Ogłoszenie nr 2023-49194-149048
Zapytanie ofertowe dot. usługi polegającej na zarządzaniu projektem pt.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie”, dofinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014- 2021 w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”, zapewniającą wykonanie przez Gminę Dywity obowiązków wynikających z Umowy
Status ogłoszenia: Zamknięte
Termin składania ofert
2023-03-14 14:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-06
Data ostatniej zmiany
2023-03-06
Planowany termin podpisania umowy
2023-03
Powstaje w kontekście projektu
POPT.14.21.00-28-0001/23 - Zapytanie ofertowe dot. usługi polegającej na zarządzaniu projektem pt.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie”
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2023-03-06
1. Zapytanie ofertowe
2. Wzór umowy
3. Formularz ofertowy
Części zamówienia
Część 1
Zapytanie ofertowe
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Specyfika głównych wymagań a) Rodzaj zamówienia -usługi b) Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we wspólnym słowników zamówienia (cpv): 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych c) Cel zamówienia: Gmina Dywity podpisała Umowę o dofinansowanie projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie" ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”. Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi polegającej na zarządzaniu i nadzorze w zakresie projektu, o którym mowa powyżej w zakresie realizacji projektu oraz finansowego i rzeczowego rozliczania projektu, gwarantującego wypełnienie wszystkich obowiązków w celu prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu przez Gminę wynikających z Umowy o dofinansowanie oraz innych dokumentów, procedur i wymagań wynikających z Programu. d) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zarządzania i nadzoru w zakresie Projektu o nazwie „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie". W ramach usługi Wykonawca powoła Zespół Projektu. Obowiązki Wykonawcy będą obejmować wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i rozliczenia Projektu, w szczególności: kontakty z uprawnionymi organami, w tym instytucją udzielającą wsparcia na realizację Projektu (NFOŚiGW w Warszawie), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach projektu (wskaźniki, cele projektu, wydatki, etc.) wynikających z wniosku i Umowy o dofinansowanie, warunków Programu, w tym związanych z wszelką sprawozdawczością, rozliczeniami, ich kontrolą i audytem oraz monitoring ryzyka; nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników projektu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń; wychwytywanie i analizowanie ryzyk/ryzyka; podejmowanie działań korygujących; nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze; współpraca z osobami uczestniczącymi w projekcie; przygotowywanie, nadzór poprawności i kompletności dokumentów, umów na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją projektu, w kontekście ich zgodności z projektem, w tym z umową o dofinansowanie; przygotowywanie, nadzór nad poprawnością i kompletnością dokumentacji przetargowej związanej z realizacją projektu, w kontekście jej zgodności z projektem, w tym z umową o dofinansowanie; realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu oraz założeń Planu Komunikacji dla Projektu stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z projektem, w tym m.in. opracowanie pism, raportów, dokumentów, wydruków do celów sprawozdawczości i korespondencji z NFOŚiGW i innymi instytucjami uprawnionymi do kontroli projektów lub/i wyznaczonymi do przeprowadzania badań, kontroli, audytu projektu oraz bezzwłoczne zarządzanie, nadzorowanie i opiniowanie (merytoryczne i finansowe) w zakresie zdarzeń wynikłych w okresie obowiązywania niniejszej umowy oraz opiniowanie propozycji projektowych i wykonawczych; czynny udział podczas kontroli projektu oraz jego zewnętrznego audytu, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z ww. kontrolą i audytem; monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programowych oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu, w tym przy zachowaniu instrukcji wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej, planu kont, itd.; sporządzanie wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą; bieżący nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych zadań i wydatków w zakresie zgodności z budżetem projektu, harmonogramem płatności oraz Wytycznymi programu; aktualizacja harmonogramu płatności i innych dokumentów w celu wykorzystania oszczędności w ramach projektu lub/i niezbędnych zmian w projekcie; opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi, w tym kwalifikowanie odpowiednich wartości do kosztów kwalifikowalnych projektu; udział w cyklicznych naradach budowy; bezzwłoczne, nie później niż w terminie trzech dni roboczych pisemne informowanie Zamawiającego -Gminy Dywity o istotnych zdarzeniach mogących mieć wpływ na realizację warunków Programu, w tym o powiadomieniu Zleceniobiorcy przez uprawnione podmioty o wszczęciu kontroli i/lub audytu Projektu, ich przebiegu, wymaganiach ze strony uprawnionych organów oraz wynikach ww. postępowań. Zespół Projektu odpowiada przed Wójtem Gminy Dywity i przedstawia cykliczne sprawozdania z działalności Wykonawca będzie zobligowany do zapewnienia stałego dyżuru koordynatora w okresie realizacji usługi, na warunkach wskazanych w Umowie. 2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Dywity
Miejscowość
Dywity
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2023-03-06 - data opublikowania
2023-03-14 14:00:00 - termin składania ofert
2023-03 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.
Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.
Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.