Ta strona wykorzystuje ciasteczka.

Baza Konkurencyjności

Szanowni Użytkownicy,

informujemy, że do Bazy Konkurencyjności został wdrożony kompletny słownik poziomów wdrażania Krajowego Planu Odbudowy. W związku z tym beneficjenci KPO mają już możliwość publikacji ogłoszeń pod właściwym numerem projektu lub naboru. Postępowania udostępniane dotychczas pod technicznym numerem KPOD.01.01-IZ.00 uznać należy za ogłoszenia opublikowane prawidłowo, zgodnie z dostępną ścieżką publikacji.

Ogłoszenie nr 2022-17552-108363

Obniżenie kosztów prowadzenia działalność poprzez instalację systemu do pozyskiwanie darmowej energii elektrycznej pochodzącej ze słońca oraz wdrożenie systemu do zdalnej obsługi szkoleń, zbierania informacji serwisowych oraz zdalnego monitorowania i serwisu urządzeń

Status ogłoszenia: Rozstrzygnięte

Termin składania ofert

2022-06-16

Data opublikowania ogłoszenia

2022-06-07

Data ostatniej zmiany

2022-06-07

Powstaje w kontekście projektu

RPLD.02.03.01-10-0373/20 - Obniżenie kosztów prowadzenia działalności poprzez instalację systemu do pozyskiwania darmowej energii elektrycznenie systemu do zdalnej obsługi szkoleń, zbierania informacji serwiowych oraz zdalnego

Warunki zmiany umowy

1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Dopuszczalne będą w szczególności zmiany umowy: a) przesunięcie terminów wykonania zamówienia, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności: • działanie siły wyższej tj. takich przypadków oraz zdarzeń zewnętrznych, których strony umowy nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: klęski żywiołowe, takie jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi itp., wojny oraz inne działania zbrojne, bunty, niepokoje, strajki generalne lub strajki całych gałęzi przemysłu istotnych dla wykonania zobowiązań wynikających z umowy, działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., • inne przyczyny i okoliczności zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. b) zmiany terminu płatności faktur wynikające z ewentualnej zmiany terminów realizacji umowy lub ze zmian w harmonogramie realizacji projektu. 3) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Załączniki

Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2022-06-07

  1. 1. Formularz ofertowy

  2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  3. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

  4. 4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych_kapitałowych

  5. 5. Klauzula informacyjna

  6. 6. Zapytanie ofertowe

Części zamówienia

  • Część 1

    Wdrożenie systemu do zdalnej obsługi szkoleń, zbierania info

    Czy dopuszczalne oferty wariantowe

    NIE

    Przedmioty zamówienia

    • Usługa

      Usługi IT

      Opis

      Stworzenie portalu internetowego i wdrożenie systemu do zdalnej obsługi szkoleń, zbierania informacji serwisowych oraz zdalnego monitorowania i serwisu urządzeń

      Okres gwarancji

      minimum 36 mcy

      Kody CPV

      30210000-4 Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

      30230000-0 Sprzęt związany z komputerami

      72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW

      79421200-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

      Miejsca realizacji

      cała Polska

      Kraj

      Polska

      adres

      Kraj

      Polska

      Województwo

      łódzkie

      Powiat

      zgierski

      Gmina

      Zgierz

      Miejscowość

      Zgierz

      Warunki, jakie musi spełniać oferent

      Typ

      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

      Opis

      Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

    Kryteria oceny

    • Czy kryterium cenowe

      TAK

      Opis

      Waga punktowa 80% Cena netto: Liczba punktów = Cn/Cb x 80 gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych Cb - cena oferty badanej 80 wskaźnik stały.

    • Czy kryterium cenowe

      NIE

      Opis

      Gwarancja - waga punktowa 20 pkt (20%) • powyżej 48 miesięcy - 20 punktów, • 37 do 48 miesięcy - 10 punktów, • 36 miesięcy - 0 punktów

Podsumowanie

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem

2022-06-07 - data opublikowania

2022-06-16 - termin składania ofert

????-??-?? - planowany termin podpisania umowy

Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia

Brak zdefiniowanych etapów dla przedmiotów zamówienia.