Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.

Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.

Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc

Ogłoszenie nr 2024-61037-184472

Przyrząd do pomiaru geometrii narzędzi skrawających do maszyn CNC.

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2024-03-08

Data opublikowania ogłoszenia

2024-02-05

Data ostatniej zmiany

2024-02-05

Planowany termin podpisania umowy

2024-03

Powstaje w kontekście naboru

POPT.21.27.00-IZ.00-00-000/21 - Zwiększenie zdolności produkcyjnych Zakładów Metalowych „Dezamet” S.A.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe dostawy, polegające na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji (czas trwania umowy w sprawie zamówienia na dostawy dodatkowe nie może przekraczać 3 lat).

Warunki zmiany umowy

Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że: 1) zmiany zostały przewidziane w umowie w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień, które określają ich zakres i rodzaj oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. W przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac; 5) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i łączna wartość zamówienia jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2024-02-05

  1. 1. Wzór umowy o poufność

  2. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

  3. 3. Zapytanie ofertowe

  4. 4. Oswiadczenia

  5. 5. Wzór umowy

Części zamówienia

  • Część 1

    Przyrząd do pomiaru geometrii narzędzi skrawających.

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Dostawa

      Dostawy inne

      Opis

      Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie przyrządu ustawczo pomiarowego poziomego lub pionowego do pomiaru geometrii narzędzi skrawających do maszyn CNC, zgodnie z wymaganiami technicznymi ujętymi w załączniku Nr 2. Wymagania podstawowe: • Zakres pomiarowy min. Z=400mm • Zakres pomiarowy min. X=500mm (po 250mm/stronę, symetrycznie) • Zakres pomiarowy min. Y=100mm (po 50mm/stronę, symetrycznie) • Kamera do pomiaru przesunięcia osi obrotu „oś Y” • Napędy CNC w osiach X, Z i Y (z możliwością ręcznego przesuwania osi) • Wrzeciono obrotowe z automatycznym obrotem. Automatyczny zaciąg mechaniczny • System pomiarowy Heidenhain • Dotykowy, kolorowy panel sterujący min 24 cale • Port LAN, USB • Komunikacja z maszynami, oprogramowanie do przesyłu danych do maszyn, tworzenie pakietów narzędzi i baza rysunkowa do tworzenia złożeń narzędzi • Drukarka etykiet do drukowania etykiet z geometriami narzędzi oraz kodami QR. Opcje programowe • Program do pomiaru bicia promieniowego i osiowego narzędzia na ostrzach • Tworzenie profili użytkowników i zapisywanie uprawnień dla danego profilu użytkownika • Zdalny serwis – diagnoza i naprawa urządzenia zdalnie przez internet • Biblioteka kształtów ostrzy. • Automatyczne rozpoznawanie kształtu ostrza mierzonego narzędzia • Dynamiczny krzyż pomiarowy, samoczynnie lokalizujący krawędź skrawającą • Funkcje projektora oraz podgląd w świetle odbitym ostrza mierzonego narzędzia. Regulacja intensywności oświetlenia. Pomiar współrzędnych Z/X w świetle odbitym, pomiar promieni. Możliwość drukowania protokołów z widokiem ostrza mierzonego narzędzia. Warunkiem podpisania przez Strony bezusterkowego Protokołu Odbioru (bez uwag) będzie w szczególności: a) wykonanie instalacji urządzenia przez Wykonawcę, b) weryfikacja i potwierdzenie funkcjonalności przedmiotu zamówienia, e) weryfikacja przez Strony i potwierdzenie zgodności stanowiska z parametrami określonymi w zapytaniu. 2. Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.) załącznik Nr 2 zostanie udostępniony zainteresowanym Oferentom, którzy prześlą na adres email: ptolak@dezamet.com.pl; agurdak@dezamet.com.pl; podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 1 – Wzór umowy o poufność. 3. Zamawiający wymaga: a) dostawy urządzenia do swojego zakładu (ul. Szypowskiego 1; 39-460 Nowa Dęba) oraz montażu urządzenia w zakładzie, b) instalacji urządzenia, c) przeszkolenia pracowników Zamawiającego minimum 6 osób. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru dostawy, sporządzonego w zakładzie Zamawiającego. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 15.12.2024 r. Przez termin realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się zrealizowanie całości wymagań Zamawiającego określonych w punkcie 1. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy, a terminem zakończenia data podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia podpisana przez Zamawiającego.

      Okres gwarancji

      Preferowany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy

      Kody CPV

      38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

      38300000-8 Przyrządy do pomiaru

      38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza

      38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      podkarpackie

      Powiat

      tarnobrzeski

      Gmina

      Nowa Dęba

      Miejscowość

      Nowa Dęba

      Harmonogram

      • Etap 1

        Początek realizacji

        2024-02-05

        Koniec realizacji

        2024-02-19

        Czy występuje płatność częściowa

        NIE

        Opis

        Pytania dodatkowe

      • Etap 2

        Początek realizacji

        2024-02-22

        Koniec realizacji

        2024-03-08

        Czy występuje płatność częściowa

        NIE

        Opis

        Składanie ofert

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia stanowiącego Załącznik 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

      Typ

      Potencjał techniczny

      Opis

      Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do potencjału technicznego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego Załącznik 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia stanowiącego Załącznik 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia stanowiącego Załącznik 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      oferent powinien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Cena – najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Najniższa zaoferowana cena _______________________________________________ x 65 = Liczba punktów Cena oferowana przez firmę-Oferenta

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Termin realizacji – najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy termin realizacji, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Najkrótszy termin realizacji _______________________________________________ x 20 = Liczba punktów Termin realizacji oferowany przez firmę-Oferenta

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Okres gwarancji: Oferent, który zaoferuje gwarancję o terminie: a) Od 12 miesięcy do 24 miesięcy otrzyma 5 pkt; b) Od 25 do 30 miesięcy otrzyma 10 pkt; c) Od 31 do 36 miesięcy otrzyma 15 pkt.

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2024-02-05 - data opublikowania

2024-03-08 - termin składania ofert

2024-03 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

2024-02-05 - Etap1 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie przyrządu ustawczo pomiarowego poziomego ...

2024-02-19 - Etap1 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie przyrządu ustawczo pomiarowego poziomego ...

2024-02-22 - Etap2 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie przyrządu ustawczo pomiarowego poziomego ...

2024-03-08 - Etap2 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie przyrządu ustawczo pomiarowego poziomego ...