Ogłoszenie nr 2022-17929-120709
Generator Innowacji. Sieci Wsparcia 2
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2022-08-10
Data opublikowania ogłoszenia
2022-08-02
Data ostatniej zmiany
2022-08-02
Planowany termin podpisania umowy
2022-08
Powstaje w kontekście projektu
POWR.04.01.00-00-I104/19 - Generator Innowacji. Sieci wsparcia 2
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, maksymalnie do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w przypadkach i na warunkach określonych w Wytycznych, w razie pojawienia się takiej potrzeby w Projekcie.
Warunki zmiany umowy
Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jak również Wykonawcy oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza również zmiany warunków umowy w zakresie dotyczącym zmiany terminów realizacji poszczególnych usług oraz całości zamówienia, jeśli zmiany te będą wynikały ze zmian w Projekcie lub będą korzystne dla Zamawiającego
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-08-02
1. Szczegółowa treść zapytania ofertowego 1 2022 POWER BK
2. Załącznik 1 Formularz ofertowy 1 2022 POWER BK
3. Załącznik 2 Oświadczenie o spełnianiu wymagań 1 2022 POWER BK
4. Załącznik 3 Oświadczenie wykonawców o braku powiązań 1 2022 POWER BK
Części zamówienia
Część 1
24 opinie prawne dla innowacyjnych rozwiązań
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn. „GENERATOR INNOWACJI. Sieci Wsparcia 2” - Projekt, na podstawie umowy POWR.04.01.00-00-I104/19 realizowanego przez PCG Polska Sp. z o.o. (Lider) i Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” (partner) ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Projekt zakłada wypracowanie i przetestowanie innowacyjnych rozwiązań, służących poprawie jakości życia osób starszych (60+) i ich opiekunów oraz osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę o starości, przygotowują się do emerytury, potrzebują działań profilaktycznych na rzecz zapobieganiu wykluczeniu społecznemu i poprawie jakości życia na starość. Projekt skierowany jest do osób fizycznych, grup nieformalnych, podmiotów społecznych, instytucji publicznych, mających pomysł na innowacyjne narzędzie/metodę/rozwiązanie wspierające poprawę jakości życia osób starszych i ich opiekunów. Projekt obejmuje wsparciem innowacyjne pomysły dot. poprawy jakości życia osób starszych i ich opiekunów. Więcej o projekcie www.sieciwsparcia.pl. Na każdym etapie projektu Komisja ekspertów wyłania rozwiązania, które w największym stopniu spełniają m.in kryteria innowacyjności i możliwości dalszego upowszechniania (szczegółowe regulamin dla innowatorów oraz kryteria oceny na różnych etapach znajdują się tutaj: https://sieciwsparcia.pl/regulamin/regulamin/informacje-ogolne/) . Członkowie Komisji w trakcie oceny korzystają z różnych materiałów przygotowanych przez innowatorów, ewaluatorów oraz badaczy. Na ostatnim etapie konkursu także z opinii prawnych dotyczących każdego rozwiązania. Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” zaprasza Państwa do udziału w konkursie ofert na realizację usługi w zakresie opracowanie opinii prawnej dla 24 innowacyjnych rozwiązań. Opinie prawne mają na celu umożliwienia oceny wymagań prawnych oraz ryzyk prawnych związanych z wdrożeniem rozwiązania w wybranym przez innowatora typie użytkownika. Słownik pojęć: Pomysł na innowację i innowacja: pojęcia stosowane zamiennie, w zależności od etapu pracy nad innowacją. W pierwszych etapach Konkursu zgłoszenia określamy jako pomysły na innowacje, po ich dopracowaniu, począwszy od specyfikacji innowacji, używamy terminu “innowacje”. Użytkownicy innowacji: instytucje lub organizacje korzystające z nowych rozwiązań opracowanych i testowanych w ramach Inkubatora. Testowanie innowacji: sprawdzenie w praktyce przez Innowatorów, czy innowacja może być skuteczna, efektywna i użyteczna. W trakcie testowania innowacje mogą zmieniać się. Przedmiot Zamówienia realizowany będzie w okresie od 12.08.2022 r. do 01.09.2022 r.: Zakres prac: A. zapoznanie się z dokumentacją 24 innowacyjnych projektów B. określenie możliwych wymagań prawnych i ryzyk prawnych związanych z wdrożeniem innowacyjnych projektów w danym typie użytkownika (na podstawie wstępnego opisu zagadnień opracowanych przez Zamawiającego i zamieszczonych poniżej). C. opracowanie 24 opinii prawnych dla każdego z innowacyjnych projektów (składające się co najmniej z: podania istniejących ram prawnych, wskazania wymagań prawnych i kluczowych ryzyk prawnych związanych z wdrożeniem innowacyjnych projektów w danym typie użytkownika. Ponadto, jeżeli jest zasadne dla danego typu analizowanego projektu przedstawić krótką propozycję potencjalnych zmian, które miałyby istotny pozytywny wpływ na minimalizację ryzk prawnych związanych z wdrożeniem danego działania. W ramach opinii dodanie opisowego wyjaśnienia tak, by lektura opinii była przystępna, zrozumiała, czytelna dla członków Komisji oceniającej innowacyjne rozwiązania. D. minimalna objętość jednej opinii to minimum 2500 znaków (ze spacjami) . Najważniejsze obszary tematyczne, których dotyczyć będzie analiza: Jednocześnie zaznaczamy, że wymienione problemy mogą powtarzać się w kilku projektach innowacyjnych. 1. pozyskiwanie danych o osobach starszych - prawo do wizerunku osób starszych, w tym niesamodzielnych (m.in. RODO - Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) – możliwości i ograniczenia prawne związane z przetwarzaniem czy korzystaniem z dużych zbiorów danych - oceniając ich zgodność m.in. z przepisami ochrony danych osobowych, prawem do prywatności, prawem reklamy, przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ochroną konsumentów oraz regulacjami branżowymi; 2. odpowiedzialność prawna grup wolontariuszy i pracowników instytucji pracujących z osobami starszymi (np. innych seniorów, uczniów, dzieci, osób z niepełnosprawnościami), także w ich domach; 3. odpowiedzialność prawna związana z kwestiami transportu osób starszych zależnych np. przez wolontariuszy własnymi samochodami; 4. wchodzenie z ofertą edukacyjną do instytucji/organizacji – szkół; 5. wchodzenie z działaniami w przestrzeń klatek schodowych i wieszanie w przestrzeni elementów rozwiązania (wspólnoty, PPOŻ); 6. odpowiedzialność wolontariuszy i pracowników instytucji przy korzystaniu ze sprzętu i jego obsłudze np. schodołaz; 7. odpowiedzialność prawna organizatorów aktywności sportowych, w tym sportów ekstremalnych; 8. zasady pracy z dziećmi i bezpieczeństwo dzieci, także w placówce - w przypadku prowadzenia zajęć dla dzieci i seniorów 9. odpowiedzialność za przekazywaną wiedzę przez uczestników innowacji (seniorzy konsultanci edukują seniorów w sprawach urzędowych); 10. prawa autorskie w tym prawo do wykorzystania zdjęć (także archiwalnych); 11. zasady pracy wolontariackiej w miejscu pracy – wolontariat pracowniczy; 12. zasady bhp przy wprowadzaniu zmian w domach osób starszych – dla odbiorców i wykonawców; 13. odpowiedzialność wolontariuszy i pracowników związana z pracą z osobami w kryzysie bezdomności. HARMONOGRAM Harmonogram świadczenia usług w Projekcie przedstawia się następująco: Przekazanie materiałów przez Zamawiającego – część do 16.08.2022 Opracowanie opinii przez Wykonawcę do 01.09.2022 r.
Kody CPV
79100000-5 Usługi prawnicze
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub dysponują lub będą dysponować odpowiednią kadrą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: a) osoba uczestnicząca w realizacji Zamówienia posiada wykształcenie wyższe z zakresu nauk prawnych (nauki o administracji, prawo) z tytułem magistra lub wyższym; b) osoba uczestnicząca w realizacji Zamówienia posiada doświadczenie we współpracy z instytucjami samorządowymi (samorządami terytorialnymi lub jednostkami podległymi samorządowi – placówki oświatowe, instytucje kultury, ośrodki pomocy społecznej, spółki z udziałem gminy) i/lub organizacjami pozarządowymi w zakresie minimum dwukrotnego świadczenia usług prawnych na ich rzecz w ciągu ostatnich 3 lat. Zakres usług: udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowania dokumentów prawnych, występowaniu przed sądami i urzędami. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego i dołączenia go do oferty. Wykonawcy nie spełniający tych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Kryterium 1, tj. K1: cena – 100 punktów. Wykonawca powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2022-08-02 - data opublikowania
2022-08-10 - termin składania ofert
2022-08 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.
Szanowni Użytkownicy,
udostępniliśmy dla Państwa nowe funkcjonalności: Newsletter, Powiadomienia, Ulubione. Mają one zapewnić sprawniejsze i wygodniejsze korzystanie z Bazy.
Nowe funkcjonalności znajdują w głównym menu, pod zakładką „Moje oferty”. Dzięki nim będą mieli Państwo możliwość m.in. śledzenia nowych ogłoszeń oraz zmian na dotychczasowych, ustawienia wybranych powiadomień na maila, oznaczenia ogłoszeń jako ulubionych.
Zapraszamy do zapoznania się z pomocą oraz do korzystania z nowych funkcjonalności!
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc