Ogłoszenie nr 2023-18298-150359
Roboty termoizolacyjne, tj. ocieplenie części ścian zewnętrznych – elewacji północnej i zachodniej budynku Stowarzyszenia „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno” o łącznej powierzchni ścian ok. 102 m2 wraz z wykonaniem na jej powierzchni struktury elewacyjnej, na potrzeby realizowanego projektu partnerskiego pn.: „Klub Wsparcia Dziennego, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 06.02.02. Rozwój usług społecznych.
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2023-03-30 16:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-14
Data ostatniej zmiany
2023-03-14
Planowany termin podpisania umowy
2023-04
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.06.02.02-22-0082/20 - Klub Wsparcia Dziennego
Warunki zmiany umowy
Pełna treść dostępna w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) gdy zmiany nie są istotne w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020; b) gdy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w procesie inwestycyjnym, w szczególności zmian powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, których nie można było przewidzieć, a których zmiana jest wymuszona należytym wykonaniem Umowy c) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d)gdy Strony przewidują możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy, lub które pojawiły się w dokumentacji na skutek tzw. błędów projektowych (tzw. roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót lub części robót z danego elementu, nastąpi odliczenie ich od ogólnej wartości przedmiotu umowy. Obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego. Kosztorysy te w obu przypadkach opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów e) wykonania robót zamiennych, Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie. W przypadku robót zamiennych stosuje się zasady wyceny tych robót zawarte w szczegółowym kosztorysie (koszt roboczogodziny, narzuty, zysk), natomiast ceny materiałów będą średnimi cenami wynikającymi z aktualnego cennika SEKOCENBUD dla okresu, w którym realizowane są roboty zamienne f) z powodu zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania lub zwalczania COVID-19, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron umowy g) określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.), innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 15r ustawy i w zakresie określonym w ustawie; h) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, jeśli nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Taka zmiana nie wymaga dodatkowego zgodnego oświadczenia woli obu Stron (nie wymaga aneksu do Umowy); i) w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia, ponadprzeciętnych warunków atmosferowych, powodujących brak możliwości kontynuowania robót (wstrzymanie wykonania robót) lub ich dokończenia zgodnie z harmonogramem, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów j) w przypadku wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót przez Wykonawcę k) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia nagłe, niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej l) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą będącą stroną umowy o dofinansowanie, w ramach której finansowane jest niniejsze zamówienia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia . 2. Dodatkowo Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w przypadkach określonych w części 6.5.2 pkt. 20 lit. b) - e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/97405/wytyczne_w_zakresie_kwalifikowalnosci_wydatkow_21_12_2020_1.pdf). 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 3.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; danych teleadresowych; 3.2. danych rejestrowych; 3.3. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 5. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2023-03-14
1. Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
3. Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia - załącznik nr 2
4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych - załącznik nr 3
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 4
6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych art.13 lub 14RODO -zał. nr 5
7. Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 6
8. Wzór umowy - załącznik nr 7
9. Przedmiar robót – załącznik nr 8
Części zamówienia
Część 1
Roboty termoizolacyjne - ocieplenie części ścian budynku
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Pełny opis znajduje się w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termoizolacyjnych, tj. ocieplenie części ścian zewnętrznych – elewacji północnej i zachodniej budynku Stowarzyszenia „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno” o łącznej powierzchni ścian ok. 102 m2 wraz z wykonaniem na jej powierzchni struktury elewacyjnej, na potrzeby realizowanego projektu partnerskiego pn.: „Klub Wsparcia Dziennego, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy budynku Stowarzyszenia „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno”, położonego na działce - nr ewid. 188/35 w Debrznie, przy ul. Ogrodowej 26, 77-310 Debrzno, w części w której mieści się Klub Wsparcia Dziennego. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. rozebranie rur spustowych nienadających się do użytku; 3.2. demontaż okablowania, parapetów okiennych i innych elementów na elewacji; 3.3. przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekko-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie; 3.4. przygotowanie podłoża, zabezpieczenie okien i drzwi folią malarską; 3.5. jednokrotne zagruntowanie podłoża emulsją gruntującą; 3.6. ocieplenie ścian budynku w systemie STOPTER płytami styropianowych fasadowymi o grubości 20 cm - deklarowany minimalny współczynnik przewodzenia ciepła λ dekl. w temp. 10°C 0,033 W/(m*K) mocowanymi za pomocą dybli plastikowych; 3.7. przyklejenie warstwy siatki na ścianach; 3.8. montaż narożników wypukłych kątownikiem metalowym; 3.9. obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, w tym parapety okienne; 3.10. nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej; 3.11. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o grubości 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych; 3.12. montaż zdemontowanego wcześniej okablowania i sygnalizatorów; 3.13. montaż nowych parapetów okiennych o głębokości 35 cm oraz nowych rur spustowych z gotowych elementów, okrągłe, Fi 110mm, blacha ocynkowana. 4. Prace termoizolacyjne dotyczyć będą części ściany szczytowej – elewacja północna (26 m2) i części ściany frontowej – elewacja zachodnia (76 m2) na wysokości kondygnacji parterowej (do 4 m od podłoża). Część ściany frontowej znajduje się pod tarasem. 5. Górna część wykonanego ocieplenia winna być obrobiona blachą o szerokości min. 25 cm z wcięciem do elewacji celem zabezpieczenia wykonanego ocieplenia przed zaciekaniem. 6. Ściany wykonane są z gazobetonu oraz betonowej konstrukcji szkieletowej. 7. Szczegółowy zakres rzeczowy robót termoizolacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia oraz sposób ich wykonania określa przedmiar robót. Dokument ten stanowi integralną część niniejszego postępowania. Przedmiar robót udostępniony zostaje Oferentowi w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ma charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będzie stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. 8. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, Oferent ma możliwość dokonania oględzin miejsca robót budowlanych i rozpoznać wszelkie uwarunkowania, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się wcześniejszy kontakt telefoniczny: 59 83 35 750 lub e-mail: a.kozicka@stowdeb.pl celem umówienia się na oględziny. 9. Wszystkie elementy/ materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, montowane wyposażenie muszą być nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia. 10. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w zapytaniu ofertowym lub załącznikach do zapytania ofertowego, w tym w przedmiarze robót, występują nazwy konkretnego producenta/produktu, czy normy jakościowe, to należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości (nie gorsze niż założone w dokumentacji). 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w zapytaniu ofertowym lub załącznikach do zapytania ofertowego, w tym w przedmiarze robót, wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tym zakresie o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 12. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. 13. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi regulacjami normatywnymi, zaleceniami Zamawiającego oraz - o ile pozwalają na to warunki techniczne i zakres prowadzonej modernizacji ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 – Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn - pozwalając osobom z niepełnoprawnościami na korzystanie z budynku na zasadzie równości z innymi osobami. 14. Przed dokonaniem zamówienia materiałów do wbudowania i wykończeniowych a także innych urządzeń i elementów wyposażenia objętych zamówieniem, np. parapety, kolor elewacji - Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu propozycje materiałowe, próbki i próbki kolorystyczne celem akceptacji zamówienia. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji jakości (prawa i obowiązki stron regulować będzie umowa i Karta Gwarancyjna) na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot Umowy. Termin liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy na podstawie końcowego protokołu odbioru, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Okres gwarancji jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z warunkami określonymi w Punkcie VI. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert - niniejszego zapytania ofertowego. 16. Szczegółowe warunki realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
Min. 24 m-ce
Kody CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45320000-6 Roboty izolacyjne
45443000-4 Roboty elewacyjne
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
człuchowski
Gmina
Debrzno
Miejscowość
Debrzno
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Pełny opis dostępny jest w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DO O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące warunki: a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia z uwzględnieniem tożsamej technologii (wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą), o powierzchni ścian nie mniejszej niż 50 m2 każda robota.. Za wykonanie jednej roboty budowlanej uznaje się wykonanie roboty na jednym obiekcie budowlanym w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) lub na różnych obiektach budowlanych w ramach jednej umowy (zamówienia, zlecenia). Weryfikacja spełniania przez Oferenta powyższego warunku nastąpi w oparciu o: oświadczenie Oferenta - Wykaz zrealizowanych robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których zostały wykonane oraz dowody określające czy te roboty budowalne (wskazane w Wykazie...) zostały wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonane (np. protokół odbioru), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Pełna treść dostępna w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF 1) Niniejsze zamówienie nie może zostać udzielone osobom ani podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający informuje, iż: a) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu są: Pani Zdzisława Hołubowska – Prezes, Pan Jacek Janusz – Zastępca Prezesa, Pan Andrzej Pluto-Prądzyński – członek Zarządu, Pani Renata Pisuk – Sekretarz, Pani Anna Mikulska – Skarbnik; b) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy jest: Pani Anna Kozicka – koordynator projektu. 2) Niniejsze zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835), zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”, tj. a) Wykonawcy oraz uczestnikowi konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; b) Wykonawcy oraz uczestnikowi konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; c) Wykonawcy oraz uczestnikowi konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 3) Niniejsze zamówienie nie może zostać udzielone na rzecz lub z udziałem podmiotów, wobec których zastosowanie mają przepisy art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014 str.1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 08.04.2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1),tj.: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. W celu potwierdzenia, że nie zachodzą wobec Oferenta podstawy wykluczenia, Oferent zobowiązany jest złożyć Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) poprzez skreślenie niewłaściwego wyrażenia odnoszącego się do sytuacji Oferenta w każdym z trzech podpunktów [1), 2), 3)] odnoszących się odpowiednio do podstaw wykluczenia opisanych w pkt. V.3. 1), 2) i 3) powyżej.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Pełna treść dostępna jest w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF 1. Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, 2. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, 3. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wskazanych w Wykazie zrealizowanych robót budowlanych.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Pełny opis dostępny w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF Cena brutto - waga kryterium 90% C = Cmin. x 90 pkt./Co Zamawiający obliczy punkty w kryterium Cena brutto, zgodnie z przedstawionym wzorem na podstawie ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia podanej w Ofercie.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Pełny opis dostępny jest w załączonym dokumencie - Zapytanie ofertowe_elewacja_DOF. Gwarancja - waga kryterium 10% G=Go. x 10 pkt./Gmax Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 m-ce.Jeżeli Oferent zaoferuje gwarancję na okres krótszy niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2023-03-14 - data opublikowania
2023-03-30 16:00:00 - termin składania ofert
2023-04 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Oferencie, nie popełnij tego błędu!
Aby mieć pewność, że Twoja oferta została złożona:
- musisz zobaczyć komunikat „Oferta została złożona”, który wyświetli się po kliknięciu w przycisk „Złóż ofertę”,
- poprawnie złożona oferta musi mieć status ZŁOŻONA. Sprawdź to w zakładce „Moje oferty”.