Ogłoszenie nr 2024-29810-190949
Dostawa paliw płynnych
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2024-06-10 10:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-30
Data ostatniej zmiany
2024-05-30
Planowany termin podpisania umowy
2024-06
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - Wdrożenie innowacji w zakresie energetyczno-nawozowego przetwarzania osadów ściekowych i odpadów biodegradowalnych, redukujących negatywny wpływ na środowisko w nadmorskim regionie turystycznym
Warunki zmiany umowy
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności: a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, w którym niemożliwe było podjęcie realizacji zamówienia; b) w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych; c) zmiany przepisów prawa w zakresie stawki podatku od towarów i usług – zmiana wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, na zasadach wskazanych poniżej. d) niezależnego od stron umowy istotnego wzrostu cen paliw w roku obowiązywania umowy, związanego z konfliktem zbrojnym lub innym czynnikiem gospodarczym, będącego zewnętrznym zjawiskiem, którego nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności - zwiększenie wynagrodzenia maksymalnego nie więcej niż na czas niezbędnego zakupu paliwa do końca 2025 r. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt c), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt c), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W celu zawarcia aneksu, w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt c), każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy. 5. Zmiany umowy nie stanowi: a) zmiana ilości kart paliwowych; b) zmiana osób wskazanych w umowie do kontaktu. 6. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-05-30
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. Zalacznik nr 1
3. Załącznik nr 2
4. Załacznik nr 3
5. Załącznik nr 4
6. załacznik nr 5
7. Załacznik nr 6
8. Załącznik nr 7
Części zamówienia
Część 1
Postępowanie na dostawe paliw płynnych
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń dla Spółki Wodnej „Łeba” przy ul. Wspólnej 1 w Łebie w okresie od 17.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
Okres gwarancji
Brak
Kody CPV
09100000-0 Paliwa
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
lęborski
Gmina
Łeba
Miejscowość
Łeba
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Sprzedaż paliw następować będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie. Paliwo musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu wg obowiązujących norm. 2. Sprzedaż paliw realizowana będzie na wszystkich stacjach będących w dyspozycji Wykonawcy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Na kartach paliwowych lub dokumentach WZ dla pojazdów uprawnionych, będą zakodowane następujące dane: a) nazwa użytkownika, b) nr rejestracyjny pojazdu, c) pojemność zbiornika paliwa lub limit kwotowy, d) rodzaj paliwa. 4. Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o każdym przypadku kradzieży lub zagubienia karty i podać: a) numer utraconej lub zniszczonej karty, b) numer rejestracyjny pojazdu, a Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zablokowania karty. 5. W przypadku wystawienia duplikatu karty paliwowej, wystawienia karty do nowo zakupionego samochodu lub wymiany karty zniszczonej na nową, Zamawiający zapłaci Wykonawcy 40 zł za kartę. Wykonawca zobowiązany jest wystawić kartę paliwową niezwłocznie po zgłoszeniu jej utraty lub zniszczenia. 6. Każdorazowo, po dokonaniu zakupu na stacji paliw kierowca otrzyma dowód potwierdzenia dokonania transakcji zawierający następujące dane: a) oznaczenie stacji paliwowej, b) datę i godzinę zakupionego paliwa, c) rodzaj i ilość zakupionego paliwa, d) wartość zakupionego paliwa, e) numer rejestracyjny samochodu, a w przypadku tankowania do kanistrów, stosowne oznaczenie.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
8.1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria: Lp. Kryterium Waga 1 Cena 20 % 2 Upust 80 % Razem 100
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2024-05-30 - data opublikowania
2024-06-10 10:00:00 - termin składania ofert
2024-06 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc