Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że 25 marca 2025 r. został podniesiony dla zamówień próg determinujący stosowanie zasady konkurencyjności.

Obecnie wynosi on 80 tys. zł netto.

Więcej informacji znajdą Państwo w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dostępnych na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-kwalifikowalnosci-2021-2027.

Ogłoszenie nr 2020-6491-12010

Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” w ramach Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań chronionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2020-10-26 12:00:00

Data opublikowania ogłoszenia

2020-10-16

Data ostatniej zmiany

2020-10-16

Planowany termin podpisania umowy

2020-10

Powstaje w kontekście projektu

RPKP.06.01.02-04-0013/19 - Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

nie dotyczy

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2020-10-16

  1. 1. treść zapytania ofertowego nr PCPR.210.13.2020.JK z dnia 16.10.2020r.

  2. 2. załącznik nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  3. 3. załącznik nr 2 formularz ofertowy

  4. 4. załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  5. 5. załącznik nr 4 ogólne warunki umowy

Części zamówienia

  • Część 1

    Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia

    Budżet

    27900,00 PLN

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Dostawa

      Dostawy inne

      Opis

      Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” w ramach Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań chronionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej.

      Okres gwarancji

      24 miesiące

      Kody CPV

      31521200-6 Lampy stojące

      39136000-4 Wieszaki na odzież

      39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

      39254120-4 Zegary ścienne

      39511000-7 Koce i pledy

      39512000-4 Bielizna pościelowa

      39512100-5 Prześcieradła

      39515410-2 Rolety wewnętrzne

      39525600-4 Ścierki do naczyń

      44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne

      Miejsca realizacji

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      kujawsko-pomorskie

      Powiat

      świecki

      Gmina

      Nowe

      Miejscowość

      Nowe

      Harmonogram

      • Etap 1

        Początek realizacji

        2020-10-28

        Koniec realizacji

        2020-11-30

        Czy występuje płatność częściowa

        NIE

        Opis

        2. Informacja o wyniku postępowania. 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana informację o wyborze oferty otrzyma w formie pisemnej za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej, w której Zamawiający wskaże termin zawarcia umowy. 2) Zamawiający zastrzega, że unieważni postępowanie, w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania. 3) Zamawiający unieważni postępowanie jeśli złożone oferty nie spełnią wymagań Zamawiającego lub też nie zostaną złożone żadne oferty. 4) Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający będzie mógł wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zajdzie okoliczność, o której mowa w ust. 2 pkt.2-3. 5) Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym. 6) Zamawiający może w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać wykonawcę do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty z wyjątkiem możliwości zmiany ceny oferty. 3. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających statut PES i zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

      Typ

      Wiedza i doświadczenie

      Opis

      nie dotyczy

      Typ

      Potencjał techniczny

      Opis

      Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz są zdolne do wykonania zamówienia.

      Typ

      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis

      Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz są zdolne do wykonania zamówienia.

      Typ

      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis

      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

      Typ

      Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

      Opis

      1. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej w Mieszkaniach Chronionych przy ul. Myśliwskiej 1, 86-170 Nowe po telefonicznym uzgodnieniu terminu w celu szczegółowego wymierzenia rolet wykonywanych na wymiar (tel. 52 5683208 lub 52 5683209 ) w celu dokonania pomiaru rolet, który będzie stanowił załącznik do oferty. 2. Wykonawca/Dostawca zobowiązany jest dostarczyć, wnieść i zamontować przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem. 3. Wykonawca/ Dostawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiot zamówienia wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie gwarancji. 4. Wykonawca/ Dostawca jest zobowiązany do udzielenia 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia ich odbioru końcowego. 5. Wykonawca/Dostawca zobowiązany jest do wniesienia i zamontowania przedmiotu zamówienia w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej. W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 6. W przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, Wykonawca/Dostawca wymieni przedmiot zamówienia na wolny od wad i zgodny z zamówieniem na własny koszt. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie z materiałów własnych i własnego sprzętu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolorystyki w przypadku gdy nie została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca składa Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego). 10. Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 12. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. 13. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie zamkniętej i zabezpieczonej przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści do terminu otwarcia ofert. 14. Kopertę należy opisać hasłem: „Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu pn. „Przebudowa części budynku internatu w Nowem w celu zmiany sposobu użytkowania na mieszkania chronione” - nie otwierać do 26 października 2020 r.” 15. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy: a)W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa. b)Poprawki w ofercie prosimy nanosić przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej oraz złożenie podpisu osoby podpisującej/osób podpisujących ofertę. c)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

      Typ

      Dodatkowe warunki udziału

      Opis

      Wymagania dodatkowe: przedmiot zamówieni musi być fabrycznie nowy, nieużytkowany, wolny od wad i być w pełni gotowy do użytku.

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      a) CENA OFERTY BRUTTO Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru: P – łączna ocena oferty najniższa oferowana cena P = ________________________ x 20 pkt x 60% cena badanej oferty

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Kryterium posiadania statutu podmiotu ekonomii społecznej (PES) Spełnienie kryteriów, o których mowa w pkt. b) nastąpi w oparciu o ocenę spełnia - 6 pkt, nie spełnia - 0 pkt.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      c)Kryterium zatrudniania przez wykonawcę minimum 3 osób z niepełnosprawnością Spełnienie kryteriów, o których mowa w pkt. c) nastąpi w oparciu o ocenę spełnia - 2 pkt, nie spełnia - 0 pkt.

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2020-10-16 - data opublikowania

2020-10-26 12:00:00 - termin składania ofert

2020-10 - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

2020-10-28 - Etap1 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudow...

2020-11-30 - Etap1 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Zakup i dostawa pozostałego wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.01.02-04-0013/19 pt. „Przebudow...