Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.

Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.

Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.

Ogłoszenie nr 2023-49194-149048

Zapytanie ofertowe dot. usługi polegającej na zarządzaniu projektem pt.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie”, dofinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014- 2021 w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”, zapewniającą wykonanie przez Gminę Dywity obowiązków wynikających z Umowy

Status ogłoszenia: Zamknięte

Termin składania ofert

2023-03-14 14:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2023-03-06

Data ostatniej zmiany

2023-03-06

Planowany termin podpisania umowy

2023-03

Powstaje w kontekście projektu

POPT.14.21.00-28-0001/23 - Zapytanie ofertowe dot. usługi polegającej na zarządzaniu projektem pt.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie”

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2023-03-06

  1. 1. Zapytanie ofertowe

  2. 2. Wzór umowy

  3. 3. Formularz ofertowy

Części zamówienia

  • Część 1

    Zapytanie ofertowe

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Usługa

      Usługi inne

      Opis

      II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Specyfika głównych wymagań a) Rodzaj zamówienia -usługi b) Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we wspólnym słowników zamówienia (cpv): 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych c) Cel zamówienia: Gmina Dywity podpisała Umowę o dofinansowanie projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie" ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”. Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi polegającej na zarządzaniu i nadzorze w zakresie projektu, o którym mowa powyżej w zakresie realizacji projektu oraz finansowego i rzeczowego rozliczania projektu, gwarantującego wypełnienie wszystkich obowiązków w celu prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu przez Gminę wynikających z Umowy o dofinansowanie oraz innych dokumentów, procedur i wymagań wynikających z Programu. d) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zarządzania i nadzoru w zakresie Projektu o nazwie „Kompleksowa termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie oraz Szkoły Podstawowej w Spręcowie". W ramach usługi Wykonawca powoła Zespół Projektu. Obowiązki Wykonawcy będą obejmować wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i rozliczenia Projektu, w szczególności:  kontakty z uprawnionymi organami, w tym instytucją udzielającą wsparcia na realizację Projektu (NFOŚiGW w Warszawie),  monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach projektu (wskaźniki, cele projektu, wydatki, etc.) wynikających z wniosku i Umowy o dofinansowanie, warunków Programu, w tym związanych z wszelką sprawozdawczością, rozliczeniami, ich kontrolą i audytem oraz monitoring ryzyka;  nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników projektu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń; wychwytywanie i analizowanie ryzyk/ryzyka; podejmowanie działań korygujących;  nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze;  współpraca z osobami uczestniczącymi w projekcie;  przygotowywanie, nadzór poprawności i kompletności dokumentów, umów na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją projektu, w kontekście ich zgodności z projektem, w tym z umową o dofinansowanie;  przygotowywanie, nadzór nad poprawnością i kompletnością dokumentacji przetargowej związanej z realizacją projektu, w kontekście jej zgodności z projektem, w tym z umową o dofinansowanie;  realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu oraz założeń Planu Komunikacji dla Projektu stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie;  przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z projektem, w tym m.in. opracowanie pism, raportów, dokumentów, wydruków do celów sprawozdawczości i korespondencji z NFOŚiGW i innymi instytucjami uprawnionymi do kontroli projektów lub/i wyznaczonymi do przeprowadzania badań, kontroli, audytu projektu oraz bezzwłoczne zarządzanie, nadzorowanie i opiniowanie (merytoryczne i finansowe) w zakresie zdarzeń wynikłych w okresie obowiązywania niniejszej umowy oraz opiniowanie propozycji projektowych i wykonawczych;  czynny udział podczas kontroli projektu oraz jego zewnętrznego audytu, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z ww. kontrolą i audytem;  monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programowych oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu, w tym przy zachowaniu instrukcji wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej, planu kont, itd.; sporządzanie wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą;  bieżący nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych zadań i wydatków w zakresie zgodności z budżetem projektu, harmonogramem płatności oraz Wytycznymi programu;  aktualizacja harmonogramu płatności i innych dokumentów w celu wykorzystania oszczędności w ramach projektu lub/i niezbędnych zmian w projekcie;  opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi, w tym kwalifikowanie odpowiednich wartości do kosztów kwalifikowalnych projektu;  udział w cyklicznych naradach budowy;  bezzwłoczne, nie później niż w terminie trzech dni roboczych pisemne informowanie Zamawiającego -Gminy Dywity o istotnych zdarzeniach mogących mieć wpływ na realizację warunków Programu, w tym o powiadomieniu Zleceniobiorcy przez uprawnione podmioty o wszczęciu kontroli i/lub audytu Projektu, ich przebiegu, wymaganiach ze strony uprawnionych organów oraz wynikach ww. postępowań.  Zespół Projektu odpowiada przed Wójtem Gminy Dywity i przedstawia cykliczne sprawozdania z działalności Wykonawca będzie zobligowany do zapewnienia stałego dyżuru koordynatora w okresie realizacji usługi, na warunkach wskazanych w Umowie. 2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

      Kody CPV

      79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem

      79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

      79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      warmińsko-mazurskie

      Powiat

      olsztyński

      Gmina

      Dywity

      Miejscowość

      Dywity

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Cena 100%

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2023-03-06 - data opublikowania

2023-03-14 14:00:00 - termin składania ofert

2023-03 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.