Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2024-65790-188595

MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. UNICZOWSKIEJ, SIKOREK, STUDENCKIEJ, AKACJOWEJ I LIPOWEJ, GRANICZNEJ, BRZOZOWEJ W KATOWICACH

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2024-05-21 10:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2024-05-06

Data ostatniej zmiany

2024-05-06

Powstaje w kontekście naboru

FENX.02.05-IW.01-001/23 - Modernizacja i renowacja sieci wodociągowej na terenach miasta Katowice

Warunki zmiany umowy

1. Na każde zadanie zostanie zawarta osobna umowa. 2. Umowy zostaną zawarte zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące postanowień zawartych umów, których zakres określono w artykule 20 projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ)

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-05-06

  1. 1. SWZ

  2. 2. zał. 1 i od 1.3 do 1.8 - dla zad 1 - Uniczowska

  3. 3. zał. 1.1. - Projekt budowlany - zad 1 - Uniczowska

  4. 4. zał. 1.2. - Projekt wykonawczy - zad 1 - Uniczowska

  5. 5. zał. 2, 2.1 i od 2.3 do 2.7 - dla zad. 2 - Sikorek

  6. 6. zał. 2.2. - Projekt wykonawczy - dla zad. 2 - Sikorek

  7. 7. zał. 3 i od 3.3 do 3.9 - zad. 3 - Studencka

  8. 8. zał. 3.1. - Projekt budowlany - zad. 3 - Studencka

  9. 9. zał. 3.2. - Projekt wykonawczy - zad. 3 - Studencka

  10. 10. zał. 4 do 4.8 - dla zadania 4 Akacjowa Lipowa

  11. 11. zał. 5 do 5.9 - dla zadania 5 Graniczna

  12. 12. zał. 6 do 6.8 - dla zadania 6 Brzozowa

  13. 13. zał. 7 do 13b

  14. 14. zał. edytowalne - 8, 9,10 i 11

Części zamówienia

Spis treści

  • Część 1

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. UNICZOWSKIEJ

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 1 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. UNICZOWSKIEJ Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 1.1. - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 1.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 1.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 1.4; - STWOiR – zał. nr 1.5 - geologia – zał. nr 1.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 1.7, - zaświadczenie o braku sprzeciwu – zał. nr 1.8, - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 1. - ul. Uniczowska 2 roboty polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 160 mm i długości min. 300 m (suma 2 robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      1. Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10a) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

  • Część 2

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. SIKOREK

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 2 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. SIKOREK Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 2, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 2.1 - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 2.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 2.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 2.4; - STWOiR – zał. nr 2.5 - geologia – zał. nr 2.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 2.7, - zgłoszenie budowy – zał. nr 2.8, - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 2 - ul. Sikorek 2 roboty polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 160 mm i długości min. 300 m (suma 2 robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10b) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

  • Część 3

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. STUDENCKIEJ

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 3 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. STUDENCKIEJ Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 3, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 3.1 - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 3.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 3.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 3.4; - STWOiR – zał. nr 3.5 - geologia – zał. nr 3.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 3.7, - zgłoszenie budowy – zał. nr 3.8, - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 3 - ul. Studencka 2 roboty polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 160 mm i długości min. 300 m (suma 2 robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10c) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

  • Część 4

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. AKACJOWEJ I LIPOWEJ

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 4 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. AKACJOWEJ I LIPOWEJ Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 4, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 4.1 - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 4.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 4.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 4.4; - STWOiR – zał. nr 4.5 - geologia – zał. nr 4.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 4.7 - zaświadczenie o braku sprzeciwu – zał. nr 4.8, - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 4 - ul. Akacjowa / Lipowa 2 roboty polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 160 mm i długości min. 300 m (suma 2 robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10d) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

  • Część 5

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. GRANICZNEJ

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 5 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. GRANICZNEJ Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 5, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 5.1 - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 5.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 5.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 5.4; - STWOiR – zał. nr 5.5 - geologia – zał. nr 5.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 5.7, - zaświadczenie o braku sprzeciwu – zał. nr 5.8, - zgłoszenie budowy – zał. nr 5.9 - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 5 - ul. Graniczna 1 robota polegająca na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 300 mm i długości min. 50 m i 1 robocie polegającej na budowie lub/i przebudowie komory technologicznej wodomierzowej lub reduktorowej wraz z wyposażeniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10e) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

  • Część 6

    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. BRZOZOWEJ

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Roboty budowlane

      Roboty budowlane

      Opis

      Zadanie nr 6 - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. BRZOZOWEJ Zakres i warunki wykonania zgodne z zapisami zawartymi w: - Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 6, - Projekt Budowlany wraz z mapami – zał. nr 6.1 - Projekt Wykonawczy wraz z mapami – zał. nr 6.2 - Przedmiar robót - roboty montażowe – zał. nr 6.3 - Przedmiar robót – odtworzenie nawierzchni – zał. nr 6.4; - STWOiR – zał. nr 6.5 - geologia – zał. nr 6.6 - wniosek zgłoszenia budowy – zał. nr 6.7, - zaświadczenie o braku sprzeciwu – zał. nr 6.8, - Ogólne warunki techniczne budowy/wymiany sieci wodociągowej metodą wykopową oraz metodą przewiertu sterowanego – zał. nr 7, - Ogólne warunki techniczne na studnie wodomierzowe – zał. 7a - Projekt umowy – zał. nr 12

      Okres gwarancji

      minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat oraz maksymalny – 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

      Kody CPV

      45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      śląskie

      Powiat

      Katowice

      Gmina

      Katowice

      Miejscowość

      Katowice

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Wykonali roboty budowlane o następujących średnicach, długościach i zakresach odpowiednio dla zadania: Zad. 6 - ul. Brzozowa 2 roboty polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i wymianie lub/i modernizacji sieci wodociągowej PE o średnicy min. 160 mm i długości min. 140 m (suma 2 robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym terminie, potwierdzone odpowiednimi dowodami określającymi czy te robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą do kierowania ruchem drogowym.

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Brak podstaw do wykluczenia, tzn: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2. Zakazu konfliktu interesów. W celu uniknięcia konfliktu interesów, Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcom prawnym lub członkami zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy pzp - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych (KRS lub CEIDG) UWAGA: Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe Wykonawcy z właściwej strony internetowej www.ekrs.ms.gov.pl lub www.prod.ceidg.gov.pl. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - zgodnie z zał. nr 11 do SWZ. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Uprawnienia budowlane a) kierownika budowy – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) do kierowania ruchem drogowym. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu - zgodnie z zapisami Rozdz. VIII SWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać zamówienie (wzór - załącznik nr 9 do SWZ) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do jego realizacji. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Zawodowej, a także dołączyć właściwe zaświadczenia oraz uprawnienia zgodnie z pkt. 6. 9. Wypełniony i podpisany wykaz robót właściwy dla zadania (wzór - załącznik nr 10f) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie: 10. Kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Cenę należy wyliczyć zgodnie o dołączone do SWZ Przedmiary Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. NALEŻY SPORZĄDZIĆ ODRĘBNE KOSZTORYSY NA ROBOTY MONTAŻOWE I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI. 11. Dokumenty o których mowa w Rozdziale II pkt 8.2 SWZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów „równoważnych” o których mowa w Rozdziale II pkt 8 SWZ). 12. Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ – tj. Formularz Oferty Cenowej;

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Kryterium „cena” Ranga procentowa kryterium: 90%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 90 punktów. Szczegółowy opis kryterium "cena" zawiera pkt. XII SWZ.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium „okres udzielonej gwarancji” Ranga procentowa kryterium: 10%. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta: 10 punktów. Szczegółowy opis kryterium "okres udzielonej gwarancji" zawiera pkt. XII SWZ.

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2024-05-06 - data opublikowania

2024-05-21 10:00:00 - termin składania ofert

????-??-?? - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.