Ogłoszenie nr 2020-6491-12010
Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” w ramach Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań chronionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte
Termin składania ofert
2020-10-26 12:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2020-10-16
Data ostatniej zmiany
2020-10-16
Planowany termin podpisania umowy
2020-10
Powstaje w kontekście projektu
RPKP.06.01.02-04-0013/19 - Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
nie dotyczy
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2020-10-16
1. treść zapytania ofertowego nr PCPR.210.13.2020.JK z dnia 16.10.2020r.
2. załącznik nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3. załącznik nr 2 formularz ofertowy
4. załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5. załącznik nr 4 ogólne warunki umowy
Części zamówienia
Część 1
Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia
Budżet
27900,00 PLNCzy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia
Opis
Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” w ramach Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań chronionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
Okres gwarancji
24 miesiące
Kody CPV
31521200-6 Lampy stojące
39136000-4 Wieszaki na odzież
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39254120-4 Zegary ścienne
39511000-7 Koce i pledy
39512000-4 Bielizna pościelowa
39512100-5 Prześcieradła
39515410-2 Rolety wewnętrzne
39525600-4 Ścierki do naczyń
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
świecki
Gmina
Nowe
Miejscowość
Nowe
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-28
Koniec realizacji
2020-11-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
2. Informacja o wyniku postępowania. 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana informację o wyborze oferty otrzyma w formie pisemnej za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w której Zamawiający wskaże termin zawarcia umowy. 2) Zamawiający zastrzega, że unieważni postępowanie, w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania. 3) Zamawiający unieważni postępowanie jeśli złożone oferty nie spełnią wymagań Zamawiającego lub też nie zostaną złożone żadne oferty. 4) Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający będzie mógł wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zajdzie okoliczność, o której mowa w ust. 2 pkt.2-3. 5) Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym. 6) Zamawiający może w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać wykonawcę do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty z wyjątkiem możliwości zmiany ceny oferty. 3. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających statut PES i zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
nie dotyczy
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz są zdolne do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz są zdolne do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej w Mieszkaniach Chronionych przy ul. Myśliwskiej 1, 86-170 Nowe po telefonicznym uzgodnieniu terminu w celu szczegółowego wymierzenia rolet wykonywanych na wymiar (tel. 52 5683208 lub 52 5683209 ) w celu dokonania pomiaru rolet, który będzie stanowił załącznik do oferty. 2. Wykonawca/Dostawca zobowiązany jest dostarczyć, wnieść i zamontować przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem. 3. Wykonawca/ Dostawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiot zamówienia wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie gwarancji. 4. Wykonawca/ Dostawca jest zobowiązany do udzielenia 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia ich odbioru końcowego. 5. Wykonawca/Dostawca zobowiązany jest do wniesienia i zamontowania przedmiotu zamówienia w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej. W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 6. W przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, Wykonawca/Dostawca wymieni przedmiot zamówienia na wolny od wad i zgodny z zamówieniem na własny koszt. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie z materiałów własnych i własnego sprzętu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolorystyki w przypadku gdy nie została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca składa Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego). 10. Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 12. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. 13. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie zamkniętej i zabezpieczonej przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści do terminu otwarcia ofert. 14. Kopertę należy opisać hasłem: „Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu pn. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” - nie otwierać do 26 października 2020 r.” 15. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy: a)W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa. b)Poprawki w ofercie prosimy nanosić przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej oraz złożenie podpisu osoby podpisującej/osób podpisujących ofertę. c)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wymagania dodatkowe: przedmiot zamówieni musi być fabrycznie nowy, nieużytkowany, wolny od wad i być w pełni gotowy do użytku.
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) CENA OFERTY BRUTTO Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru: P – łączna ocena oferty najniższa oferowana cena P = ________________________ x 20 pkt x 60% cena badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium posiadania statutu podmiotu ekonomii społecznej (PES) Spełnienie kryteriów, o których mowa w pkt. b) nastąpi w oparciu o ocenę spełnia - 6 pkt, nie spełnia - 0 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
c)Kryterium zatrudniania przez wykonawcę minimum 3 osób z niepełnosprawnością Spełnienie kryteriów, o których mowa w pkt. c) nastąpi w oparciu o ocenę spełnia - 2 pkt, nie spełnia - 0 pkt.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2020-10-16 - data opublikowania
2020-10-26 12:00:00 - termin składania ofert
2020-10 - planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
2020-10-28 - Etap1 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudow...
2020-11-30 - Etap1 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudow...
Szanowni Użytkownicy,
informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.
Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.
Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.