Ogłoszenie nr 2022-3348-120996
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2022-08-18 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2022-08-04
Data ostatniej zmiany
2022-08-10
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.02.05.00-22-0001/16 - Invest in Pomerania 2020
RPPM.02.03.00-22-0001/16 - Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Umowa może być zmieniona w następujących przypadkach: a) ulegną zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, przy czym ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, b) w przypadku wycofania z rynku bądź zaprzestania produkcji materiału eksploatacyjnego zaoferowanego przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego, zgodnego z umową, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, c) zamiany materiału eksploatacyjnego, będącego przedmiotem umowy, na nowy produkt o tych samych właściwościach przy zachowaniu ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, d) obniżenia przez Wykonawcę cen materiału eksploatacyjnego będących przedmiotem zamówienia.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w wersji 1 z dn. 2022-08-04
1. Zapytanie ofertowe z załącznikami
2. Załącznik nr 3 - Formularz cenowy -wersja edytowalna
Dodane do ogłoszenia w wersji 2 z dn. 2022-08-08
1. Odpowiedź na pytanie oraz zmiana treści Zapytania ofertowego
2. Zmiana treści Zapytania ofertowego
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-08-10
1. Odpowiedź na pytanie oraz zmiana treści Zapytania ofertowego-10.08.2022
2. Załącznik nr 3 - Formularz cenowy_zaktualizowany-10.08.2022
Części zamówienia
Część 1
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek..
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. 2. Materiały eksploatacyjne dostarczane przez Wykonawcę muszą: a) spełniać wszystkie wymogi określone w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, b) odpowiadać parametrom określonym w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 3. Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały eksploatacyjne sukcesywnie w ilościach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych (z wyłączeniem sobót) od dnia złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania w jednej z następujących form: telefonicznie, e-mailowo lub pisemnie. 4. Dostawy powinny być realizowane w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 9 do 15, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 5. Miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 472 D, budynek Olivia Six. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dotrzymanie wymaganych parametrów dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowane ceny jednostkowe netto dostarczanych materiałów eksploatacyjnych nie będą podwyższane w okresie obowiązywania umowy. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne w wymiarze minimum 6 miesięcy. 9. Zamawiający gwarantuje sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości poszczególnych zamawianych materiałów eksploatacyjnych w ramach kwoty łącznej określonej w Ofercie wykonawcy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty określonej w ofercie wykonawcy oraz do nie zamówienia wszystkich materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 3. Zamawiający wykorzysta minimum 50 % łącznej kwoty określonej w ofercie wykonawcy. Pozostałe 50% łącznej kwoty określonej w ofercie wykonawcy Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego w pełnej wysokości łącznej ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres 12 miesięcy, liczony od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty łącznej określonej w ofercie Wykonawcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem ust. 12. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania kwoty łącznej określonej w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłużej niż o okres 12 kolejnych miesięcy. Przedłużenie nastąpi na mocy jednostronnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności co najmniej na 7 dni przed końcem obowiązywania umowy. Przedłużona umowa jest wykonywana na zasadach określonych dla podstawowego okresu jej obowiązywania. UWAGA !!!! OGŁOSZENIE ZAWIERA NIEAKTUALNE ZAPISY W ZAKRESIE: LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ. ZMIANIE ULEGŁ UST. 4 - zgodnie z załącznikiem Zmiana treści Zapytania ofertowego i obecnie ma następującą treść: "4. W przypadku oferowania materiałów równoważnych w stosunku do materiałów wskazanych w załączniku nr 3, w celu potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien załączyć: a) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych, oraz normą ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych. b) certyfikaty potwierdzające, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne posiadają wydajność, która jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami ISO/IEC 19752 lub równoważna dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważna dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważne dla tuszy do drukarek atramentowych, wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność, zgodnie z postanowieniami ust. 5 i 6. c) raporty z testów wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność, zgodnie z postanowieniami ust. 5 i 6”.
Kody CPV
30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych
30124300-7 Bębny do maszyn biurowych
30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 Wkłady drukujące
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych lub atramentowych lub kserokopiarek, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert łączna wartość zrealizowanych dostaw wynosi nie mniej niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie jak stanowi § 3.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono. 2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835, dalej ustawa o agresji na Ukrainę), przy czym zgodnie z tym przepisem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawa o agresji na Ukrainę; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawa o agresji na Ukrainę; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawa o agresji na Ukrainę. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym - załącznik nr 1 i załącznik nr 3. 2. Wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego) wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze zapytanie powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu. 4. W przypadku oferowania materiałów równoważnych w stosunku do materiałów wskazanych w załączniku nr 3, w celu potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien załączyć: a) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych, oraz normą ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych. b) certyfikaty potwierdzające, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne posiadają wydajność, która jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami ISO/IEC 19752 lub równoważna dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważna dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważne dla tuszy do drukarek atramentowych, wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność. 5. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str.30) 6. Zamawiający wymaga, złożenia certyfikatów wydanych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 7. Wykazanie równoważności nie może polegać jedynie na złożeniu oświadczenia przez producenta, wykonawcę lub dystrybutora. 8. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty. 9. W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 10. W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami zapytania, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem ust. 8 i 9.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferowana cena brutto „C” – 80 % (maks. 80 pkt). Sposób obliczenia: C = [CN / CR] x 80 C – ilość punktów dla kryterium Oferowana cena brutto „C” CN – najniższa oferowana cena CR – cena oferty rozpatrywanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji „G” – 20 % (maks. 20 pkt). Okres gwarancji - 6 miesięcy ; Liczba punktów - 0; Okres gwarancji - 12 miesięcy ; Liczba punktów - 20. Uwaga! Maksymalny oceniany okres gwarancji – 12 miesięcy.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2022-08-10 - data opublikowania
2022-08-18 12:00:00 - termin składania ofert
????-??-?? - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc