o tożsamym lub podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami prawnymi o wartości co najmniej 6 000 złotych polskich brutto każda i potwierdzi to referencjami lub stosownymi dokumentami. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby wyżej opisany warunek spełniał co najmniej jeden z wykonawców samodzielnie. Dowód: do oferty należy złożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 3a do zapytania ofertowego) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Zamawiający wymaga, aby zespół realizujący zadanie składał się z min. dwóch osób, które posiadają: 1. W przypadku wykonywania czynności audytowych w pkt. 1 Opisu przedmiotu zamówienia – rozdział - Szczegółowy Zakres Zamówienia (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego): a. Wykształcenie wyższe b. Uprawnienie audytora tj. certyfikat wskazany w wykazie certyfikatów rozporządzenia ministra cyfryzacji z dn. 12 października 2018r. Dz.U.2018 poz. 1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001 c. Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie audytowania systemów d. Wykonanie co najmniej dwóch audytów lub udział w usługach audytowych o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 6 000 zł brutto każda e. Znajomość normy technicznej ISO/IEC TS 27008:2019 2. W przypadku wykonywania audytu w pkt.2 Opisu przedmiotu zamówienia – rozdział Szczegółowy Zakres Zamówienia (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego): a. Co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku informatycznym, w tym zarządzaniu systemami informatycznymi b. Wykonanie co najmniej dwóch audytów podatności lub udział w usługach audytowych o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 6 000 zł brutto każda Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ról osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia Dowód: do oferty należy załączyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6a do zapytania ofertowego).

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Powiązania, przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      60% cena

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Doświadczenie osób 1 OS. z CERTYFIKATEM z wykazu rozporządzenia MC z dn. 12.10.2018r. Dz.U.2018 poz.1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001-0 PKT 2 OS. z CERTYFIKATEM z wykazu rozporządzenia MC z dn. 12.10.2018r. Dz.U.2018 poz. 1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001-20 PKT

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Skierowanie 1 osoby z doświadczeniem o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmujące audyty lub udział w usługach audytowych o wartości co najmniej 6 000 zł każda min. DWÓCH – 0 PKT min. TRZECH – 5 PKT min. CZTERECH – 10 PKT min. PIĘCIU - 15 PKT min. SZEŚCIU - 20 PKT

  • Część 2

    Opracowanie i wdrożenie SZBI

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Usługa

      Usługi inne

      Opis

      Przedmiotem zamówienia jest przegląd, aktualizacja, opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 27001:2023, uwzględniające wdrożenie zarządzania ciągłością działania w oparciu o obowiązujące wymagania norm ISO 22301 i aktualne wymagania prawne dla urzędu gminy Gojnik i jednostki podległej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się odpowiednio: dla Części II w Załączniku nr 5

      Okres gwarancji

      12mcy

      Kody CPV

      71620000-0 Usługi analizy

      72225000-8 Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      małopolskie

      Powiat

      brzeski

      Gmina

      Gnojnik

      Miejscowość

      Gnojnik

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o tożsamym lub podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, obejmujące przegląd, aktualizacja i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami o wartości co najmniej 20 000 złotych polskich brutto każda i potwierdzi to referencjami lub stosownymi dokumentami. Uwaga! W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby wyżej opisany warunek spełniał co najmniej jeden z wykonawców samodzielnie. Dowód: do oferty należy złożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 3b do zapytania ofertowego) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Wykonawca dysponuje zespołem ekspertów, który skieruje do realizacji zamówienia tj.: • co najmniej dwóch ekspertów posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmujące przegląd, aktualizacja, opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami oraz co najmniej jeden z tych ekspertów musi posiadać certyfikat wskazany w wykazie certyfikatów rozporządzenia ministra cyfryzacji z dn. 12 października 2018r. Dz.U.2018 poz. 1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001 tj.: • Kierownika projektu, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadający: - co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie wdrażania lub nadzorowania usług o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia - wykształcenie wyższe - doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usługach w roli kierownika lub osoby wdrażającej o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, przy czym każda usługa była o wartości co najmniej 20 000 zł brutto • Wdrożeniowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadający: - co najmniej dwuletnie letnie doświadczenie w zakresie wdrażania usług o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia - doświadczenie w minimum dwóch usługach o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia w roli osoby wdrażającej, przy czym każda usługa była o wartości co najmniej 20 000 zł brutto Dowód: do oferty należy załączyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6b do zapytania ofertowego).

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Powiązania, przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      60% cena

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Doświadczenie osób 1 OS. z CERTYFIKATEM z wykazu rozporządzenia MC z dn. 12.10.2018r. Dz.U.2018 poz.1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001-0 PKT 2 OS. z CERTYFIKATEM z wykazu rozporządzenia MC z dn. 12.10.2018r. Dz.U.2018 poz. 1999 lub audytora normy PN-ISO/IEC 27001-20 PKT

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Skierowanie 1 os. z doświadczeniem o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmujące przegląd, aktualizacja, opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami o wartości co najmniej 20 000 zł każda min. 2–0 PKT min. 3–5 PKT min. 4–10 PKT min. 5-15 PKT min. 6-20 PKT

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2024-11-13 - data opublikowania

2024-11-21 09:00:00 - termin składania ofert

2024-12 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.